• 24.10.2017. (15:54)

    Kad je Hrvatska nekome Irska

    Poljaci došli raditi u Brodosplit – prvi radnici iz EU u proizvodnji u RH

    Jučer je u Brodosplitu počelo raditi 34 radnika iz Poljske, što je prvi put da se u Hrvatskoj u proizvodnom sektoru u većem broju angažiralo strane radnike iz neke od članica EU. U brodogradilištu će raditi na najvećem jedrenjaku na svijetu, novogradnji 483 Flying Clipper, konkretno će raditi drvodjelske poslove ugradnje kabina i javnih prostora za putnike i posadu, te na poslovima limovanja, odnosno montaže i izolacije tankim čeličnim limovima u strojarnici. Poslovni



  • Slične vijesti

    Prekjučer (07:30)

    Pozdrav pingvinima

    Brodosplit danas isporučuje polarni kruzer, državi vraća jamstva, počinje graditi novi

    Brodosplit će danas nizozemskom Oceanwide Expeditionsu isporučiti polarni kruzer Hondius koji će, prije nego krene u Nizozemsku, nekokoliko sati biti privezan u gradskoj luci. Nakon primopredaje predviđeno je potpisivanje ugovora za novi brod istih dimenzija, a vrijednost posla premašuje 100 milijuna eura. Odmah po isporuci broda, prvog takvog na svijetu izgrađenog u klasi LR PC6, Vladi će biti vraćeno državno jamstvo od 36 milijuna eura. Dalmacija danas

    28.03. (13:30)

    Kad naraste trava pod brodovima

    Stečaj nad 3. majem odgođen za dva tjedna

    Stečajna sutkinja Ljiljana Ugrin dala je riječkom brodogradilištu 3. maj još dva tjedna, točnije do 17. travnja, da nađu rješenje. Na Trgovačkom sudu u Rijeci svi dionici izjasnili su se protiv otvaranja stečaja, tako da će konačnu odluku ipak morati donijeti premijer Plenković i Vlada. Novi list

    23.03. (13:30)

    Dok naš brod...

    Novi list: Zašto se ne bi pokušao spasiti barem ‘3.maj’?

    Za posušiti sve dugove i spasiti Uljanik grupu, prema zadnjim usuglašenim brojkama, trebalo bi odnekud namaknuti još oko pola milijarde eura, uz već onih 420 milijuna eura koje je ministar Zdravko Marić dosad platio na račun protestiranih jamstava. Za vratiti ‘3. maj’ iz mrtvih, pokazuju neke računice, trebalo bi 150 milijuna kuna. Ključno je pitanje – može li se riječko brodogradilište izdvojiti iz Uljanik grupe i odmaknuti od stečaja? Ako se već ne može i nema ekonomskog rezona spašavati pulsko brodogradilište i Uljanik grupu, zašto se ne bi pokušao spasiti barem ‘3. maj’ koji nije prezadužen, pita se riječki Novi list.

    12.03. (07:30)

    Tanker pun love

    Ministar Horvat: Dug Uljanika je 1,1 milijardu eura

    “Samo su dva puta – ili ćemo se odlučiti za restrukturiranje i ovu međufazu financirati kreditom koji u ovom trenutku neće opteretiti državni proračun niti likvidnost strateškog partnera, ili ćemo donijeti odluku da je jedino rješenje stečaj”, rekao je ministar Horvat o Uljaniku nakon sastanka sa strateškim partnerom Tomislavom Debeljakom, Upravom i radnicima. Horvat je za restrukturiranje, a stečaj bi, tvrdi on, koštao samo milijardu kuna manje. T-Portal

    26.02. (20:30)

    Polxit

    Britanija na gubitku – Poljaci se vraćaju kući na bolje plaće i poslove

    Istočni Europljani više ne dolaze u Britaniju, naprotiv – brojke pokazuju da je Britaniju prošle godine napustilo 76.000 radnika iz država Europske unije, dok je broj imigranata iz država van EU porastao za 159.000. Kad je Poljska 2004. ušla u EU broj Poljaka u Britaniji došao je do blizu milijun da bi poljski postao drugi najčešći jezik u državi. Radnici iz EU pomogli su da Britanija izađe iz posljednje recesije, a i ekonomisti su dokazali da migranti više doprinose ekonomiji nego što izvlače iz države. Osim ksenofobije, stranci, a pogotovo Poljaci, vraćaju se u svoje države jer raste ponuda dobrih i dobro plaćenih poslova, analizira Guardian situaciju prije Brexita kad su im strani radnici nasušno potrebni.

