Kalendar štednje: U siječnju zimske gume i obuća - Monitor.hr
11.01.2017. (06:30)

Kreće se od poda...

Kalendar štednje: U siječnju zimske gume i obuća

Večernji donosi pregled popusta kroz mjesece u hrvatskim trgovinama pa navode kako se u siječnju nude zimske gume za 30% popusta, a ponavljaju i da je sad zimska rasprodaja odjeće i obuće. U veljači je jeftiniji namještaj, u ožujku oprema za skijanje itd.


Slične vijesti

05.04. (12:00)

Osim na Crni petak

Popusti: Heroin današnjeg marketinga (i zašto ih ne biste trebali toliko koristiti)

Prema Nielsenovoj analizi, 84% cjenovnih promocija je neprofitabilno, čak i kratkoročno. Popusti privlače nove kupce i potiču postojeće da se vrate ili kupuju više. Također, povećavaju ukupnu prodaju i time i profit. Istraživanja pokazuju da čak 84% cjenovnih promocija zapravo gubi novac. U cjenovnim promocijama zapravo najviše sudjeluju postojeći kupci, odnosno oni koji bi i onako kupili proizvod u određenom trenutku i bez cjenovne promocije. A što je s budućim kupcima? Istraživanja su pokazala kako cjenovne promocije dosežu samo 5% potencijalnih kupaca te nikako ne doprinose privlačenju novih. Dugoročno rješenje za trgovce je plan oglašavanja i postepeno građenje svog brenda. Netokracija

28.04.2023. (00:00)

Može li se danas poslovati na Internetu bez akcija i popusta?

Dijeljenje korisnicima vaučera i kodova za popust postalo je toliko popularno na Internetu da samo rijetki brendovi mogu ostvarivati uspješne poslovne rezultate online, bez ikakvog umanjenja cijene svojih artikala.

Danas u Hrvatskoj Internet ima važnu ulogu u trgovini. Putem mobitela i računala pretražujemo proizvode i robne marke te pokušavamo naći što više vrijednih informacija, prije nego što pristanemo realizirati kupovinu.

Također se sve više proizvoda prodaje online, što zbog niskih troškova poslovanja, što zbog komocije koju web trgovine donose kupcima, s obzirom na to da više ne morate ići u fizičku poslovnicu da biste se dokopali željenog artikla, već će vam biti dostavljen na kućni prag.

A jedna od novosti koju je donio Internet je pošast popusta. Gotovo da nećete naći web trgovinu koja nema barem nekoliko prekriženih cijena na svojim prodajnim stranicama, ispod kojih se nalaze one niže, što signalizira da je proizvod na popustu.

Popusti su samo jedan oblik nagrađivanja kupaca, jer tu je i program vjernosti, kroz koji dobivate različite pogodnosti ako nastavljate redovito kupovati na istom mjestu. Dobiti možete i personalizirane ponude, na temelju vašeg prethodnog ponašanja unutar e-trgovine, a naići ćete čak i na besplatna novčana sredstva na koja imate pravo, što je specifično za priređivače igara na sreću, o čemu piše portal Rizik.hr.

Pa vam se tako smiješi izdašni bonus već nakon registracije, a zatim imate pravo na gratis sredstva i kao aktivan korisnik neke sportske kladionice ili internetske kockarnice. No, Germania casino i ostale domaće stranice za kockanje nisu jedini koji nude besplatna sredstva za potrošnju, jer naići ćete na nešto slično i u aplikacijama za rezerviranje hotelskog smještaja pa i u različitim web trgovina.

Popusti i pogodnosti danas su na Internetu toliko prisutni da se čini kao da se poslovanje uopće ne može voditi bez njih, zbog čega vidimo da su sličnu strategiju počele koristiti i fizičke trgovine u šoping centrima.

Bez popusta može samo luksuzna roba

Poslovati na Internetu znači ne gubiti novac na najam prostora i zapošljavanje osobe koja će stajati za pultom, zbog čega nije iznenađenje da web trgovine imaju mjesta za snižavanje cijena i svejedno mogu do zadovoljavajućeg profita.

A prisutnost različitih popusta, akcija i rasprodaja je danas takva da morate biti zaista snažan brend kako biste prodavali proizvode bez ikakvih pogodnosti kupcima.

Obično se radi o luksuznoj robi koja cilja na kupce visoke platežne moći, za koje popust u životu ne znači baš ništa. Dapače, što je nešto skuplje, imati to u svojem vlasništvu podiže društveni status i poboljšava ugled takvih kupaca.

Skupocjeni satovi, sportski automobili, vrijedni nakit pa i neka ekskluzivna obuća i odjeća mogu se bez problema prodavati bez popusta na Internetu i izvan njega, dok ostali moraju dobro razmisliti kako privući kupce, bez da im ponude nešto što ne nudi konkurencija.

