TV kritika: Tvoje lice zvuči... dosadno i sve više liči na 'Sedmu noć' - Monitor.hr
28.11.2016. (19:48)

Neobjašnjivi čar

TV kritika: Tvoje lice zvuči… dosadno i sve više liči na ‘Sedmu noć’

Tvoje lice zvuči poznato već je nekoliko sezona jedna od najpopularnijih zabavnih emisija na domaćim televizijama. Ne znam objasniti što je to svima tako super i zabavno u ovoj emisiji, koja, usput budi rečeno, na momente i nalikuje na zastarjelu estetiku ‘Sedme noći’ iz devedesetih. Prošećite gradom, buljite u zid, zaletite se čeomice u prvi stup javne rasvjete. Sve je bolje”, piše Zrinka Pavlić. T-Portal

03.04.2018. (08:30)

[zbunjen]

Čadež: Emisija ‘Tvoje lice zvuči poznato’ je i u petoj sezoni i dalje je vrlo privlačna

“Ova je emisija trenutačno vladarica zabave na domaćim dalekovidnicama s nacionalnom koncesijom, a razlog je očit: benevolentna je i prema natjecateljima i prema gledateljima, koji u doba krize ipak više vole gledati tuđu sreću nego tuđu nesreću”, piše Tomislav Čadež o novoj sezoni emisije ‘Tvoje lice zvuči poznato’. Jutarnji

01.05.2017. (14:40)

Živi pjevac

Prlja: Nives Celzijus me kvalitetno skinula

“Nives je mislila da je gljiva poludila kad joj je dodijelila Let3 i mene, ali to nije istina. Gljiva nije luda, gljiva zna povezati izvođača i natjecatelja” kaže Prlja iz Let3 o Nives Celzijus koja je u ‘Tvoje lice zvuči poznato’ izvela njihovu ‘Ero s onoga svijeta’ (ovdje njen video, ovdje original). “Lijep je osjećaj kada te netko kao Nives ovako kvalitetno skine”… Dnevnik.hr

11.01.2017. (22:12)

Prekid programa

Među 10 najgledanijih TV emisija u Hrvatskoj samo dvije HRT-ove

Nova TV bila je najgledanija televizija u prosincu 2016. s 30% gledanosti, čime je nadmašila cjelokupni program HRT-a (26,43%), objavilo je Vijeće za elektroničke medije. RTL je treći s 22,4%, a Nova TV slavila je s čak osam od deset najgledanijih emisija, dok HTV-ov Dnevnik nije ni ušao u prvih 10. Najpopularniji je bio show Tvoje lice zvuči poznato s 19,44%, zatim Dnevnik Nove TV, serija ‘Sudbina’, reality program ‘Farma’ i borbe CroCopa, dok su top 10 na HRT-u ušli samo prilozi podnevnog dnevnika ‘Vrijeme danas’ i emisija o sportu na HTV 1. Index

19.12.2016. (08:58)

Damir Kedžo pobjednik showa ‘Tvoje lice zvuči poznato’

Damir Kedžo pobjednik je ove sezone showa ‘Tvoje lice zvuči poznato’. Titulu je osvojio u samoj završnici showa pjesmom ‘All I Want For Christmas Is You’ i imitacijom Mariahe Carey. Nova TV će u njegovo ime glavnu nagradu u iznosu od 40.000 kuna donirati udruzi Crveni nosovi iz Zagreba. Inače, sinoć su, u posljednoj emisiji zasjali Fil Tilen i Hana Hegedušić kao Al Bano i Romina Power s ‘Felicita’ (video). Dnevnik.hr