Kupovina karte za Jadrolinijin trajekt - za Jugoslaviju - Monitor.hr
30.06.2015. (09:10)

Jugonostalgija

Kupovina karte za Jadrolinijin trajekt – za Jugoslaviju

Nedavno uvedena mogućnost online kupovine karata Jadrolinijinih trajekata već je pokazala svoje slabe karike. Prvi propust bio je mogućnost da karte kupe državljani Jugoslavije, iako ona ne postoji. Nakon što je to uklonjeno, otkriveno je da je na popisu još jedna nepostojeća država Falkland (otoka u sastavu V. Britanije), dok državljani Kosova pak nisu na popisu. Jutarnji


Slične vijesti

31.08.2017. (19:16)

Dobri duh Jadrolinije

Odlazi Ante Mrvica, dobri duh splitske trajektne luke

“Što god trebate, ja sam tu za vas”, gotovo svaki razgovor s putnicima i novinarima koordinator Jadrolinije za splitsko područje Ante Mrvica završavao je ovom rečenicom. Dobri duh splitske Jadrolinije danas je završio svoj posljednji radni dan i odlazi u mirovinu. Nakon 45 godina radnog staža došlo je vrijeme da kapetan napusti brod i da dođu neki drugi ljudi. “Čovjek nikada ne smije stati. Ja sam od onih ljudi koji ne vole gubiti vrijeme, pa ako odem u ribe i uhvatim barem jednu lignju, nešto sam taj dan napravio”, kaže Mrvica koji je mnoštvo putnika Jadrolinije, pogotovo otočana, znao i osobno, a njihove relacije prepoznavao je po stvarima koje su nosili. Index

13.08.2017. (16:03)

Rekvijem za plovidbu

Pavičić o Jadroliniji: 70 godina tvrtke koja nas uči da društvo ipak postoji

“A ta Jadrolinija, pomorsko društvo koje je desetljećima imalo zadaću spajati jadranske škoje i kopno, ove je godine proslavila sedamdesetu godišnjicu. Nastala je tvrtka čiji je logo sastavni dio imaginarija Jadrana, čije je brodove slikao Vojo Radoičić, o čijim su vaporima pjevali pjesnici poput Jakše Fiamenga. Ti brodovi nekad su imali jedan, uvijek isti logotip, logotip koji je bio metonimija države: Jadrolinija. Danas nije tako, a svaki će dan biti manje. Dvadeseto stoljeće je prošlo, a s njim i doba jedne, brižne i jake države, te jednog – njenog – brodara. I na hrvatske škoje, gatove i đige pristao je vrli novi svijet. Ostaje vidjeti hoće li nam se svidjeti”, piše Jurica Pavičić. Jutarnji

01.06.2017. (19:07)

Sezona je počela, ako se trajekte pita

Od sutra ljetni režim vožnje trajekata, nove linije, cijene 20% veće

Od sutra Jadrolinija prelazi na sezonski red plovidbe što znači dodatne trajetke i katamarane, nove linije i više cijene. Od preksutra (subota) kreće nova katamaranska linija Pula-Unije-Susak-Mali Lošinj-Ilovik-Silba-Zadar, a od 9.6. kreće sezonska katamaranska linija Dubrovnik–Korčula–Hvar–Bol–Split. Od 18.5. Jadrolinija je počela prometovati između Barija (Italija) i Bara (Crna Gora), brodom Dubrovnik koji također održava liniju Dubrovnik – Bari sve do mjeseca prosinca. E sezoni cijene rastu za 20% u odnosu na vansezonsku tarifu. Poslovni

21.04.2017. (16:43)

Suradnja dvaju najstarijih putničkih brodara na Jadranu: Jadrolinija počinje povezivati obalu Crne Gore s Italijom – Bar i Bari spajat će brod Dubrovnik

06.02.2017. (08:30)

Ministarstvo mora potvrdilo je da će obnoviti dužobalnu trajektnu liniju Rijeka-Split-Dubrovnik, ukinutu prije nekoliko godina zbog nerentabilnosti, prvi put ove godine bit će raspisan međunarodni natječaj za sve dužobalne i priobalne linije, u Jadrolinija smatraju da bi od Rijeke do Dubrovnika trebali ploviti luksuzni brodovi

17.10.2016. (11:30)

Punim jedrima!

Jadrolinija se sprema za konkurenciju: Kupuje 26 brodova za 2 milijarde kuna

Jadrolinija je u posljednjih 11 godina svojoj floti priključila 18 novih brodova, a do 2027. planira u obnovu flote investirati 281 milijun eura te nabaviti još 26 novih brodova, pri čemu će naglasak biti na brodovima većeg kapaciteta. Pripremaju se tako za punu liberalizaciju tržišta koja omogućuje i brodarima pod drugim zastavama da prevoze putnike po Jadranu, a koja nastupa 1. siječnja 2017. T-Portal

12.09.2016. (08:32)

Svačije more

Liberalizacija: Jadroliniji od 1. siječnja stiže konkurencija iz Grčke i Italije

1. siječnja 2017. svim dosadašnjim koncesionarima pomorskog prometa istječu ugovori za koncesije u domaćem linijskom prometu, a za koncesije su već interes pokazali Grci, Talijani, Skandinavci, a upita ima i iz Beograda. Koncesije će se dodjeljivati po principu tko ponudi više, ima prednost, a Slobodna kao preduvjet spominje samo da će članovi posade morati govoriti hrvatski.