Ideologija intimnosti i krah javnog života - Monitor.hr
27.03.2015. (09:09)

Ideologija intimnosti i krah javnog života

Popularna, potrošačka kultura je zona najočitijeg prostituiranja osobnosti, dijeljenja/trženja privatnosti i zaraze banalnom psihologijom. Bez golišavih fotografija, jutarnjih selfieja bez šminke, tajnih preljuba i redovita ispovijedanja u javnosti, zvijezda ne postoji. Javni prostor je trajno kontaminiran; mediji su najveći proizvođači novog intimizma dok tehnološki napredak omogućuje sve lakše i brže širenje privatnoga, autentičnoga, necenzuriranog materijala. T-Portal


Slične vijesti

24.07.2016. (08:16)

Ma pusti nek traje

Kako održati vatru u dugogodišnjoj vezi

Istraživanje objavljeno u Časopisu osobnosti i socijalne psihologije pokazuje da se strast u dugogodišnjim vezama može lakše održati ako su partneri – ljubazni i obazrivi jedan prema drugome. “Kada su partneri istinski obazrivi, veza se doima posebnom i unikatnom, a partneri se osjećaju poželjno i vrijedno. Dugoročno gledano, želja za seksom hrani se intimnošću, a obazrivost je jedan od najboljih načina da se vatra održi tijekom godina. Obazrivost je puno jača od bilo kakvog pirotehničkog seksa”, objašnjava professor Gurit Birnbaum, jedan od voditelja studije. Jutarnji