10 znakova da radite u tvrtki koja nema nikakvu korporativnu kulturu - Monitor.hr
08.05.2015. (06:30)

Ako čitate ovaj tekst na poslu...

10 znakova da radite u tvrtki koja nema nikakvu korporativnu kulturu

Neuredne police i podovi u uredima odaju neprofesionalnost, ali i nemotiviranost radnika u uredu, a nije dobro ni da se zaposleni ponašaju kao da su kod kuće te surfaju internetom ili iniciraju svađe, piše Telegram. Također, kompanije koje puno govore o izvrsnosti možda odaju da ne znaju kako je postići.


Slične vijesti

17.01. (12:00)

Ukratko, za uništavanje planeta i prevare

Najveće kazne u povijesti koje su korporacije morale platiti: Farmaceuti i financijaši na vrhu

Kada uzmemo u obzir ukupne štete — uključujući kazne, građanske kazne, povrat i druge naknade — tvrtka koja je platila najveću kaznu u povijesti je Tokyo Electric Power Company (TEPCO), koja je upravljala nuklearkom u Fukushimi, koja je uzrokovala nuklearnu katastrofu 2011. godine. Iako je nuklearka stradala u potresu i tsunamiju, zaključeno je da ju je izazvao čovjek – komunalno se poduzeće suočilo s kaznom od 450 milijardi dolara. Naftna platforma Deepwater Horizon 20. travnja 2010. počela je ispuštati naftu u vode Meksičkog zaljeva. Sveukupno, BP je platio više od 54 milijarde dolara zbog izazivanja ekološke katastrofe. Na trećem je mjestu Bank of America zbog uloge u financijskom krahu 2008. godine s 16,6 milijardi dolara. Farmaceutska tvrtka Johnson & Johnson je platio 2,2 milijarde dolara kazne zbog reklamiranja lijekova koji nisu imali odobrenje FDA. Zatim, tu je Facebook koji je platio 575 milijuna dolara zbog kršenja odredbi o privatnosti korisnika. Kad se sve kazne zbroje, najviše ih plaća farmaceutska industrija, zatim financijska, energetska i javna komunalna poduzeća. Lider

01.02.2023. (13:00)

Zabavljajte se, gledajte nogomet, sapunice, bilo što. Samo nemojte smetati "velikim dečkima"

Noam Chomsky: Masovni mediji žele nam odvratiti pozornost

UX for the Entertainment and Media Websites: from Super-Serving to Hyper-Personalization

Elitni mediji su uspostavili okvir unutar kojega ostali djeluju. Pogledajte Associated Press koji konstantno stvara obilje vijesti, s njima svaki dan dolazi “Priopćenje urednicima: Sutrašnji New York Times će imati sljedeće priče na naslovnoj stranici.” Svrha toga je da ako ste npr. urednik novina u Daytonu, u državi Ohio, i nemate sredstava da saznate nove vijesti ili jednostavno ne želite o tome razmišljati, takva priopćenja vam govore što su vijesti. Ako iskočite iz tračnica, ako pišete stvari koje se ne sviđaju velikim novinama, brzo ćete za to saznati. Stvarni masovni mediji žele odvratiti pozornost ljudi. Neka rade nešto drugo, ali neka nam (vodećim ljudima) ne smetaju. Neka se zabavljaju uz profesionalne sportove, na primjer. Neka svatko postane zaluđen profesionalnim sportovima, seks skandalima ili poznatim osobama i njihovim problemima, ili nečim sličnim. Bilo čime, samo da nije ozbiljno. Jer, ozbiljne stvari su za glavne dečke. “Mi” se brinemo o tome. Buka/Akuzativ.com

24.01.2023. (11:00)

Novinarstvo i korporacije - loš brak

Era milijardera u industriji vijesti je na izmaku

Whose News Literacy? - FAIR

Prije desetak godina generacija novopečenih milijardera priskočila je u pomoć američkom novinarstvu:

  • 2013.  osnivač Amazona Jeff Bezos kupio Washington Post za 250 milijuna dolara
  • 2014. osnivač eBaya Pierre Omidyar donirao tvrtki First Look Media, uključujući The Intercept, 250 milijuna dolara
  • 2017. Appleova milijarderka Laurene Powell Jobs kupila 70 % The Atlantica u dogovoru koji procjenjuje tvrtku na oko 160 milijuna dolara
  • 2018. biotehnološki milijarder dr. Patrick Soon-Shiong kupio Los Angeles Times za 500 milijuna dolara
  • 2018. osnivač Salesforcea Marc Benioff kupio Time za 190 milijuna dolara.

