Terrakom: Razvoj optike za unaprjeđenje korisničkog iskustva - Monitor.hr
24.11.2015. (07:00)

Sponzorirana vijest

Terrakom: Razvoj optike za unaprjeđenje korisničkog iskustva

Domaći telekom operator Terrakom nedavno je na postojećih 4.000 home passova u zagrebačkim Sesvetama omogućio maksimalne brzine surfanja 100/20 Mbps. Korisnici mogu birati između usluga interneta, televizije i telefonije, na Terrakom hibridnoj optičko-koaksijalnoj infrastrukturi ili putem klasične telefonske linije (ADSL). Strateški fokus u budućnosti su korisnici na optici, a OPTIK paketi dostupni su na približno 25.000 priključaka u dijelovima Zagreba, Sesveta, Kutine i Vidovca.


Slične vijesti

Ponedjeljak (11:00)

Za sigurniju vožnju, ali i povoljnije stanje na računu

Ekonomična vožnja: pri vožnji od 160 km/h troši se do dvije trećine više goriva nego pri 100 km/h

Otpor zraka raste kvadratno na brzinu – a ne linearno. Dakle, čak i ako idete samo malo brže, otpor će se povećati mnogo više od vašeg ritma vožnje, a s tim i potrošnja. Pri brzinama od oko 140 km/h, automobil troši natprosječnu količinu goriva. Koja je brzina idealna? Ubrzajte energično, prebacite u najviši mogući stupanj prijenosa i vozite brzinom između 60 i 90 km/h. To je najekonomičnije. Naravno, to nije praktično na autocesti. Idealna brzina ovdje je konstantnih 100 do 130 km/h u najvišoj brzini. Revija HAK

05.11.2024. (13:00)

U treptaj oka

Kineska tvrtka razvila je rekordni nadzvučni zrakoplov koji je u testovima dosegao brzinu od 4 Macha, dvostruko brže od Concordea

Kažu Kinezi da će zrakoplov krenuti u proizvodnju za nekoliko godina i da će putovanje od Pekinga do New Yorka trajati dva sata. Tvrtka Space Transportation tvrdi da je razvila zrakoplov koji je postigao revolucionarnu brzinu od 4 Macha. Nadzvučni avion Concorde dosegao je 2.23 Macha. Dakle, kineski avion je išao skoro dvostruko brže od klasičnog Concordea.

Prototip komercijalnog nadzvučnog zrakoplova nedavno je završio probni let u kojem je zrakoplov letio brzinom od oko 4900 kilometara na sat, prema South China Morning Postu. Zrakoplov je dizajniran za polijetanje i slijetanje okomito, a očekuje se da će dosegnuti visinu veću od 20.000 metara. Novo testiranje motora planirano je za studeni ove godine. Revija HAK

24.09.2024. (14:26)

Zanimljivost: Francuski biciklist 1962. postigao rekordnu brzinu od 204 km/h na svom biciklu

17.06.2024. (16:00)

Pa se ti i dalje prebrzo vozi

Legalno varanje: u Francuskoj svatko uz cestu smije postaviti lažne radare

Ali s jasnim pravilima. Kante za smeće, poštanski sandučići, PVC cijevi ili čak hladnjaci, sva su sredstva dopuštena s ciljem da prevare vozače i da uz minimalno uređenje izgledaju kao prometne kamere. Lažni radari nisu zabranjeni zakonom. Tvrtke također legalno prodaju ovu vrstu proizvoda na tržištu. No dozvoljeno je instalirati lažni radar na zemljište koje je u vlasništvu osobe ili tvrtke koja ga postavlja. Ne smije ga se postavljati na javnoj površini. Revija HAK

 

02.10.2023. (14:00)

Kazna za puževe

Svi pričaju o prevelikoj brzini, no ne bi smjeli voziti ni presporo

Dakle, u Zakonu piše da je vozač dužan brzinu kretanja vozila prilagoditi osobinama i stanju ceste, vidljivosti, preglednosti, atmosferskim prilikama, stanju vozila i tereta te gustoći prometa tako da vozilo može pravodobno zaustaviti pred svakom zaprekom koju može predvidjeti. No, isto tako vozač ne smije bez opravdanih razloga voziti tako sporo da bitno usporava prometni tok ili ugrožava druge sudionike u prometu. Kada se iza vozila nakupi kolona vozila koja ga ne mogu sigurno preteći, vozilo se mora na prvom pogodnom mjestu isključiti iz prometa i propustiti kolonu vozila iza sebe. Kazna za nepoštavnje ovih odredbi je 130 eura. Revija HAK

24.08.2023. (15:00)

A i dobro zvuči da ti auto može vozit 220

Evo zašto brzinomjeri imaju mnogo veće maksimalne brzine od onih koje automobili mogu postići

Automobil s motorom koji razvija ‘moćnih’ 80 KS i brzinomjer koji na svom graničniku pokazuje 220 km/h?! Kao da ste dizaču utega u najtežoj kategoriji stavili sprinterice i rekli da pobijedi na atletskoj stazi svjetskog prvaka na 100 metara. Zašto je tako? Na to pitanje pokušao je odgovoriti CNN. Čini se da proizvođači automobila žele postaviti najčešće korištene brzine na središnje i lako čitljivo mjesto. To znači da radije postavljaju brzinu između 100 i 130 km/h centralno na vrhu instrumenta, kako bi se brojevi simetrično rasporedili po brojčaniku. Revija HAK

26.07.2023. (12:00)

To nije auto, to je bila raketa

Rekorder iz povijesti: Ovaj je automobil postigao 409 km/h sa (samo) 300 KS 1959. godine

U kasnim 50-ima, MG je krenuo u lov na brzinske rekorde. Počevši s mizernih 68 KS, inženjeri tvrtke ugradili su na četverocilindrični masivni kompresor. Također, pomiješali su 86 posto metanola s nitrobenzenom, acetonom i sumpornim eterom pa je mali 1,5-litreni motor došao do impresivnih 300 KS. Uz koeficijent otpora zraka od samo 0,12 sve je bilo spremno za sjajan rezultat. Vožnja za postavljanje rekorda održana je na Bonneville Salt Flatsu u državi Utah, SAD. Vozač je bio Phil Hill, a postigao je 409 km/h, što je bio rekord za motore malog obujma. Revija HAK