Vratila se serija Pimp My Ride, ovaj put u zelenijem izdanju - Monitor.hr
02.09.2022. (10:00)

Za ljubitelje garaže

Vratila se serija Pimp My Ride, ovaj put u zelenijem izdanju

MTV UK i eBay vratili su na male ekrane kultnu seriju o preradi automobila “Pimp My Ride”. Voditeljica je britanska reperica Lady Leshurr, a nova šestodijelna serija premijeru je imala u petak 19. kolovoza. Kako navodi eBay, oni nije mjesto rezervirano samo za profesionalce i entuzijaste automobila kao pouzdan izvor redovnih i rijetkih dijelova, već je i mjesto za sve veći broj amaterskih automehaničara koji odlučuju sami raditi na svojim automobilima. Bilo da su motivirani troškovima, održivošću ili općom strašću prema motorima, studija eBaya od 1919 kupaca dijelova i pribora u Ujedinjenom Kraljevstvu ove je godine otkrila da ih 69 posto planira samostalno ugraditi te dijelove. Partnerstvo s emisijom “Pimp My Ride” pruža platformu za povezivanje ovih entuzijastičnih mehaničara s inspiracijom koja im je potrebna, pokazujući da svatko može nabaviti i ugraditi dijelove za svoje automobile. Green


Slične vijesti

Jučer (23:00)

Moguća tužibaba

Svi novi automobili morat će imati ‘crnu kutiju’, koja će bilježiti podatke o vožnji prilikom nesreće

Svi novi osobni automobili i kombiji ukupne težine 3,5 tone moraju od 7. srpnja imati uređaj za snimanje podataka, koji mora izdržati sudar tako da možemo vidjeti podatke iz automobila prije i nakon nesreća. No, za razliku od kutije u zrakoplovima, kutija u automobilu trebala bi pohranjivati podatke samo pet sekundi prije sudara i 300 milisekundi nakon nesreće. Kutija se pokreće velikom promjenom brzine, većom od 8 km/h za 150 milisekundi, kada se sigurnosni pojasevi zatežu, kada se aktivira zračni jastuk aktivira ili aktivni poklopac motora. Crna kutija ne komunicira ni s jednom bazom podataka i sve informacije ostaju u automobilu, u pravilu za vlasnika. No, postoje načini na koje se može do njih sudskim putem. Revija HAK

Nedjelja (17:00)

Manje po gasu

Automobili proizvedeni ove godine morat će imati nove sigurnosne sustave, pratit će brzinu

Ovo će biti obavezno samo za nove modele, koji će biti predstavljeni ove godine, ne i za modele koji su od ranije na tržištu. Oni će sustave morati uvesti prilikom idućeg redizajna ili predstavljanja novog modela. Riječ je o sustavu Intelligent Speed Assistance (ISA), pametnom sustavu pomoći koji prati brzinu u automobilima. Novoregistrirani automobili moraju biti opremljeni ISA-om od 7. srpnja 2024. Ukratko, sustav koristi zvučne ili vizualne signale kako bi upozorio vozače kada se prekorači ograničenje brzine. Sustav također može izvršiti automatsko lagano otpuštanje gasa, pri čemu papučica gasa daje lagani otpor prilikom pritiska ili vibrira u odgovarajućim situacijama u vožnji, prenosi Index. Poslovni

03.07. (16:00)

Nije nimalo kao u filmu...

Autom ste završili u rijeci ili jezeru i počinjete tonuti, što vam je činiti? Kroz vrata teško…

Spašavanje kroz vrata u zadnjoj sekundi zadržavanjem zraka više je za kaskadere u filmu nego za nas obične građane. U pravilu trebalo bi izaći odmah nakon ulaska u vodu, vozilo tada pluta nekoliko minuta. A upravo to vrijeme morate iskoristiti kako biste što prije izašli.  Put za bijeg vodi kroz razbijene bočne prozore ili krovni otvor, a ne kroz vrata. Budući da ih tlak vode izvana obično sprečava da se otvore. Čak i ako je voda već ušla u vozilo, električni prozori ili krovni otvor trebali bi još kratko raditi. Vrata se mogu otvoriti pod vodom u određenom trenutku kada je automobil potpuno poplavljen. No, izričito se upozorava da se namjerno ne čeka toliko dugo jer se stres u ovoj izuzetnoj situaciji lako pretvara u paniku i pretvara u najveću opasnost. Revija HAK

19.06. (15:27)

Njemački grad nudi 1250 eura nagrade ako odjavite auto

14.06. (12:00)

Samo bez panike

Istrošila vam se baterija na ključu od auta i ne možete ući? Proizvođači automobila su mislili i na to

@master_driver666 Follow me and learn more about cars.#driving #skills #tips #knowledge #fpy ♬ 原聲 – Master driver


U nedavnom videu na platformi, može se vidjeti kako se muči da otvori vrata svog automobila svojim elektroničkim ključevima. Ali, kad shvati da nikako ne uspijeva, pronalazi mali otvor ispod i otvara ga svojim ključem, što vam omogućuje da ručno uđete u auto. N1

06.06. (23:00)