    12.02. (13:30)

    Ima se, može se - mora se!

    Andrej Grubišić: Država potrošila 35 milijardi kuna na brodogradilišta – a da nas nisu ništa pitali

    Na brodogradnju je utrošeno 35 milijardi kuna, nije to koštalo državu, koštalo je vas i mene i 4 milijuna drugih građana. Oko 1000 eura po glavi stanovnika. Prisilno, nemamo ništa zauzvrat. Hranimo neke partikularne i potencijalno kriminalne skupine i radnje i to nam se prodaje kao nacionalni interes – rekao je ekonomist Andrej Grubišić.¸

    07.02. (14:30)

    Pulosplit

    Uljanik odabrao Brodosplit za novog strateškog partnera

    Brodograđevna industrija Split u vlasništvu Tomislava Debeljaka izabrana je za strateškog partnera Uljanik. Brodosplit će Uljanik preuzeti postupkom dokapitalizacije, dakle unosom od 180 do 302 milijuna kuna (Poslovni). Sad se postavlja pitanje dugova, a Poslovni piše kako bi mogli iznositi čak 1,4 milijarde eura, što bi država, odnosno svi mi koji ovo čitamo i pišemo, morali platiti.

    30.01. (07:30)

    Spašavanje Uljanika koštat će – 6 milijardi kuna

    Krajem prošle godine država je platila 2,5 milijardi kuna za jamstva za kredite Uljaniku, ove će godine jamstva koštati dodatnih milijardu do 1,7 milijardi kuna, a za troškove restrukturiranja Uljanika u idućih pet do sedam godina još 1,5 do dvije milijarde kuna (Jutarnji). Neslužbeno se doznaje da su se za strateško partnerstvo javili australska Scenic grupa, Pomorski institut iz Splita te Brodosplit u suradnji s talijanskim Fincantierijem (HRT). Istarski župan Valter Flego rekao je sinoć u Otvorenom “radnici odlaze, uskoro nećemo imati što restrukturirati”.

    29.01. (07:30)

    Splitarktika

    U Brodosplitu počela gradnja polarnog kruzera – najskupljeg dosad u Hrvatskoj

    Gradnja je počela jučer, brod će biti gotov do kraja 2020., bit će dugačak 128, a širok 21,5 metara te će se njima krstariti Arktikom i oko Antarktike. “Ovo je najskuplji ugovoreni kruzer u Hrvatskoj dosad, visoke luksuznosti i performansi”, kaže Brodosplitov Tomislav Debeljak, a novost je i da će se opremanje broda obaviti na podu, tj. u sekcijama, prije nego što ode na navoz. Novi list

  • Slične vijesti

    Prekjučer (07:30)

    Pozdrav pingvinima

    Brodosplit danas isporučuje polarni kruzer, državi vraća jamstva, počinje graditi novi

    Brodosplit će danas nizozemskom Oceanwide Expeditionsu isporučiti polarni kruzer Hondius koji će, prije nego krene u Nizozemsku, nekokoliko sati biti privezan u gradskoj luci. Nakon primopredaje predviđeno je potpisivanje ugovora za novi brod istih dimenzija, a vrijednost posla premašuje 100 milijuna eura. Odmah po isporuci broda, prvog takvog na svijetu izgrađenog u klasi LR PC6, Vladi će biti vraćeno državno jamstvo od 36 milijuna eura. Dalmacija danas

    28.03. (13:30)

    Kad naraste trava pod brodovima

    Stečaj nad 3. majem odgođen za dva tjedna

    Stečajna sutkinja Ljiljana Ugrin dala je riječkom brodogradilištu 3. maj još dva tjedna, točnije do 17. travnja, da nađu rješenje. Na Trgovačkom sudu u Rijeci svi dionici izjasnili su se protiv otvaranja stečaja, tako da će konačnu odluku ipak morati donijeti premijer Plenković i Vlada. Novi list

    23.03. (13:30)

    Dok naš brod...

    Novi list: Zašto se ne bi pokušao spasiti barem ‘3.maj’?

