Margetić: Preko Hypo Grupe oprano 47,7 milijardi eura - Monitor.hr
17.04.2015. (17:22)

Mašala...

Margetić: Preko Hypo Grupe oprano 47,7 milijardi eura

Domagoj Margetić predstavio je podatke i dokumente do kojih je došao dok je kao istraživački novinar pisao o “Aferi Hypo”. Ustvrdio je da je preko Hypo Grupe “pranjem novca” na tajne račune izvučeno 47,7 milijardi eura, a radilo se o novcu izvučenom iz Hrvatske od početka 90-tih godina kroz privatizaciju stanova, poduzeća, donacija i dr. T-Portal


Slične vijesti

20.04.2017. (08:07)

Umirovljeni general Zagorec u Austriji osuđen na dvije godine zbog pronevjere kredita Hypo Alpe Adria banke, odvjetnica najavljuje žalbu; u Hrvatskoj već osuđen zbog krađe dragulja

15.08.2016. (19:32)

Prljavi igraju prljavo

Vresk iz DIP-a priznao da je primio 210.000 eura mita

U Klagenfurtu se vodi postupak protiv bivšeg čelnika Hypo Alpe Adria Banke Josefa Kirchera zbog otuđivanja 1,7 milijuna eura, od čega je 630 tisuća navodno završilo kao mito u rukama nekoliko hrvatskih političara. Član Državnog izbornog povjerenstva Josip Vresk na sudu je priznao kako je od Alexa Kropiuniga od kraja 2006. do svibnja 2007. godine tri puta dobio po 70 tisuća eura u gotovini, rekavši kako su kod predaje novca „dva ili tri puta“ osobno bili nazočni Danijel Ropus i Davorin Mlakar. N1

07.07.2016. (14:09)

Hypo promijenio ime u – Addiko Bank

Bivša Hypo Group Alpe Adria promijenila je ime u Addiko Bank i pod tim će imenom poslovati u Hrvatskoj i drugim tržištima od 11. srpnja.

Promijenili su se i vlasnici banke – sad su to Advent International, jedan od najvećih globalnih private equity ulagača i Europska banka za obnovu i razvoj, a najavljuju i promjenu poslovanja na jasnije, jednostavnije i izravnije. Banka se odlučila na temeljitu promjenu svog poslovanja, primjenu viših standarda te, u skladu s novom poslovnom strategijom, i za promjenu imena i vizualnog identiteta, poručuju.

„Jasno, jednostavno i izravno bankarstvo opisuje kako želimo da ljudi doživljavaju brend Addiko, što svojim klijentima nudimo i što nas čini drugačijima od konkurencije. Strategija znači donositi odluke. Ona znači namjerno izabrati biti drugačiji, a mi smo odlučili biti banka koja će realizirati potrebe klijenata na praktičan, brz i učinkovit način. Jedino ćemo tako opravdati njihovo povjerenje i biti banka s kojom žele poslovati. Zato smo se i odlučili za kreativan pristup koji se izravno bavi segmentima koje želimo, možemo i hoćemo poboljšati“, izjavio je Ulrich Kissing, predsjednik Uprave Addiko Bank AG.

Kako bi ispunila obećanje drugačijeg bankarstva, Addiko Bank će u svakodnevnom poslovanju primjenjivati tri načela: fokusirat će se na bitno osiguravajući klijentima ključne proizvode i usluge koje uistinu trebaju; bit će učinkovita poboljšavajući interne procese i procedure te će kontinuirano ulagati u digitalne tehnologije; i komunicirat će jednostavno, uvijek imajući u vidu klijenta.

Kažu iz Addika da je ključni dio njihove poslovne strategije fokusiranje na poslovanje s građanstvom i s malim i srednjim poduzetništvom.

04.03.2015. (09:07)

Nema pomoći

Koruška će otići u bankrot zbog afere Hypo?

Austrijska savezna pokrajina Koruška suočava se s bankrotom nakon što im je vlada odbila pokriti dugove ostavljene nakon katastrofalnog bankarskog širenja na Balkan i istočnu Europu. Riječ je o 10.2 milijarde eura u obveznicama koje su pokrajinske vlasti izdale kao zajam propaloj Hypo-Alpe-Adria banci i fondu Heta koji ju je naslijedio. Telegraph