Kako je grad koji nema more postao jedna od 10 najuspješnijih destinacija u Hrvatskoj? - Monitor.hr
30.12.2017. (21:30)

Adventsko čudo

Kako je grad koji nema more postao jedna od 10 najuspješnijih destinacija u Hrvatskoj?

Prošle godine, procjenjuje se, turisti su za vrijeme Adventa u Zagrebu potrošili više od 400 milijuna kuna, ove godine moglo bi biti i više. Hoteli su puni, privatni smještaj također, prije svega zagrebački stanovi koji su pretvoreni u apartmane. Rijeke ljudi svakodnevno dolaze u grad, koristeći i Bandićev poklon da je javni prijevoz vikendima besplatan. Svega toga naravno ne bi bilo da nije bilo hrabrosti Martine Bienenfeld da krene u avanturu koja je afirmirala u konačnici i sam Zagreb, piše Jutarnji.


Slične vijesti

17.10.2020. (22:30)

Ajoj, pa gdje ću na germknedle!?!

Martina Bienenfeld: Turizam u Zagrebu na 30%, Advent neizvjestan

Do kraja rujna ove godine u Zagreb je došlo 283 tisuće turista, koji su ostvarili 624 tisuće noćenje, što je na razini od 26 odnosno 31 posto lanjskih rezultata. Ono što se promijenilo je da su potpuno prevladala individualna te manja obiteljska i poslovna putovanja. Turisti više idu na individualne, a ne grupne razglede grada, samostalno obilaze zagrebačke atrakcije, a više borave i na otvorenom te posjećuju i zagrebačku okolicu. U prosjeku ostaju dulje – 2,21 noći, u odnosu na lanjske 1,83. Tportal

28.12.2019. (11:30)

Bilo ljeto bila zima

Nova Bandićeva namještaljka: Vrte lovu i na ljetnim kućicama

24sata otkriva kako se na ‘Ljetu na Zrinjevcu’ trguje s kućicama baš kao i na adventu. Nema nikakvog natječaja, a oni koji dobivaju lokacije su poznati unaprijed i redom su vezani ili za ljude Milana Bandića ili za šeficu Turističke zajednice Martinu Bienenfeld. Pravo postavljanja kućica plate siću, prosječno 3.300 kuna, a onda ih iznajmljuju po cijenama od 28.000 do 100.000 kuna. Grad gubi barem 10 milijuna kuna zbog neraspisivanja natječaja. Ljeto na Zrinjevcu od 2016. organizira Denis Mohenski.

02.08.2019. (16:30)

Bit će hladan tuš

Martina Bienenfeld: Naplaćivanje hladovine vrlo brzo obit će nam se o glavu

“To mi spada u nešto kao naplaćivanje zraka, osim ako ti nisi posadio to stablo baš sa svrhom da naplaćuješ hlad, a vjerojatno nisi. Turizmom se ne može svatko baviti. Kod nas je situacija takva da je mnogo ljudi uskočilo u turizam jer je to easy money” – kaže Dražen Grubišić, vlasnik Muzeja prekinutih veza o bizarnom slučaju s Krka, u grupnom intervjuu Jutarnjem. Martina Bienenfeld, zagrebačka šefica turizma: “Mi smo u turizmu živjeli u La La Landu, ali ne i naši gosti, koji nas kažnjavaju ove godine jer su neke destinacije u negativnom trendu. To je opet poziv na buđenje”.

12.10.2018. (01:30)

Naprijed Advent!

Bienenfeld: Hoteli u Zagrebu već rasprodali neke dane prosinca

“Turisti u Zagrebu najviše cijene gostoljubivost, a iznimno cijene i to što većina sugrađana odlično govori engleski jezik. Miks Mediterana i srednje Europe” – posebnost je grada Zagreba, kaže Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice grada Zagreba. Kaže da će se u Zagrebu početkom prosinca otvoriti jedan hotel, a još jedan malo kasnije toga mjeseca.

13.07.2016. (07:07)

U jakoj konkurenciji

Žena godine – Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice Zagreba

Martina Bienenfeld dobila je nagradu Žena godine, što je zaslužila marljivim radom u Turističkoj zajednici grada Zagreba koja je osvojila čak 57 nagrada i priznanja. Uz Martinu Bienenfeld nominirane su bile direktorica Informativnog programa Nove TV Ksenija Kardum, zatim dizajnerica Ksenija Vrbanić, redateljica Ivona Juka i direktorica tvrtke Crocon Linda Poščić Borovac. Nagrada Žena godine u organizaciji časopisa Zaposlena dodjeljuje se od 1995. godine s ciljem promocije žena koje su svojim javnim djelovanjem doprinijele ravnopravnijem položaju žena u hrvatskom društvu. Poslovni