Tehnika: kako reći da ste jeftini / najpovoljniji
Mnogo se bruji o premium usluzi, o najboljem odnosu cijene i kvalitete i kako sebe trebate prikazati u najboljem svijetlu. No, ponekad ste jednostavno najjeftiniji i to vam je velika tržišna prednost.
Biti najjeftiniji ili najpovoljniji nužno ne privlači najviše klijenata, štoviše, zna proizvesti odbojnost određenog dijela tržišta.
Razlog toga je u sumnji da se iza najniže cijene skriva loša kvaliteta usluge, da su tu neki skriveni motivi i set različitih zamki na koje nije najpametniji pasti.
No, ako sve ovo i dalje nije istina i kako stvarno imate uslugu ili proizvod po najnižoj cijeni i stvarno ste kvalitetni i stvarno se isplati investirati u vas, kako tržištu reći da kupi od vas i kako im izbiti element sumnjičavosti?
Cijena usluge je…
…u skladu s očekivanjima tržišta
…u skladu s tržišnim okolnostima u kojima živimo
…prilagođena potrebama… (branše, ciljna skupine…)
…najniža na tržištu jer smo fokus stavili na… (navesti čega ste se “odrekli”, a da diže cijenu)
Primijetite kako nisam rekao da smo najjeftiniji, najpovoljniji niti nešto što NEMOJTE ikada izgovoriti – najbolji odnos cijene i kvalitete.
Nakon ovako formulirane prodajne prednosti, otvorit će vam se prilika da argumentirate i svoje druge benefite, tako da zaključenje prodaje više neće biti pod sumnjom “skrivene zamke”.
Sviđa vam se ovaj savjet/tehnika? Prijavite se na Business klinika mailing listu i direktno primajte tekstove o prodajnim vještinama i poslovnim tehnikama uz koje ćete unaprijediti poslovanje. Korisno, vrijedno i konkretno.
Ni mi ne volimo primati SPAM, stoga možete biti sigurni kako ga nećete dobiti od nas. Nakon prijave provjerite svoj email kako biste potvrdili svoju odluku (double opt-in).