Bolje je manja ali redovita domaća zadaća, nego puno odjednom - Monitor.hr
30.03.2015. (09:31)

Odzvonilo kampanjcima

Bolje je manja ali redovita domaća zadaća, nego puno odjednom

Velika količina domaće zadaće ne podrazumijeva nužno i bolje rezultate na ispitima, otkriva studija španjolskog sveučilišta Oviedo. Učenici kojima su nastavnici zadaće zadavali kontinuirano i sustavno u prosjeku su dobivali gotovo 50 bodova više od učenika naviklih na kampanjsko rješavanje domaćih zadataka. Također se savjetuje da je dnevni maksimum za učenje 70 minuta. Index


Slične vijesti

02.10.2016. (13:12)

Kako uspješno rješavati domaće zadaće s klincima

03.01.2015. (23:47)

I učenici se slažu

Većina domaće zadaće je potpuno nepotrebna, kažu stručnjaci

Stručnjaci upozoravaju na činjenicu kako učitelji u školama djeci daju sve više domaće zadaće, sve sukladno programu prema kojem se napredak mjeri većom količinom zadataka. No činjenica je da te zadaće imaju vrlo malu obrazovnu vrijednost, te da je nepotrebno djecu zatrpavati zadacima kod kuće. Najviše vremena na zadaćama provedu djeca u Rusiji, Singapuru i Šangaju, pa iza njih Poljaci, Irci i Talijani, zatim dolaze Britanci, pa slijede Finci, Nijemci, Šveđani i Austrijanci… Zanimljivo PISA istraživanje… Independent, ntnu.edu