Zato danas svi oni koji posluju na Internetu imaju posebnu strategiju kako postaviti svoje inicijalne cijene, jer uvijek mora postojati prostor za popust, uz koji će svejedno biti moguće ostvariti profit.

Nekad se s tom filozofijom ide predaleko pa se cijene križaju i ispod njih pišu dvostruko ili trostruko manje cifre, što je potpuna laž od popusta, jer je inicijalna vrijednost proizvoda bila prenapuhana.

To je zamka u koju se vlasnici web trgovina ne bi smjeli upecati, jer kupci provjeravaju i konkurenciju te će im brzo postati jasno koji je popust stvaran, a koji lažan. Zato je važno pronaći pravu ravnotežu između inicijalne cijene i popusta, kako bi kupac zaista profitirao, a da to opet ne ide u potpunosti na štetu prodavača.

U svakom slučaju, popusti i akcije ostat će još godinama glavni adut privlačenja kupaca na Internetu, a što konkurencija bude žešća na hrvatskom tržištu, to će i cijene za kupce biti povoljnije. Zbog toga itekako možemo biti zadovoljni što traje među online trgovina natjecanje tko će ponuditi više pogodnosti svojim korisnicima.

26.12.2019. (21:30)

Pošto-posto

Počinju zimska sniženja – od 20 do 70 posto

Od petka, 27. prosinca, počinju zimska sezonska sniženja, a kroz 60 dana njihova trajanja očekuju se tri kruga padanja cijena. Do polovice siječnja popusti će iznositi između 20 i 30 posto, nakon toga se očekuju popusti i do 50 posto, a pred sam kraj veljače i prema 70 posto. Večernji

23.04.2019. (23:30)

Bosanska popustovima

U Županji otvoren Travel Free dućan – 50% jeftiniji + povrat poreza

Konceptom podsjeća na duty free dućane u zračnim lukama – “hvata” kupce u tranzitu prema BiH gdje se može dobiti i povrat poreza ako se potroši više od 94 eura. 24 sata izdvaja još jednu novootvorenu trgovinu niskih cijena – prvi outlet kozmetike u Hrvatskoj, u Sesvetama (u prostoru bivšeg Europatradea), gdje se šminka nudi već po pet kuna, čarape raznih modela i veličina od 10 kuna, a ima i jeftinijih hladnjaka.

21.11.2018. (00:30)

Dan pakiranja

Na “crni petak” popusti u hrvatskim trgovinama do 80%

Posteljina.hr od 19. do 25. studenog nudi popust od 60 posto u webshopu i fizičkim trgovinama
IKEA svakog vikenda u studenom nudi popust po boji – ovaj vikend popust je na bijele proizvode 20%
U Arena Centru Zagreb trgovine nude popust od 20 do 50 posto
Svijet medija za vikend snižava cijene televizora, fotoaparata, kućanskih aparata, sportskih satova, mobitela, igračaka i igraćih konzola do 50 posto
HG Spot priprema “Crni vikend”, s popustima od 80 posto
eKupi najavljuje do 70 posto popusta od 23. do 25. studenog
Nedavno otvorena trgovina namještajem Mömax imat će popuste od 30 do 70 posto tijekom ovog vikenda
Novac.hr

12.01.2018. (22:26)

100 posto glupo

Na rasprodaji od 70% u trgovini može biti – samo jedan artikl

Slobodna piše o aktualnim “rasprodajama” u trgovinama koje su u navodnicima zato što trgovac po novim propisima može dati popust za broj artikala koji želi. Dakle, ako je najveći popust od 70% može se dogoditi da je toliko jeftiniji jedan jedini artikl u trgovini. U prethodnom zakonu bilo je pravilo da na najvećem oglašenom popustu mora biti minimalno petina artikala u trgovini.

28.11.2016. (12:21)

Preživljavanje...

Na popustima u Hrvatskoj najviše se kupuju – hrana i piće

Hrana i piće najčešće se kupuju na popustima u Hrvatskoj, pa kućanske potrepštine i proizvodi za osobnu njegu, pokazalo je Njuškalovo istraživanje. Slijede ih odjeća i obuća, hrana i oprema za kućne ljubimce, dječja odjeća i oprema, kućanski aparati i posuđe te namještaj. 78 posto kupaca redovito ili često obavlja kupnju temeljem akcijskih cijena. T-Portal

28.11.2016. (12:00)

Gužva klikova

Rekord Amerikanaca u online kupovini – 3,24 milijarde dolara

44 posto Amerikanaca je na popustima za Crni petak na kupovinu preko interneta potrošilo 3,24 milijarde dolara, što je prvi puta da je premašeno 3 milijarde, i 21% više nego lani. Samo putem pametnih telefona Amerikanci su kupili proizvode u vrijednosti od 1,2 milijardi dolara, skok od 33%. Popusti se nastavljaju i danas, na Cyber ponedjeljak, koji je posvećen upravo online kupovini. USA Today, RTT News