• 10.11.2018. (07:30)

    Društvene mreže upropaštavaju fotografiju

    Zanimljiv članak na Petapixelu, sajtu koji je prvenstveno bavi fotografijom, no mada je fotografija jedan od dominantnijih formata izražavanja na društvenim mrežama pa otuda i povod, članak se bavi općenito utjecajem društvenih mreža na svakodnevni život i time koje su to trajne promjene koje su se desile tako iznenada i gotovo neprimjetno, npr. da smo tamo na mrežema ipak samo nečiji produkt, a da su lajkovi i komentari droga da ostanete ovisni i nastavite nuditi svoj sadržaj za tuđu korist. Nismo samo vrijedan izvor informacija već i materijal kojeg ta ista mreža mijesi i oblikuje… Petapixel



  • Slične vijesti

    24.03. (17:21)

    Vrli novi svijet

    Stručnjak: Ovisnost o ‘cyberspaceu’ od djece stvara emocionalne invalide

    Pretpostavlja se da je samo u Hrvatskoj o računalima, internetu i društvenim mrežama blaže ili teže ovisno između 50 i 100 tisuća ljudi. Izvještaji iz dalekoistočnih zemalja pokazuju da je riječ o epidemiji ovisnosti o internetu, a situacija nije puno bolja ni na Zapadu, pa tako ni kod nas’, otkriva doc. dr. sc. Ante Bagarić, pročelnik Zavoda za liječenje bolesti ovisnosti pri Klinici za psihijatriju Vrapče. “Puno je gore to što pretjerana i nekontrolirana upotreba tehnologije od ljudi stvara emocionalne invalide, a djeca su najviše ugrožena”, ističe za tportal.

    09.01. (20:30)

    Ispeci na postaj djeci

    Lider njemačkih Zelenih ugasio profile na Twitteru i Facebooku jer ga “polemički stil mijenja”

    Lider njemačke stranke Zelenih Robert Habeck ugasio je svoje profile na Facebooku i Twitteru na što je Stuttgarter Zeitung napisao “da je Habecku zakazala kočnica u glavi, jer pogotovo Twitter vabi svoje korisnike da formuliraju agresivnije, glasnije, polemičnije i direktnije nego što je to primjereno”. Švicarski Tagesanzeiger pita „tko je Habecka ikada sprječavao da razmisli o onome što objavljuje?… Digitalni mediji su činjenica, oni su korisni”. Deutsche Welle

    23.08.2018. (11:37)

    Podijeli pa vladaj

    Kako trolovi na društvenim mrežama polariziraju korisnike i utječu na politiku

    Video New York Timesa pojašnjava strategiju trolova na društvenim mrežama kako posvađati i podjeliti korisnike. Mehanizam je to koji ne funkcionira samo u SAD, već vidimo to i kod nas. Samo su teme malo drugačije.

    How Online Trolls Divide Americans IRL

    We know that trolls on social media are trying to divide Americans on issues like race, guns and abortion — but how do they do it? Here's a look at their strategy.Read more: https://nyti.ms/2LhjsUB

    Publiée par The New York Times sur Mardi 21 août 2018

    22.08.2018. (17:10)

    AI uči propagandu

    Na buduće izbore bi mogli utjecati inteligentni chat roboti

    Botovi su se pokazali jednim od najboljih načina za širenje ekstremističkih stajališta na društvenim medijima, ali i pojačati takve poglede sa drugih korisničkih računa lajkanjem, dijeljenjem, retweetanju i praćenju, baš kao što bi to učinio živi čovjek. Time uspjevaju prevariti algoritme koji takvu povećanu interakciju na porukama i s korisnicima nagrađuju većom vidljivošću.

    04.05.2018. (11:30)

    Djevojka u misiji

    Whitney Simmons – fitness influencer sa 3 milijuna pratitelja

    Whitney Simmons uspješna je YouTuberica koja tu platformu koristi kao izvor prihoda. Njeni video klipovi se fokusiraju na fitness rutine i zdrav život. Dosad je prikupila 1.1 milijun pratitelja na YouTubeu, kojima treba pridodati oko 1,6 milijuna na Instagramu. Također je internacionalna ambasadorica za Gymshark, britanski sportski brand. Forbes donosi intervju s njom. Poslovni puls

    10.11.2017. (10:49)

    Nešto za razmišljanje

    Intelektualni konformizam u doba društvenih mreža

    “Nova online kulturna ljevica ima senzibilnost nečega više puritanskog i bezhumornog. Društvene mreže izvlače najgore – narcizam, intelektualni konformizam, i odvraćaju od najboljeg – kontemplacije, utanačenosti, milosti”, piše Angela Nagle u knjizi Kill All Normies. Radi se o pokušaju analize patologije ljudske alijenacije na oceanima interneta, koja je rezultirala pokretima poput američke alternativne desnice. H-alter

    02.11.2017. (11:53)

    Oprez

    Poslodavci smatraju da zaposlenici moraju na društvenim mrežama paziti i na ugled tvrtke

    Većina ispitanika (77%) koji imaju profil na društvenim mrežama imaju strogo postavljene postavke privatnosti. 67% ispitanih pazi što objavljuje na profilu, no drugi objavljuju neprimjerene komentare i provokativne slike. 22% ispitanih uopće ne brine provjeravaju li poslodavci njihove profile. Poslodavci pak pregledavaju profile jer smatraju kako su društvene mreže javni servisi te da zaposlenici na njima predstavljaju i tvrtku u kojoj rade, zbog čega nemaju pravo objavljivati baš sve što požele. Više o novoj bonbon ponudi…

    18.09.2017. (12:32)

    Stroga vlada

    Novi zakon u Njemačkoj ugrožava slobodu govora?

