Informacije koje ne bi trebali objavljivati na Facebooku - Monitor.hr
04.05.2017. (05:05)

Koja je onda poanta tog sajma taština?

Informacije koje ne bi trebali objavljivati na Facebooku

Rođendan je važna informacija koja u kombinaciji s imenom i prezimenom može koristiti zlonamjernim hakerima da na taj način pristupe na primjer vašim bankovnim računima. Također se ne preporuča objavljivati slike članova obitelji, a posebno djece. Preporuča se i brisanje viška prijatelja, stručnjaci kažu da se ne može održavati više od 150 kvalitetnih veza.



Slične vijesti

13.07. (18:30)

Sve što znaju o nama rekao im je Zuck

Facebooku 5 milijardi dolara kazne zbog Cambridge Analytice

Američki regulator Federal Trade Commission (FTC) kaznio je Facebook s 5 milijardi dolara globe zbog kršenja privatnosti. Kazna se odnosi na aferu oko političkih konzultanata Cambridge Analytica koji su se domogli privatnih podataka 87 Facebookovih korisnika. Inače, dionice Facebooka nakon objave ove kazne su porasle, a Verge globu naziva smiješnom.

30.06. (10:30)

'Going dark'

Bijela kuća razmišlja o zabrani end-to-end enkripcije

Trumpova administracija razmišlja o zabrani end-to-end enkripcije. Prođe li ova odluka, tvrtke kao što su Apple, Facebook i Google morat će u aplikacije ugraditi stražnja vrata kojima će se američke agencije poslužiti kako bi imale pristup podacima korisnika. Ovakva ‘razvodnjena’ enkripcija olakšala bi lov na teroriste i kriminalce, ali i hakiranje. Politico, Bug.hr

 

13.06. (14:30)

Ajnc A

Amazon prestigao Apple i Google – najvredniji je brend na svijetu

Vrijednost branda Amazon porasla je na 315 milijardi dolara, Apple je drugi s 309,5 milijardi dolara, Google treći s 309 milijardi dolara, Microsoft četvrti s 251 milijardom dolara, Visa je peta sa 178 milijardi, Facebook vrijedi 159 milijardi , Alibaba 131,2 milijarde dolara, Tencent 130,9 milijardi dolara, McDonald’s 130 milijardi i AT%T 108 milijardi.

31.05. (19:30)

Private lie

Odvjetnik Facebooka: Na internetu nema privatnosti korisnika

“Ne postoji invazija na privatnost jer privatnosti nema”, rekao je odvjetnik Facebooka Orin Snyder sucu na saslušanju zbog pristupa Cambridge Analytice podacima o korisnicima Facebooka. Snyder je tvrdio na sudu da su korisnici dali pristanak za dijeljenje svojih podataka trećim stranama. Dan poslije, Mark Zuckerberg na sastanku dioničara poručio je kako želi izgraditi “društvenu platformu usmjerenu na privatnost”. T-Portal

24.05. (09:00)

Facebook uklonio DVIJE MILIJARDE lažnih korisnika u prva tri mjeseca 2019.

10.05. (14:30)

Važan članak

Suosnivač Facebooka: Previše moći je u rukama jednog čovjeka, a on kompaniju ne može promijeniti

Suosnivač Facebooka Chris Hughes u kolumni koju je u četvrtak napisao za The New York Times tvrdi da se ta tvrtka treba podijeliti: “Utjecaj Marka Zuckerberga je zapanjujuć i daleko veći od bilo koga u privatnom sektoru ili vladi. On kontrolira tri komunikacijske platforme – Facebook, Instagram i WhatsApp – koje milijarde ljudi koriste svaki dan”, piše Hughes. “Mark samostalno može odlučiti kako će se konfigurirati Facebookovi algoritmi, koje će se postavke za privatnost koristiti i koje će se poruke dostaviti. On određuje pravila za razlikovanje uvredljivog govora i govora nasilnog mržnje. On svoju konkurenciju može uništiti tako što će je ili kupiti ili blokirati ili kopirati.” Jutarnji ima djelomični prijevod, isplati se pročitati sve.