Zagreb: Novi terminal u funkciji 2 mjeseca, a avioni kasne 200% više - Monitor.hr
30.05.2017. (09:18)

Luka muka

Zagreb: Novi terminal u funkciji 2 mjeseca, a avioni kasne 200% više

Novi terminal Zračne luke Franjo Tuđman u funkciji je već dva mjeseca, no avioprijevoznici nisu zadovoljni njime. Kažu da su se kašnjenja njihovih zrakoplova drastično povećala otkako su prešli na novi terminal. Prosječno kašnjenje zrakoplova povećano je na 19 minuta, a broj kašnjenja aviona povećan je 200 posto. Večernji


Slične vijesti

21.06.2022. (17:00)

Zračna luka "Franjo Tuđman"

4 minute parkiranja platio 27 kuna u zoni “Kiss & Fly” koja bi trebala biti besplatna unutar 10 minuta

Prije tri tjedna sam bez problema ostavio sina u Zračnoj luci “Franjo Tuđman”, a kada sam ga u nedjelju navečer išao pokupiti po povratku s puta, zadržavanje manje od četiri minute u takozvanoj “Kiss and Fly” zoni sam platio 27 kuna. Ostao sam šokiran jer smo samo ubacili njegovu prtljagu i odmah izašli. Svugdje u svijetu je ta zona besplatna do 10 ili 15 minuta kako bi se mogli pokupiti i dovesti putnici, a francuski koncesionar je očito i to počeo naplaćivati… Poslovni

16.08.2021. (09:00)

Biti i mniti zelenopolisno

Zagrebački aerodrom smanjio ugljični otisak i uskoro će se sam napajati strujom

Zagrebačka zračna luka Franjo Tuđman dobila je certifikat kojim se potvrđuje razina 3 upravljanja i smanjenja emisije CO2 u svakodnevnim aerodromskim aktivnostima. Osim toga, najveći aerodrom u državi u dvije godine smanjio je ugljični otisak za 4 posto i u planu je izgradnja fotonaponske elektrane. Prema klasifikaciji globalnog programa ACI ACA (Airport Carbon Accreditation) ova razina nosi naziv „Optimizacija“ i predstavlja značajan korak prema ispunjenju opredijeljenosti zagrebačke zračne luke za postizanje nulte emisije CO2 do 2050. godine. Green

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mirko Spasiano (@digital_mirko)

29.09.2017. (16:57)

Malo hvale

Zagrebačka zračna luka modernija od 70 posto aerodroma u Europi

Gradnju i opremanje novog terminala ZL Franjo Tuđman cijelo vrijeme nadzirao je glavni nezavisni inženjer Conor Hoey iz multinacionalne tvrtke Arup. Hoey primjerice navodi da u procesima sortiranja, skeniranja i obrade prtljage zagrebački aerodrom koristi tehnologiju koja je usklađena s najnovijim ECAC standardima, čime je zapravo ispred 70 posto zračnih luka u Europi koje još nisu implementirale te standarde. Uz to, pokazatelji performansi procesa za tehnologiju i sortirnicu također su izuzetno dobri, piše Večernji.

10.07.2017. (08:10)

Luka od sto muka

Prvih 100 dana Zračne luke Franjo Tuđman: slaba ponuda, kašnjenja letova, loš prijevod

Nakon početnih pohvala, nova Zračna luka Zagreb u praksi je pokazala svoje nedostatke – fali osoblja pa kasne avioni, a piloti Croatia Airlinesa sami moraju prati prozore jer francuski koncesionar tu uslugu skupo naplaćuje. Osim toga, ZET-ov autobus koji povezuje aerodrom sa gradom nema stanicu ispred ulaza, pred kojim stajati mogu samo skupi velikogorički taksisti, a također je bizarno što vozi do Kvaternikovog trga. Zamjerke Franji Tuđmanu su i što ima slabu gastro ponudu, noću se može piti samo voda iz slavine, a prijevodi na engleski su loši. Dobra stvar je besplatni internet. Jutarnji

08.07.2017. (16:44)

Posljedice štednje i brzopletosti

Sindikalist: Na ‘Franji Tuđmanu’ se događa sve na što smo upozoravali

“Manjak radne snage jedan je od problema na koje smo upozoravali, no ovo sve posljedica drugog, većeg problema. U dizajnu novog terminala premalo je naglaska stavljeno na funkcionalne tokove na što smo mi upozoravali za vrijeme gradnje. Ovo je posljedica redukcije u projektu, dešava se ono na što smo upozoravali, ova zračna luka nema dovoljno prostora. Zbog pomanjkanja prostora se stara platforma stavlja u funkciju i sada osoblje radi na dva međusobno udaljena mjesta”, rekao je Ante Dujić iz Sindikata aerodromskog osoblja za N1.

05.06.2017. (16:47)

Oštro pero kao i uvijek

Maštruko: Aerodrom je korak ispod javnog WC-a, koga briga kako izgleda

“Aerodrom – svaki, ne samo ovaj naš – kao servisna zgrada je jedan korak ispod javnog WC-a. Želiš biti što kraće tamo. Što se ima filozofirati oko aerodroma i koga briga jel’ ružan ili lijep? 90% dizajna aerodroma zadano je međunarodnim standardima protočnosti putnika, check-ina, sigurnosti… Za koliko aerodroma znate arhitekte? I je li te zračne luke posebno posjećujete baš zbog toga? Aerodrom je primjer zgrade kod koje se nema što maštati i preseravati, nego daj kutiju na koju se tubama nakače avioni i doviđenja”, piše Oleg Maštruko kritičarima nove zagrebačke zračne luke. Index

02.04.2017. (10:18)

Što bi Tuđman rekao?

Novosti o Tuđmanovom aerodromu: Plenković nastavio gdje je Milanović stao

“Upravo je bivši premijer, politički imobiliziran od kompleksa manje patriotske vrijednosti, potuđmanio do ideološkog bunila. Za ideju je očekivano zagrizla i šarolika falanga sastavljena od ruskih špijuna, etnički iskompleksiranih ljubitelja handžar divizije, rudlavih kreacionista i metkovićanskih sjemeništaraca, koji su na vlasti naslijedili crvene vragove usprkos njihovom zdušnom idolopoklonstvu, a nakon što je njegova beta verzija krahirala zbog previše glitcheva, aerodrom je u konačnici otvorio Tuđmanov apgrejdani algoritam, rebrandiran kao Plenković”, pišu Novosti o posjeti Zračnoj luci ‘Franjo Tuđman’.

28.03.2017. (08:31)

Leti leti

S radom počeo novi putnički terminal aerodroma Franjo Tuđman

S novog je putničkog terminala zagrebačke Zračne luke Franjo Tuđman jutros poletio prvi zrakoplov u redovitom prometu za Dubrovnik (video). Gradnja novog terminala trajala je tri godine i koštala 300 milijuna eura. “Novi terminal je lijep, moderan i prostran, no dolazak na aerodrom je prošao loše, znakovi nisu dobro postavljeni, a i cijene su paprene”, kaže jedan putnik. Dobra stvar: na aerodromu daju 3 sata besplatnog wi-fija putnicima.