5 najluđih TV bisera koje nam je dala kriza vlasti - Monitor.hr
09.05.2017. (10:09)

Smije i suze

5 najluđih TV bisera koje nam je dala kriza vlasti

Zadnjih desetak dana bili su pravi zlatni rudnik bizarnih trenutaka, piše Zrinka Pavlić koja ih je nabrojala pet. Između ostalog, kad je Tatjana Munižaba izjavila da Petrov “trpi urinarnu i nikotinsku krizu” jer nije smio ustati sa svoje fotelje jer bi ga inače zamijenio netko od HDZ-ovih potpredsjednika i odmah na dnevni red stavio glasanje o njegovoj budućnosti. Naravno, tu je i već legendarno Vrdoljakovo preimenovanje Savke Dabčević Ku*ac – video.


Slične vijesti

20.04.2018. (17:32)

Foto: što donosi treća sezona ‘Crno-bijelog svijeta’

14.04.2018. (12:46)

Analiza: Europska periferija na globalnom TV tržištu

22.01.2018. (18:32)

Visoko podignuta ljestvica 3. sezone ‘Počivali u miru’

16.08.2017. (09:55)

Baci TV kroz prozor

Pet najboljih i pet najgorih stvari u ljetnom TV programu

“Reprizira se ‘Stambeno pitanje’ – vjerojatno najbolja stvar prikazana na HTV-u prošle godine, repriziraju se ‘Hrvatski velikani’, nije loša ni ona serija o ronjenju oko devet navečer, jako je zabavna i ‘Lijepa vaša’, tako da se u tom segmentu repriziranja HTV dosta dobro snašao. Prva na listi pet najgorih stvari u ljetnom TV programu je repriza emisije ‘Lijepom našom'”, piše Zrinka Pavlić o ljetnoj shemi. T-Portal

25.07.2017. (23:21)

Pripremite se za kupovinu novog televizora jer na starom više nećete moći pratiti program

Prelazak usluga digitalne zemaljske televizije s DVB-T (trenutnog standarda) na DVB-T2 (novi standard) očekuje se tijekom 2019. godine. Što to znači za prosječnog građanina? Morat će kupiti novi televizor ili digitalni prijamnik koji će koristiti uz postojeći uređaj kako bi mogao gledati program. Hoće li i ovaj put država “sufinancirati” kupovinu novih uređaja, zasad nije poznato. Onima koji program prate putem internetske, satelitske ili kabelske televizije ništa se ne mijenja. Zimo

05.06.2017. (09:12)

Ekran bez okvira

Svako peto dijete radnim danom gleda TV – dva sata

Petina djece u Hrvatskoj gleda TV radnim danom dva sata ili više, vikendom dvije petine djece, oko 6% djece radnim danom, a vikendom svako deseto dijete provodi više od dva sata na računalu, dok je na mobitelu radnim danom i vikendom 5% djece više od dva sata, pokazuje istraživanje Hrabrog telefona. Djeca su počela koristiti elektroničke uređaje u ranoj dobi – svako deseto dijete do dobi od osam mjeseci, njih 18% prije prvog rođendana, 58% do drugog, a 90% djece do trećeg rođendana. HRT

25.12.2016. (13:59)

Blagdan TV

Pravi smisao Božića je – televizija?

Ljudi koji za Božić ne gledaju televiziju zapravo krše običaje. No mislite da oni sa svojom rodbinom razgovaraju o politici. Brexitu? Ne, nitko to ne želi. Anti TV-ovci nađu razonodu u Boogleu, Cluedu i drugim igrama. Onda se bolje udubiti u božićne epizode serija – npr. Downton Abbey, sezone Doctora Whoa po n-ti put, a tu je i neizostavno Kraljičino obraćanje naciji, piše Guardian. YouTube

06.11.2016. (17:37)

Rak-rana

TV Rašetanje: Tko će zaustaviti pavunizaciju zemlje

“Može li itko zaustaviti pavunizaciju ove zemlje?! Šašavi znanstvenik u gledanom je nedjeljnom terminu prosuo teško razumljivu logoreju. ‘Takozvani kvaziliberali’, rekao je Davor Pavuna, ‘antifa-zumboidi, ti humanoidi misle da su nastali od majmuna i u tom se identificiraju, ne razumiju ljepotu dubine ljubavi Isusa Krista. Vidite, to je ista situacija kao rak’. Drukčije stanice izjedaju organizam – tako su nacisti tridesetih opisivali Židove kao ‘korozivno drugačije’ naspram ‘zdravog organizma’. Rak se mora operirati, uništiti. Bilo bi zanimljivo da je novinar upitao Pavunu kako bi, dovraga, uništio nezdravo tkivo, ali to pitanje nismo čuli”, donosi Boris Rašeta za Novosti pregled tjedna na televiziji.

26.06.2016. (15:39)

Algoritam s MIT-a predviđa budućnost gledajući TV

09.06.2016. (14:10)

Internet killed the TV star

Oglašavanje na internetu premašit će televizijsko

Još malo i televizija će izgubiti vodstvo među medijima koji donose najveću zaradu od reklama. Kako su oči konzumenata sve više umjesto na TV prikovane na još manje ekrane, slijedi ih i oglašivačka industrija: prema izvješću PwC-a, prihodi od oglašavanja na američkim TV postajama porast će do 2020. na 81,7 milijardi dolara, no prihodi na internetu trebali bi ih premašiti i donijeti 93,5 milijardi dolara. Pritom se najveći potencijal vidi u mobilnim videoplatformama koje bilježe vrtoglav rast popularnosti. T-Portal