Lidl u prvom tromjesečju utrostručio izvoz hrvatskih proizvoda – na 1,3 milijuna eura
Trgovački lanac Lidl u prvom je tromjesečju ove godine ostvario izvoz hrvatskih proizvoda na inozemna tržišta u kojima posluje u vrijednosti od gotovo 1,3 milijuna eura. U odnosu na prvo tromjesečje 2014. godine, riječ je o gotovo tri puta većem izvozu.
Lidl je 2014. ukupno izvezao 5,7 milijuna eura hrvatskih proizvoda na strana tržišta, a u prva tri mjeseca 2014. izvoz je vrijedio 450.000 eura.
Zdenka, Atlantic Trade, Printgrupa i Gavrilović su neki od Lidlovih dobavljača i partnera koji su ostvarili najveći porast u izvozu u odnosu na prošlu godinu. Trenutno se kroz Lidlovu mrežu hrvatski proizvodi najviše izvoze u Sloveniju, Bugarsku, Mađarsku, Češku, a u planu su Španjolska i Portugal te druge zemlje Europe.
Dio hrvatskih proizvoda prodaje se pod Lidlovim robnim markama koje su kupcima u inozemstvu prepoznatljive, a dio su poznati hrvatski brendovi.