3 načina na koje se gradi biznis oko umjetne inteligencije - Monitor.hr
24.08.2017. (12:44)

Kako sutra na posao...

3 načina na koje se gradi biznis oko umjetne inteligencije

Kako bi kompanija koja se ne bavi umjetnom inteligencijom trebala razmišljati o korištenju AI, savjetuje Harvard Business Review. Predlažu nekoliko praksi tvrtki koje su uspješno usvajale lekcije o novim biznisima:
1. Pronaći i postati vlasnikom vrijednih podataka koje nitko nema
2. Sistematski pregledati svoj biznis i utvrditi okružje podataka
3. Upakirati umjetnu inteligenciju da je klijenti mogu koristiti


Slične vijesti

11.09.2020. (00:30)

Za mnom!

Lars Silberbauer, digitalni strateg koji je preporodio LEGO: Dobro je predvidjeti trendove, najbolje ih je kreirati

Danac razlikuje šest koraka ka uspjehu:

Fokus na ljudsko ponašanje. Pogledajte što ljudi žele i onda prema tome kreirajte ono što im treba

Ne izmišljati poruku, nego kreirati pozornicu – “svijet se mijenja. Prouči procese i na njih se fokusiraj – budi inovativan”

Treba se pomicati onoliko brzo koliko se kreće potrošač, jer ćeš inače ostati iza njega.

Biti dio ekosustava

Prihvatiti svačije različitosti i shvatiti da svatko ima drugačiji background, ali baš zato svatko može dati nešto unikatno.

Napraviti ono što je ispravno, a ne ono što se čini sigurno

21.12.2019. (00:30)

Potrošiše me nebitnosti i sitnice

Prekrastinacija – obavljanje zadataka prije vremena, i njene posljedice

Odgađanje zadataka za posljedicu ponekad ima nedovršene ili loše napravljene poslove. BBC piše o “prekrastinaciji”, obavljanju poslova na brzinu, bez promišljanja, čega posljedica može biti pretjerano umaranje, “trošenje” koje se moglo uštedjeti. O nekim stvarima valja prvo dobro promisliti, a ne napraviti i odmah, dok u brzini obavljanja zadačića pri ruci troši se energiju koja bi bila potrebnija nekad kasnije za nešto važnije.

10.03.2019. (14:45)

Četiri prepreke na koje žene nailaze na poslovnim pregovorima, i kako ih prevazići

07.02.2019. (19:30)

Dobar, informiran, hrabar, kuži ljude

Četiri karakterne osobine lidera

Deloitteovo istraživanje obuhvatilo je više od 2.000 izvršnih direktora koje pokazuje da organizacije koje žele rasti i nastaviti uspješno poslovati imaju lidere koji utjelovljuju sljedeće karakterne osobine potrebne u periodu Četvrte industrijske revolucije:
Fokusirani na društvena pitanja – dobronamjernost prema radnoj zajednici i društvu u cjelini
Donositelji odluka utemeljenih na konkretnim i relevantnim podacima
Pokretači promjena na tržištu – odvažan i dugoročni pogled na usvajanje novih tehnologija
Prvaci u pronalasku talenata – ambiciozan pogled na razvoj zaposlenika
Inače, jedan od autora istraživanja je Gordan Kožulj, bivši profesionalni plivač i višestruki državni rekorder.

27.01.2019. (13:50)

Kako se osjećati više ispunjeno, a manje anksiozno na poslu: Fokusirati se na to kako radimo, a ne zašto

17.01.2019. (21:30)

DigiTron

4 osnovne kvalitete digitalnih vođa

Nikad u povijesti viđena ovakva ekspanzija uređaja i podataka stvara hitnu potrebu za novom vrstom lidera – onog koji razumije implikacije i primjenu pametnih tehnologija, važnost privatnosti i etike podataka, te zna interpretirati i primijeniti velike količine podataka kako bi poboljšao radnu snagu, organizaciju, zajednicu i širi globalni ekosistem. World Economic Forum definira koje su to kvalitete koje se traže od budućih digitalnih heroja: 1. Tehnološka vizija, inovacija i analitičnost; 2. Organizacijski menadžment; 3. Agilni pristup suradnji; 4. Empatija.