Talijanski restoran Osteria Francescana najbolji na svijetu - Monitor.hr
14.06.2016. (09:33)

Više likovna umjetnost nego ručak...

Talijanski restoran Osteria Francescana najbolji na svijetu

Restoran Osteria Francescana iz Modene proglašen je najboljim restoranom na svijetu, a zbog svog inventivnog spravljanja tradicionalnih talijanskih jela, što je prvi put da talijanski restoran osvaja vrh liste 50 najboljih restorana na svijetu. Drugo mjesto pripalo je prošlogodišnjem pobjedniku – španjolskom restoranu El Celler De Can Roca u Gironi, a treće mjesto je zauzeo Eleven Madison Park u New Yorku. U Europi, van zapadnoeuropskih gradova, na listi je samo moskovski White Rabbit. Nagrada za životno djelo uručena je francuskoj gastro ikoni chefu Alainu Passardu koji vodi pariški L’Arpege dok je nagradu za najboljeg chefa dobila Dominique Crenn iz američkog Atelier Crenna. Telegraph, NY Times


Slične vijesti

10.02. (21:00)

Njam njam kategorija

Izašao je popis restorana iz kojih Hrvati najviše naručuju – prema gradovima

Prema Woltu, Good Food, jedan od najpopularnijih restorana na domaćoj sceni, ponovo se našao na vrhu ljestvice prema preferencijama korisnika. Na prvom je mjestu u tri grada – Zagrebu, Splitu i Rijeci, što pokazuje da su Hrvati dosljedni u izboru hrane te da kod restorana cijene izvrsnost i novitete. Najpopularniji su burgeri i pizze (prodano je više od 3 milijuna burgera i 1.5 milijuna pizza). Novost je  japanski Taiyo Sushi koji je ocijenjen srebrom u Rijeci, Batak s brončanom medaljom u Zagrebu i Fast Food Popaj, koji je dobio broncu u Splitu. Index… Komentiraju i na Forumu

21.10.2024. (15:00)

Iz serijala 'trovačnice'

Gastro tražilica: Najgore ocijenjeni restoran u Hrvatskoj… s razlogom

Miro iz Gastro Tražilice otišao je vidjeti zašto je jedan restoran, i to iz Pule, najgore ocijenjen, kako na Tripadvisoru, tako i drugdje. Na ćevapima je pronašao nekakve dlačice, ajvar je, kaže, imao okus po trulom povrću, loše mu je bio pripremljen rižoto, pommes frites se izgleda pržio na već korištenom ulju, a puno boljeg okusa nije ni bolonjez… Tu se ne radi o gastro zamci za turiste, već o prevari…

06.09.2024. (16:00)

A nadaš se, možda i nije toliko loše kao što izgleda...

Momci iz Gastro tražilice istražili turističke zamke koje se nude turistima na Jadranu

U ovoj epizodi testiraju hranu iz restorana koji su na glasu kao turističke zamke, a kao i do sad, gledaju omjer kvalitete i cijene, kvalitetu namirnica, vizualni dojam i općenitu ocjenu. Za razliku od brojnih kvalitetnih restorana s top uslugom, postoje i oni koji i nisu baš za preporuku.

31.08.2024. (16:00)

Otrijezniš se nakon što vidiš račun

Ponuda u većini naših restorana je u najboljem slučaju osrednja, a za to se pokušava naplatiti prilično visoka cijena

U pravu je David Skoko, poznati chef koji “gostuje” u udarnom tekstu ovog broja Svijeta novca. Nedopustivo je da su hrvatski restorani cjenovno na razini Toskane ili Baskije. Jer, s njima se kvalitetom uspoređivati ne mogu. I zato, dobro je da se u ovom slučaju napokon pozabavimo sobom. Što nudimo? Zamislimo da imate restoran u kojem niste ponudili ništa nova osim što ste podigli cijene, nakon čega vam je pala posjećenost. Prije ili kasnije moglo dovesti u poslovne probleme. To se ne mora nužno dogoditi, ali je itekako moguće. Siniša Malus za Poslovni

06.07.2024. (13:00)

I jedeš ono što su drugi naručili

Digitalizacija narudžbi: ’Book me a table’ spašava od nedolaska najavljenih gostiju