    Za posušiti sve dugove i spasiti Uljanik grupu, prema zadnjim usuglašenim brojkama, trebalo bi odnekud namaknuti još oko pola milijarde eura, uz već onih 420 milijuna eura koje je ministar Zdravko Marić dosad platio na račun protestiranih jamstava. Za vratiti ‘3. maj’ iz mrtvih, pokazuju neke računice, trebalo bi 150 milijuna kuna. Ključno je pitanje – može li se riječko brodogradilište izdvojiti iz Uljanik grupe i odmaknuti od stečaja? Ako se već ne može i nema ekonomskog rezona spašavati pulsko brodogradilište i Uljanik grupu, zašto se ne bi pokušao spasiti barem ‘3. maj’ koji nije prezadužen, pita se riječki Novi list.

    12.03. (07:30)

    Tanker pun love

    Ministar Horvat: Dug Uljanika je 1,1 milijardu eura

    “Samo su dva puta – ili ćemo se odlučiti za restrukturiranje i ovu međufazu financirati kreditom koji u ovom trenutku neće opteretiti državni proračun niti likvidnost strateškog partnera, ili ćemo donijeti odluku da je jedino rješenje stečaj”, rekao je ministar Horvat o Uljaniku nakon sastanka sa strateškim partnerom Tomislavom Debeljakom, Upravom i radnicima. Horvat je za restrukturiranje, a stečaj bi, tvrdi on, koštao samo milijardu kuna manje. T-Portal

    26.02. (20:30)

    Polxit

    Britanija na gubitku – Poljaci se vraćaju kući na bolje plaće i poslove

    Istočni Europljani više ne dolaze u Britaniju, naprotiv – brojke pokazuju da je Britaniju prošle godine napustilo 76.000 radnika iz država Europske unije, dok je broj imigranata iz država van EU porastao za 159.000. Kad je Poljska 2004. ušla u EU broj Poljaka u Britaniji došao je do blizu milijun da bi poljski postao drugi najčešći jezik u državi. Radnici iz EU pomogli su da Britanija izađe iz posljednje recesije, a i ekonomisti su dokazali da migranti više doprinose ekonomiji nego što izvlače iz države. Osim ksenofobije, stranci, a pogotovo Poljaci, vraćaju se u svoje države jer raste ponuda dobrih i dobro plaćenih poslova, analizira Guardian situaciju prije Brexita kad su im strani radnici nasušno potrebni.

    12.02. (13:30)

    Ima se, može se - mora se!

    Andrej Grubišić: Država potrošila 35 milijardi kuna na brodogradilišta – a da nas nisu ništa pitali

    Na brodogradnju je utrošeno 35 milijardi kuna, nije to koštalo državu, koštalo je vas i mene i 4 milijuna drugih građana. Oko 1000 eura po glavi stanovnika. Prisilno, nemamo ništa zauzvrat. Hranimo neke partikularne i potencijalno kriminalne skupine i radnje i to nam se prodaje kao nacionalni interes – rekao je ekonomist Andrej Grubišić.¸

    11.02. (20:00)

    Reakcija iz Brodosplita na optužbama da ne plaćaju komunalnu naknadu: Čega se pametan stidi, time se Pametno ponosi

    Iscrpnije...
    07.02. (14:30)

    Pulosplit

    Uljanik odabrao Brodosplit za novog strateškog partnera

    Brodograđevna industrija Split u vlasništvu Tomislava Debeljaka izabrana je za strateškog partnera Uljanik. Brodosplit će Uljanik preuzeti postupkom dokapitalizacije, dakle unosom od 180 do 302 milijuna kuna (Poslovni). Sad se postavlja pitanje dugova, a Poslovni piše kako bi mogli iznositi čak 1,4 milijarde eura, što bi država, odnosno svi mi koji ovo čitamo i pišemo, morali platiti.

    30.01. (07:30)

    Spašavanje Uljanika koštat će – 6 milijardi kuna

    Krajem prošle godine država je platila 2,5 milijardi kuna za jamstva za kredite Uljaniku, ove će godine jamstva koštati dodatnih milijardu do 1,7 milijardi kuna, a za troškove restrukturiranja Uljanika u idućih pet do sedam godina još 1,5 do dvije milijarde kuna (Jutarnji). Neslužbeno se doznaje da su se za strateško partnerstvo javili australska Scenic grupa, Pomorski institut iz Splita te Brodosplit u suradnji s talijanskim Fincantierijem (HRT). Istarski župan Valter Flego rekao je sinoć u Otvorenom “radnici odlaze, uskoro nećemo imati što restrukturirati”.