    U Njemačkoj u listopadu na snagu stupa zakon koji će strože kažnjavati društvene mreže koje na vrijeme ne uklone govor mržnje i slične sporne sadržaje. Kazne idu do 50 milijuna eura. Kritičari zakona kažu da će se zbog toga brisati čak i sadržaj koji nije problematičan, te da će to ugroziti slobodu govora. No vlada smatra da će time natjerati društvene mreže da ažurnije uklanjaju sadržaje koji nisu legalni. BBC

  • Slične vijesti

    08.05. (15:00)

    Nova znanstvena istraživanja demantiraju štetan utjecaj društvenih mreža na adolescente

    Iscrpnije...
    24.03. (17:21)

    Vrli novi svijet

    Stručnjak: Ovisnost o ‘cyberspaceu’ od djece stvara emocionalne invalide

    Pretpostavlja se da je samo u Hrvatskoj o računalima, internetu i društvenim mrežama blaže ili teže ovisno između 50 i 100 tisuća ljudi. Izvještaji iz dalekoistočnih zemalja pokazuju da je riječ o epidemiji ovisnosti o internetu, a situacija nije puno bolja ni na Zapadu, pa tako ni kod nas’, otkriva doc. dr. sc. Ante Bagarić, pročelnik Zavoda za liječenje bolesti ovisnosti pri Klinici za psihijatriju Vrapče. “Puno je gore to što pretjerana i nekontrolirana upotreba tehnologije od ljudi stvara emocionalne invalide, a djeca su najviše ugrožena”, ističe za tportal.

    20.03. (07:52)

    Novozelandske kompanije povlače oglase s društvenih mreža nakon prijenosa uživo smrtonosnih napada na džamije u Christchurchu na Facebooku i objave napadačevog rasističkog manifesta na Twitteru

    Iscrpnije...
    09.01. (20:30)

    Ispeci na postaj djeci

    Lider njemačkih Zelenih ugasio profile na Twitteru i Facebooku jer ga “polemički stil mijenja”

    Lider njemačke stranke Zelenih Robert Habeck ugasio je svoje profile na Facebooku i Twitteru na što je Stuttgarter Zeitung napisao “da je Habecku zakazala kočnica u glavi, jer pogotovo Twitter vabi svoje korisnike da formuliraju agresivnije, glasnije, polemičnije i direktnije nego što je to primjereno”. Švicarski Tagesanzeiger pita „tko je Habecka ikada sprječavao da razmisli o onome što objavljuje?… Digitalni mediji su činjenica, oni su korisni”. Deutsche Welle

    04.01. (19:00)

    Tinejdžerke imaju dvostruko veću vjerojatnost pojave simptoma depresije povezanih s korištenjem društvenih mreža nego dječaci

    Iscrpnije...
    12.11.2018. (07:00)

    Studija zaključila – manje korištenja društvenih mreža veća emocionalna stabilnost: Ostavite mobitel i družite se s ljudima oko vas

    Iscrpnije...
    23.08.2018. (11:37)

    Podijeli pa vladaj

    Kako trolovi na društvenim mrežama polariziraju korisnike i utječu na politiku

    Video New York Timesa pojašnjava strategiju trolova na društvenim mrežama kako posvađati i podjeliti korisnike. Mehanizam je to koji ne funkcionira samo u SAD, već vidimo to i kod nas. Samo su teme malo drugačije.

    How Online Trolls Divide Americans IRL

    We know that trolls on social media are trying to divide Americans on issues like race, guns and abortion — but how do they do it? Here's a look at their strategy.Read more: https://nyti.ms/2LhjsUB

    Publiée par The New York Times sur Mardi 21 août 2018

    22.08.2018. (17:10)

    AI uči propagandu

    Na buduće izbore bi mogli utjecati inteligentni chat roboti

    Botovi su se pokazali jednim od najboljih načina za širenje ekstremističkih stajališta na društvenim medijima, ali i pojačati takve poglede sa drugih korisničkih računa lajkanjem, dijeljenjem, retweetanju i praćenju, baš kao što bi to učinio živi čovjek. Time uspjevaju prevariti algoritme koji takvu povećanu interakciju na porukama i s korisnicima nagrađuju većom vidljivošću.

    04.05.2018. (11:30)

    Djevojka u misiji

    Whitney Simmons – fitness influencer sa 3 milijuna pratitelja

    Whitney Simmons uspješna je YouTuberica koja tu platformu koristi kao izvor prihoda. Njeni video klipovi se fokusiraju na fitness rutine i zdrav život. Dosad je prikupila 1.1 milijun pratitelja na YouTubeu, kojima treba pridodati oko 1,6 milijuna na Instagramu. Također je internacionalna ambasadorica za Gymshark, britanski sportski brand. Forbes donosi intervju s njom. Poslovni puls