Novi vlasnici obećali su i potporu novinarstvu i pomoć u revoluciji poslovnih modela. Milijarderi su održali pola  obećanja štiteći radna mjesta novinara i malo se miješajući u uređivačku politiku. Ali druga polovica plana – pronaći nove modele – uglavnom je ostala neispunjena jer prodajna mjesta koja gube novac i dalje preživljavaju zahvaljujući dobroj volji bogatih vlasnika. A sada se svi suočavaju s pitanjima strategije i morala koji su naličje ovisnosti medija o bogatom dobročinitelju: “Kako će kanal, koji je kupila korporacija čiji se uspjeh smatra povezanim s ugovorima koje je odobrila vlada, sada kritizirati vladu?” Nacional

26.10.2018. (08:30)

Jako fin d.o.o.

Najodgovornija svjetska korporacija – Google

Google podržava dobre društvene projekte, ima pozitivni društveni utjecaj, okolišno je odgovoran te ima jako dobar odnos prema svojim radnicima i zato je prvi na listi najuglednijih svjetskih kompanija na listi Global Corporate Responsibility RepTrak. Lista je popisala i rangirala 100 najpoznatijih svjetskih kompanija, a prvi 10 zatvaraju Walt Disney Co., LEGO Group, Natura, Novo Nordisk, Microsoft, Bosch, Canon, Michelin pa IKEA.

29.07.2016. (17:51)

Vikend preporuka

Dokumentarci koji će nas učiniti pametnijima

Dokumentarn filmovi i dallje su zapostavljeni, no u posljednje vrijeme sve popularniji. N1 donosi listu od 10 filmova koji će nas učiniti pametnijima, obrazovanijima, informiranijima, plemenitijima i samosvjesnijima (a svi su dostupni na YouTubeu): Century of the Self prikazuje kako nas vide političari, a posebno se fokusira na oca odnosa s javnošću, Edwarda Bernaysa, čije su teze postale kult; Home se pak zalaže za promjenu načina života ako ne želimo promijeniti evoluciju klime.

25.11.2015. (09:49)

Novi dvorci

Zašto nas korporativno preuzimanje gradova treba zabrinjavati

Korporativno masovno preuzimanje zgrada u velikim gradovima svijeta od krize 2008. postaje alarmantno – samo od sredine 2013. do sredine 2014. korporacije su kupile nekretnine u vrijednosti 600 milijardi dolara u stotinjak gradova. Što to znači za gradove i njihovu složenu kulturu? Uz ovu razinu preuzimanja gradskog prostora, događa se sustavna transformacija društva prema gradskom zemljoposjedništvu, koje ima ozbiljne posljedice na jednakost, demokraciju i građanska prava, piše Guardian.

06.09.2015. (21:29)

Mućak

Lobisti industrije jaja sabotirali vegansku alternativu

Guardianova istraga internetske korespondencije Američke uprave za jaja (American Egg Board, AEB), povezane s američkom vladom, razotkrila je organiziranu akciju uništenja veganske inicijative za organsku proizvodnju jaja Hampton Creek, koja je 5,5 milijardi teškoj industriji predstavljala “veliku prijetnju”. Naime, AEB je podmićivao kuharske blogere, prijetio portalima poput Buzzfeeda koji su inicijativu podržali te pokušao mitom “preobratiti” vodeće zagovornike. Usto su i prekršili zakon koji brani podmetanje konkurenciji, piše Alternet.

06.08.2015. (19:50)

Američke kompanije od 2017. moraju objavljivati razlike u plaćama između radnika i menadžera

27.04.2015. (12:34)

Bez stvarne promjene

HDZ-ov domoljubni korporativizam

Domoljubni državni korporativizam koji se nudi kao spasonosno rješenje svjedoči da je HDZ samo promijenio dlaku, ali ne i ćud, jer pod njegovom vlašću, ako pobijedi na izborima, ništa se bitno neće promijeniti: zemljom će opet upravljati odabrani predstavnici korporacija pod kontrolom HDZ-ovih lidera, a parlament i druge liberalno-demokratske institucije bit će im tek formalni demokratski paravan i kost za bacanje građanima i biračima, kako bi njezinim glodanjem utažili glad za demokracijom. Novosti