Brak na prvi pogled
Ako ste u bračnoj zajednici ili izvanbračnoj zajednici ili ste bili u bračnoj zajednici, jeste li u nju ušli ODMAH kada ste se upoznali sa svojim partnerom?
Bok, ja sam Ivo. Bok, ja sam Zvonimirka. Hajmo se vjenčati! Hajmo!
Ovako dogovor za brak ne izgleda ni u nekim kulturama gdje vam netko drugi ugovara brak.
Zapravo, ima neki vjerski lider i neka vjera gdje se na stadionu upozna hrpa parova i ovaj ih u grupnoj ceremoniji vjenča.
No, bez obzira na sve, moramo priznati da je vjerojatnost braka na prvi pogled izrazito niska i da sve ovo pomalo izgleda neozbiljno.
Neozbiljno ili ne ali ako to stavimo u kontekst poslovanja i famoznih prodajnih pisama, prodajnih dopisa, letaka, web stranica i drugih prodajnih elemenata, stvari izgledaju malo drugačije.
Jeste li i vi jedan od onih koji očekuju da na jedno prodajno pismo, jednu poveću web stranicu, jedan telefonski poziv ili jedan newsletter potencijalni klijent odluči kako ste mu poželjan poslovni partner i odmah kupi te tako uđe u “brak” s vama?
Zanimljivo, no često se poduzetnici upecaju u zamku i misle kako one-shot ili silver bullet pismo može / treba / mora privući klijenta.
Realnost je nešto potpuno drugačije i ako samo povučete paralelu s dogovaranjem braka i ulaska u bračnu zajednicu, te uvidite kako tu ima nešto više faza kao što su upoznavanje, prepoznavanje, komuniciranje, uspoređivanje i sijaset drugih aktivnosti, onda ćete lakše uvidjeti i prihvatiti da:
- Prodajno pismo treba biti dugo koliko god je to potrebno
- Landing page ima sadržaja koliko god je potrebno
- Video traje koliko god treba trajati
- Follow up ima onoliko koraka koliko god je to potrebno
A koliko je “to potrebno” je informacija do koje morate sami doći i to poznavanjem svog tržišta, prigovora, mogućnosti, prilika… morate dobro upoznati svog budućeg partnera i on mora upoznati vas.
Sviđa vam se ovaj savjet/tehnika? Prijavite se na Business klinika mailing listu i direktno primajte tekstove o prodajnim vještinama i poslovnim tehnikama uz koje ćete unaprijediti poslovanje. Korisno, vrijedno i konkretno.
Ni mi ne volimo primati SPAM, stoga možete biti sigurni kako ga nećete dobiti od nas. Nakon prijave provjerite svoj email kako biste potvrdili svoju odluku (double opt-in).