Prvih 100 dana Zračne luke Franjo Tuđman: slaba ponuda, kašnjenja letova, loš prijevod - Monitor.hr
10.07.2017. (06:10)

Luka od sto muka

Prvih 100 dana Zračne luke Franjo Tuđman: slaba ponuda, kašnjenja letova, loš prijevod

Nakon početnih pohvala, nova Zračna luka Zagreb u praksi je pokazala svoje nedostatke – fali osoblja pa kasne avioni, a piloti Croatia Airlinesa sami moraju prati prozore jer francuski koncesionar tu uslugu skupo naplaćuje. Osim toga, ZET-ov autobus koji povezuje aerodrom sa gradom nema stanicu ispred ulaza, pred kojim stajati mogu samo skupi velikogorički taksisti, a također je bizarno što vozi do Kvaternikovog trga. Zamjerke Franji Tuđmanu su i što ima slabu gastro ponudu, noću se može piti samo voda iz slavine, a prijevodi na engleski su loši. Dobra stvar je besplatni internet. Jutarnji


Slične vijesti

21.06.2022. (17:00)

Zračna luka "Franjo Tuđman"

4 minute parkiranja platio 27 kuna u zoni “Kiss & Fly” koja bi trebala biti besplatna unutar 10 minuta

Prije tri tjedna sam bez problema ostavio sina u Zračnoj luci “Franjo Tuđman”, a kada sam ga u nedjelju navečer išao pokupiti po povratku s puta, zadržavanje manje od četiri minute u takozvanoj “Kiss and Fly” zoni sam platio 27 kuna. Ostao sam šokiran jer smo samo ubacili njegovu prtljagu i odmah izašli. Svugdje u svijetu je ta zona besplatna do 10 ili 15 minuta kako bi se mogli pokupiti i dovesti putnici, a francuski koncesionar je očito i to počeo naplaćivati… Poslovni

16.08.2021. (09:00)

Biti i mniti zelenopolisno

Zagrebački aerodrom smanjio ugljični otisak i uskoro će se sam napajati strujom

Zagrebačka zračna luka Franjo Tuđman dobila je certifikat kojim se potvrđuje razina 3 upravljanja i smanjenja emisije CO2 u svakodnevnim aerodromskim aktivnostima. Osim toga, najveći aerodrom u državi u dvije godine smanjio je ugljični otisak za 4 posto i u planu je izgradnja fotonaponske elektrane. Prema klasifikaciji globalnog programa ACI ACA (Airport Carbon Accreditation) ova razina nosi naziv „Optimizacija“ i predstavlja značajan korak prema ispunjenju opredijeljenosti zagrebačke zračne luke za postizanje nulte emisije CO2 do 2050. godine. Green

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mirko Spasiano (@digital_mirko)

29.09.2017. (16:57)

Malo hvale

Zagrebačka zračna luka modernija od 70 posto aerodroma u Europi

Gradnju i opremanje novog terminala ZL Franjo Tuđman cijelo vrijeme nadzirao je glavni nezavisni inženjer Conor Hoey iz multinacionalne tvrtke Arup. Hoey primjerice navodi da u procesima sortiranja, skeniranja i obrade prtljage zagrebački aerodrom koristi tehnologiju koja je usklađena s najnovijim ECAC standardima, čime je zapravo ispred 70 posto zračnih luka u Europi koje još nisu implementirale te standarde. Uz to, pokazatelji performansi procesa za tehnologiju i sortirnicu također su izuzetno dobri, piše Večernji.

08.07.2017. (16:44)

Posljedice štednje i brzopletosti

Sindikalist: Na ‘Franji Tuđmanu’ se događa sve na što smo upozoravali

“Manjak radne snage jedan je od problema na koje smo upozoravali, no ovo sve posljedica drugog, većeg problema. U dizajnu novog terminala premalo je naglaska stavljeno na funkcionalne tokove na što smo mi upozoravali za vrijeme gradnje. Ovo je posljedica redukcije u projektu, dešava se ono na što smo upozoravali, ova zračna luka nema dovoljno prostora. Zbog pomanjkanja prostora se stara platforma stavlja u funkciju i sada osoblje radi na dva međusobno udaljena mjesta”, rekao je Ante Dujić iz Sindikata aerodromskog osoblja za N1.

05.06.2017. (16:47)

Oštro pero kao i uvijek

Maštruko: Aerodrom je korak ispod javnog WC-a, koga briga kako izgleda

“Aerodrom – svaki, ne samo ovaj naš – kao servisna zgrada je jedan korak ispod javnog WC-a. Želiš biti što kraće tamo. Što se ima filozofirati oko aerodroma i koga briga jel’ ružan ili lijep? 90% dizajna aerodroma zadano je međunarodnim standardima protočnosti putnika, check-ina, sigurnosti… Za koliko aerodroma znate arhitekte? I je li te zračne luke posebno posjećujete baš zbog toga? Aerodrom je primjer zgrade kod koje se nema što maštati i preseravati, nego daj kutiju na koju se tubama nakače avioni i doviđenja”, piše Oleg Maštruko kritičarima nove zagrebačke zračne luke. Index

02.04.2017. (10:18)

Što bi Tuđman rekao?

Novosti o Tuđmanovom aerodromu: Plenković nastavio gdje je Milanović stao

“Upravo je bivši premijer, politički imobiliziran od kompleksa manje patriotske vrijednosti, potuđmanio do ideološkog bunila. Za ideju je očekivano zagrizla i šarolika falanga sastavljena od ruskih špijuna, etnički iskompleksiranih ljubitelja handžar divizije, rudlavih kreacionista i metkovićanskih sjemeništaraca, koji su na vlasti naslijedili crvene vragove usprkos njihovom zdušnom idolopoklonstvu, a nakon što je njegova beta verzija krahirala zbog previše glitcheva, aerodrom je u konačnici otvorio Tuđmanov apgrejdani algoritam, rebrandiran kao Plenković”, pišu Novosti o posjeti Zračnoj luci ‘Franjo Tuđman’.

28.03.2017. (08:31)

Leti leti

S radom počeo novi putnički terminal aerodroma Franjo Tuđman

S novog je putničkog terminala zagrebačke Zračne luke Franjo Tuđman jutros poletio prvi zrakoplov u redovitom prometu za Dubrovnik (video). Gradnja novog terminala trajala je tri godine i koštala 300 milijuna eura. “Novi terminal je lijep, moderan i prostran, no dolazak na aerodrom je prošao loše, znakovi nisu dobro postavljeni, a i cijene su paprene”, kaže jedan putnik. Dobra stvar: na aerodromu daju 3 sata besplatnog wi-fija putnicima.