Superbowl: Ulaznice 5.000 dolara, kladionicama 5 milijardi - Monitor.hr
07.02.2017. (14:52)

Spektakl u brojkama

Superbowl: Ulaznice 5.000 dolara, kladionicama 5 milijardi

Televizijska mreža FOX koja je ove godine imala ekskluzivna prava prijenosa uprihodila je oko 500 milijuna dolara samo od reklamnih spotova. Produžetak u utakmici išao im je na ruku jer su mogli ubaciti još četiri reklame. Profitirali su i proizvođači hrane i pića jer Superbowl je i vrijeme druženja s prijateljima. Kladioničari su pak na ovogodišnji Superbowl navodno potrošili 4,7 milijardi (!) dolara na klađenje, od čega je čak 97 posto ilegalno klađenje. Cijene su za najjeftinija mjesta na stadionu dosezale i 3000 dolara, dok je prosječna cijena iznosila oko 5000 dolara. Slobodna, NY Times


Slične vijesti

12.02. (07:00)

Walkin' like Talken

Najbolje reklame ovogodišnjeg Super Bowla

Sekunda oglašavanja na Super Bowlu košta 233 tisuće dolara. Drugim riječima, za spot od 30 sekundi netko će iskeširati sedam milijuna dolara. No ovaj podivljali konzumerizam očito pali jer Super Bowl je u Americi ogroman zbog svega navedenog, a u ostatku svijeta barem donekle zanimljiv zbog nastupa i reklama. Najbolje reklame izabrali na Indexu.

17.02.2023. (11:00)

Promidžbeni program

Top pet marketinških lekcija kultnih reklama

Reklame koje se prikazuju tijekom Super Bowla najskuplje su (i najvrjednije) na planetu: oglašivači ulažu milijune u kreativu i zakup medijskog prostora, nameću trendove u svijetu marketinga, ali i reflektiraju trenutačno stanje u kulturi. Reklame su interes publike počele privlačiti tijekom osamdesetih, točnije 1984. s Apple-om.

Najpoučnije kampanje:

  • 1. Coca-Cola, ‘Hey Kid, Catch!‘ (1979.)
  • 2. Cadillac, ‘Edward Sccissorhands‘ (2021.)
  • 3. Snickers, ‘Betty White‘ (2010.)
  • 4. E-Trade, ‘The Talking Baby‘ (2008.)
  • 5. Budweiser, ‘The Talking Frogs‘

Coca-Cola uči da brendovi trebaju kreirati sadržaj koji gađa uobičajene emocije ciljane publike. Cadillac igra na nostalgiju, Snickers je zahvatio sve generacije, E-Trade je s bebom koja govori postigao jednostavan izričaj koji je i “bebama jasan”, dok je Budweiser donio zabavan dijalog, pokazavši kreativnost u scenariju. Lider

07.02.2016. (19:50)

Najvažnija američka sporedna stvar na svijetu

Super Bowl nastupi koje pamtimo

S obzirom da se bliži novi Superbowl, Dnevnik.hr potrudio se prisjetiti se najboljih i najupečatljivijih glazbeno-scenskih nastupa na poluvremenu ovog velikog sportskog događaja koji svake godine prati oko 110 milijuna gledatelja ispred malih ekrana. Ovakve liste ne mogu proći bez legendarnog nastupa Michaela Jacksona 1993. godine, prošlogodišnjeg spektakla Katy Perry s onim “lijevim morskim psom” što je zaboravio plesne korake ili nastupa Madonne 2012. godine.