Deal breaker
Postoji li nešto u vašem (poslovnom) životu preko čega ne možete proći i što je toliko veliko / teško / važno da više ne želite biti u blizini mjesta, situacije ili osobe?
Jer ako ne postoji, vrijeme je da osvijestite kako bi nešto takvog trebalo postojati, tj. trebali bi imati.
Postoji izreka kako je klijent uvijek u pravu, pa čak kad i nije u pravu.
Ima i izreka kako je klijent najvažniji bez obzira na sve i on uvijek ima prioritet.
Nađe se tu i prijateljski savjet kako treba pregristi govn* (ego u blažoj varijanti) samo da bi dobili posao.
Ili “super” savjet kako od nečeg treba živjeti, pa i nije toliko strašno da spustite gaće s vremena na vrijeme.
Imam samo jednu riječ na sve to – GLUPOST!
U prvom redu, osvijestite da kako klijenti biraju vas, tako i vi birate njih. Bilo ovo da radite na pultu ili blagajni ili taksiju ili projektantskom uredu ili kao odvjetnik ili kao liječnik ili kao…
Kao poduzetnik (a zato ste ovdje) vi ste taj koji definira pravila i ako ima nešto što vam se ne sviđa i nešto što je deal breaker, tada bolje da prekinete odnos ili da uopće ne ulazite u njega.
Samo za ideju, evo nekoliko uobičajenih deal breakera:
- Neutemeljeno i ružno priča o prijašnjim davateljima usluga ili ih je prevario
- Laže i izmišlja
- Nema novaca / nema namjere platiti vam za uslugu
- Vrijeđa i/ili bude agresivan
- Njegove i vaše vrijednosti dijametralno su suprotne
Poznavanje deal breakera je izrazito važan dio svakog poslovnog modela jer je on komponenta nečeg što se zove – princip poslovanja.
Sviđa vam se ovaj savjet/tehnika? Prijavite se na Business klinika mailing listu i direktno primajte tekstove o prodajnim vještinama i poslovnim tehnikama uz koje ćete unaprijediti poslovanje. Korisno, vrijedno i konkretno.
Ni mi ne volimo primati SPAM, stoga možete biti sigurni kako ga nećete dobiti od nas. Nakon prijave provjerite svoj email kako biste potvrdili svoju odluku (double opt-in).