Hrvatski restorani diljem obale, a posebno na području Splita i okolice te većih dalmatinskih otoka, od ovog ljeta počeli su koristiti sustav i aplikaciju ‘’Book me a table’’ – hrvatski proizvod koji je osmislio Splićanin, konzultant koji se dvadesetak godina bavi digitalizacijom poslovnih procesa. Njegova aplikacija restoraterima rješava jednu od ključnih poteškoća u radu – nedolazak najavljenih gostiju na rezervirane termine koji je posljednjih godina uzelo maha i po grubim procjenama doseže čak 20 posto – a istovremeno im značajno olakšava svakodnevni rad, organizira i digitalizira interne procese i tako oslobađa vrijeme za njihov posao, odnosno vođenje restorana. Uoči sezone upravo u ovome pronalaze spas. Vlasnicima restorana omogućava da, umjesto dijeljenja podataka s kompletnom platformom, sa svojim gostima gradi direktan ‘’loyalty’’ odnos. Umjesto uvezivanja u velike baze podataka, potrebno je imati tek kvalitetan sustav s ‘’linkom’’ koji se može postaviti na Google, društvene mreže i slično. Nacional

04.03.2024. (12:00)

Bez forsiranja gourmeta, molim

Sve više restorana vraća Michelinovu zvjezdicu: Tjera nam goste i neisplativo je

Posljednjih godina sve je veći broj chefova i restorana koji su odlučiti vratiti to priznanje ili odbiti ga zbog problema koje im je Michelinova zvjezdica prouzročila. Neki od najpoznatijih svjetskih primjera koji su dospjeli u medije su Marco Pierre White koji je 1994. postao najmlađi chef s tri zvjezdice da bi pet godina kasnije postao prvi chef koji ih je vratio Michelinu. Jedan takav slučaj zabilježen je i na Kvarneru. U cijelome procesu izgubila se početna ideja oko koncepta te je status restorana sa zvjezdicom postao svojevrsno opterećenje. Jednostavno, izgubili smo goste, a ulaganja u restoran s konceptom kuhinje kakav smo imali su previsoka i neisplativo je. Želim da budemo restoran u kojem će se gosti osjećati ugodno, da ne razmišljaju kako moraju biti formalno odjeveni, da mogu doći s djecom, sa psom… Na kraju krajeva, da mogu pojesti nešto a la carte, a ne samo ono što su chefovi smislili da bi trebali jesti, budući da smo imali samo degustacijske menije. Da mogu naručiti i butelju kućnog vina, opustiti se… Index

08.04.2023. (20:00)

Brigo moja, prijeđi na drugoga

Ma kakav zero waste!? Restorani pravilno odlože samo 10 posto biootpada

Zašto ljudi ne žele odvajati bio-otpad?

Prema riječima direktora i vlasnika tvrtke Ka-plus iz Rijeke Zorana Antića, u četiri vrste kuhinjskog otpada koji nastaje u hotelima, restoranima, fast foodovima i kafićima nađe se svega i svačega jer se otpad ne odvaja pravilno. “Biorazgradivi otpad i otpad općenito najbolje odvajaju hoteli u Istri, sjevernoj Hrvatskoj, Zagrebu i Zagrebačkoj županiji, ostali se ne trude previše. Jedan fast food koji posluje u 10 četvornih metara prostora plati mjesečno samo 20 eura za odvoz smeća, a svakodnevno napuni dva spremnika otpada od 100 litara. Taj otpad baci na odlagalište mješovitog otpada, a dio takva otpada iz restorana i fast foodova završi kod uzgajivača svinja, što je od 2008. zabranjeno zakonom.”, kaže Antić. Lider

23.05.2021. (12:30)

Slobodno druženje

Popuštanje korona mjera i prije 1. lipnja? Doznajemo koje odluke bi se mogle prve donijeti

Kako je broj novozaraženih u opadanju te se smanjuje opasnost prijenosa virusa, a bliži se i turistička sezona, čini se da će Stožer i prije 1. lipnja popustiti mjere koje mjesecima vrijede u sektorima koji najviše pate tijekom pandemije. Tako se očekuje odluka o otvaranju unutrašnjosti restorana i povećanju dopuštenog broja sudionika na okupljanjima, a koji će biti uvjeti za to ostaje nam saznati. Jutarnji list

29.01.2021. (11:30)

Prosvjedna akcija

Vlasnici teretana i restorana usprotivili se mjerama i odlučili otvoriti 1. veljače

Dio sam inicijative ugostitelja nazvane ‘Dajte nam da radimo’, u koju je uključeno puno subjekata. Dobar dio nas 1. veljače otvoriti svoja vrata u znak protesta, po uzoru na Češku i Italiju. Vjerujem da će nas biti oko pet tisuća – kaže Bernard Tkalčec, vlasnik seoskog turizma. Usprotiviti se mjerama planiraju i vlasnici teretana. Ako im inspekcija napiše kazne ne mare, kažu da ionako više nemaju novca.