Lijepi i nabrijani

Koenigsegg Jesko Absolut – automobil švedskog proizvođača najbrži je na svijetu, Rimac Nevera na petom mjestu

Prema popisu 10 najbržih koji je objavio portal Carwow (a prenosi Forbes):

  • Koenigsegg Jesko Absolut – 500 kmh u teoriji
  • Bugatti Chiron Supersport 300+ – 489 kmh
  • SSC Tuatara – 475 kmh
  • Hennessey Venom F5 – 438 kmh (za sada)
  • Rimac Nevera – 412 kmh
  • McLaren Speedtail – 402 kmh
  • Koeningsegg Regera – 402 kmh
  • Aston Martin Valkyrie – 402 kmh
  • Pagani Huayra – 383 kmh
  • Lamborghini Revuelto – 349 mph
06.06. (01:00)

Tajne starog rudnika

Deseci Volkswagenovih klasika u napuštenom švicarskom rudniku: Tko ih je tamo odložio…

U bivšem rudniku u Švicarskoj otkriveno je četrdesetak Volkswagenovih Golfova, Buba i drugih klasika. Čini se da je vlažni rudnik već dugo napušten pa je iskorišten kao sklonište za automobile. Većina automobila datira iz 70-ih do 90-ih. Gotovo svi automobili su prašnjavi, više ili manje zahrđali, s nedostatkom dijelova. Sudeći po pljesnivoj unutrašnjosti, rudnik je prilično vlažna garaža. Nije sigurno kako su tamo dospjeli. Navodni vlasnik ima muzej starih VW vozila pa nije imao mjesta za sve tamo ili ih je koristio za dijelove… Revija HAK

04.06. (18:00)

Auto koji žari i pali.... doslovno

BMW Flamethrower: Znate li da su neki automobili doista bili opremljeni bacačem plamena?

Južnoafrički izumitelj Charl Fourie predstavio je 1998. godine Blaster, uređaj za samoobranu dizajniran za borbu protiv golemog vala nasilja, otmica i krađa automobila koje je Johannesburg, najveći južnoafrički grad, tada doživljavao. Blaster, također poznat kao BMW Flamethrower, bio je bacač plamena, pričvršćen na bočne stranice automobila. Pokretani spremnikom ukapljenog naftnog plina (LPG) u prtljažniku, aktivirali su se kombinacijom prekidača i gumba u blizini papučice gasa i bili su sposobni izbaciti plamen do dva metra visine.S

Blaster nije bio tvornička opcija niti ga je BMW direktno plasirao na tržište. Legalnost Blastera u Južnoj Africi nije bila upitna, budući da je bila potkrijepljena zakonima o samoobrani te zemlje, koji su dopuštali njegovu upotrebu pod određenim opravdanim okolnostima. Međutim, zbog visoke cijene i nije zaživio. Revija HAK

04.06. (10:00)

Superteška kategorija

Cadillac Escalade težak je gotovo 3 i pol tone, iza njega Mercedes Maybach za pola tone manje

Slijedi ga Ineos Grenadier s 3002 kg. Sva su tri vozila rijetka, ali ako podvučete crtu na dvije i pol tone, tu su brojni automobili iz SUV segmenta, terenskih vozila i segmenta luksuznih limuzina. KBA navodi samo dva modela s manje od 1000 kg: Mitsubishi Mirage s 954 kg i Suzuki Ignis s 971 kg. Zašto su novi automobili sve teži? S jedne strane, posebno mali automobili su manje privlačni za proizvođače jer obično ostvaruju niže marže. Sukladno tome, ponuda je pala. S druge strane, SUV i terenska vozila, koja su zbog svog dizajna obično teža, doživljavaju procvat. Kvalitetnije značajke sigurnosti i udobnosti pridonose razvoju. Također, sve više hibrida i električnih automobila povećava prosječnu masu. Velike baterije električnih automobila ili dodatni elektromotor i manje baterije hibrida doprinose rastu mase. Revija HAK

18.05. (10:00)

Oni su se već prilagodili

Budućnost autoindustrije leži u održivosti – od korištenja recikliranih materijala do čiste energije

Imajući to sve na umu, očito je da globalni proizvođači automobila sve više teže povećanju cirkularnosti kako bi smanjili otpad i emisije, a sve kako bi se prilagodili niskougljičnoj budućnosti koja nam je praktički već pred vratima. U automobilskoj industriji, cirkularnost ne znači samo recikliranje dijelova iz otpadnih vozila, već i pridržavanje principa cirkularnog dizajna koji uključuje smanjenje potrebe za novim materijalima i povećanje potencijala za ponovnu upotrebu.

Iako to više danas ne predstavlja toliki problem, cijela autoindustrija je prije koju godinu bila pogođena s izazovima poput nedostatka poluvodiča koji su direktno utjecali na prodaju automobila. To je potaknulo proizvođače na razvijanje alternativnih strategija opskrbe, uključujući, među ostalom, i recikliranje, ponovnu upotrebu i remontiranje komponenata. Cirkularnost u tom smislu nije više bila samo svojevrsno mjerilo za smanjenje otpada i emisija, već i prilika za inovacije te rješavanje nenadanih izazova u poslovanju. Autonet