Kako trolovi na društvenim mrežama polariziraju korisnike i utječu na politiku - Monitor.hr
23.08.2018. (11:37)

Podijeli pa vladaj

Kako trolovi na društvenim mrežama polariziraju korisnike i utječu na politiku

Video New York Timesa pojašnjava strategiju trolova na društvenim mrežama kako posvađati i podjeliti korisnike. Mehanizam je to koji ne funkcionira samo u SAD, već vidimo to i kod nas. Samo su teme malo drugačije.

How Online Trolls Divide Americans IRL

We know that trolls on social media are trying to divide Americans on issues like race, guns and abortion — but how do they do it? Here's a look at their strategy.Read more: https://nyti.ms/2LhjsUB

Objavljuje The New York Times u Utorak, 21. kolovoza 2018.



Slične vijesti

08.05. (15:00)

Nova znanstvena istraživanja demantiraju štetan utjecaj društvenih mreža na adolescente

24.03. (17:21)

Vrli novi svijet

Stručnjak: Ovisnost o ‘cyberspaceu’ od djece stvara emocionalne invalide

Pretpostavlja se da je samo u Hrvatskoj o računalima, internetu i društvenim mrežama blaže ili teže ovisno između 50 i 100 tisuća ljudi. Izvještaji iz dalekoistočnih zemalja pokazuju da je riječ o epidemiji ovisnosti o internetu, a situacija nije puno bolja ni na Zapadu, pa tako ni kod nas’, otkriva doc. dr. sc. Ante Bagarić, pročelnik Zavoda za liječenje bolesti ovisnosti pri Klinici za psihijatriju Vrapče. “Puno je gore to što pretjerana i nekontrolirana upotreba tehnologije od ljudi stvara emocionalne invalide, a djeca su najviše ugrožena”, ističe za tportal.

20.03. (07:52)

Novozelandske kompanije povlače oglase s društvenih mreža nakon prijenosa uživo smrtonosnih napada na džamije u Christchurchu na Facebooku i objave napadačevog rasističkog manifesta na Twitteru

09.01. (20:30)

Ispeci na postaj djeci

Lider njemačkih Zelenih ugasio profile na Twitteru i Facebooku jer ga “polemički stil mijenja”

Lider njemačke stranke Zelenih Robert Habeck ugasio je svoje profile na Facebooku i Twitteru na što je Stuttgarter Zeitung napisao “da je Habecku zakazala kočnica u glavi, jer pogotovo Twitter vabi svoje korisnike da formuliraju agresivnije, glasnije, polemičnije i direktnije nego što je to primjereno”. Švicarski Tagesanzeiger pita „tko je Habecka ikada sprječavao da razmisli o onome što objavljuje?… Digitalni mediji su činjenica, oni su korisni”. Deutsche Welle

04.01. (19:00)

Tinejdžerke imaju dvostruko veću vjerojatnost pojave simptoma depresije povezanih s korištenjem društvenih mreža nego dječaci