Na propalu koncesiju autocesta bačeno 7,8 milijuna kuna - Monitor.hr
10.04.2015. (22:12)

Autoput bez povratka

Na propalu koncesiju autocesta bačeno 7,8 milijuna kuna

Hrvatska je Vlada na propali plan davanja autocesta u koncesiju dosad na savjetnike i odvjetnike potrošila 7,8 milijuna proračunskih kuna. Prema podacima Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture, savjetnicima za monetizaciju dosad je plaćeno 5,89 milijuna kuna, dok je na odvjetnike koji su pripremali koncesijski ugovor potrošeno 1,95 milijuna kuna, piše Večernji.


Slične vijesti

03.01.2016. (11:45)

Iz pasiva u aktiv

Aktivistička godina iza nas – građanski odgoj u praksi

Građanske inicijative protiv monetizacije autocesta, bušenja Jadrana, TTIP-a, outsourcinga, zalaganje za referendum o referendumu, izmjene Obiteljskog zakona, antifašistički prosvjedi, neokrznute Parade ponosa u Zagrebu i Splitu – godina je bila bogata građanskim aktivističkim inicijativama. S druge strane, istraživanje je pokazalo nužnost hitnog uvođenja građanskog odgoja u škole. Javile su se i organizacije civilnog društva GOOD, Faktograf, Platforma 112, a pregled donosi Tportal.

23.03.2015. (22:28)

Kupujem dionicu Zagvozd-Vrgorac

ARZ se pripaja HAC-u; IPO u studenome

Umjesto koncesije autocesta, od koje se odustalo, Vlada bi u studenome kroz javnu ponudu mirovinskim fondovima i građanima ponudila dionice HAC-ONC-a po cijeni od oko 700 do 800 kuna. U tom bi se slučaju i tvrtka Autocesta Rijeka – Zagreb pripojila HAC-u te naslijedila i njezine obveze od 1,1 milijardu eura – zajedno bi onda bili na razini od 4,3 milijarde eura. Nakon IPO-a, od kojeg se planira prikupiti 1,2 milijarde eura, obveze bi pale na oko tri milijarde eura, koje bi se onda rješavale u aranžmanu s bankama. Večernji

14.03.2015. (08:31)

Dobra vijest je da je loša vijest zapravo dobra vijest

Milanović: Nismo odustali, monetizirat ćemo javni dug

Namjera je bila da nas ne kamatare i da se riješimo javnog duga i taj novac preusmjerimo u željeznice i ceste. Riječ je o monetizaciji javnog duga, i od toga nismo odustali. Moramo paziti da ne dižemo javni dug. Osjećam se loše kada vidim da nam prijeti preko 4 milijarde eura kamate – rekao je premijer Milanović nakon objave odluke da Vlada odustaje od monetizacije autocesta. HRT

13.03.2015. (13:36)

Promjena plana

Milanović: Odustajemo od monetizacije autocesta

“Odustajemo od monetizacije autocesta! Na ovu varijantu idemo samo prema domaćim mirovnicima i građanima”, objavio je premijer Zoran Milanović. Naime, država je odlučila putem inicijalne javne ponude ponuditi 51% tvrtke HAC ONC, koja upravlja hrvatskim autocestama, mirovinskim fondovima i građanima. Mirovinskim fondovima na otkup bi se ponudili 80 posto dionica stavljenih u prodaju, dok bi građani mogli otkupiti ostalih 20%. RTL, Index

27.02.2015. (12:08)

Ako propadne monetizacija autocesta, država će naplatu i održavanje autocesta prodati kroz IPO, očekuje 1,2 milijarde eura

04.02.2015. (13:58)

Referendumsko pitanje o monetizaciji autocesta Sabor će poslati na ocjenu ustavnosti Ustavnom sudu kako bi utvrdio bi li njegovo usvajanje značilo kršenje poduzetničkih sloboda zajamčenih Ustavom i slobode kretanja roba i usluga zajamčenih pravom EU-a

28.01.2015. (20:20)

Kolo sreće

Počeli pregovori o monetizaciji autocesta

U Ministarstvu prometa počeli su pregovori s ponuđačima u procesu monetizacije autocesta, koji bi trebali potrajati oko četiri mjeseca. Pred Povjerenstvom za monetizaciju svi će ponuđači nastupiti pojedinačno, a među njima je navodno i jedna od najvećih svjetskih investicijskih banaka Goldman Sachs grupa u suradnji s hrvatskim mirovinskim fondovima, te austrijski Strabag i australska Macquarie grupa. No, u međuvremenu bi se, očekuju protivnici monetizacije, trebao održati i referendum protiv davanja autocesta u koncesiju. HRT, Index

22.01.2015. (09:10)

Vladu u koncesiju

Ljubo Jurčić: Ako ne znamo upravljati autocestama, kako ćemo državom?

“Krenulo se krajnje naivno i nestručno, jer nismo pripremili dokumente iz kojih bi bilo jasno kakvog koncesionara želimo i pod kojim uvjetima. Nismo čuli ni jedno stručno argumentirano obrazloženje za monetizaciju, jer je cijeli projekt postavljen s aspekta problema popunjavanja državnog proračuna… Ova je priča porazna i zato što se bojimo vlastite samostalnosti. Ako ne znamo upravljati autocestama, kako ćemo onda upravljati državom? Možemo onda i cijelu Vladu dati u koncesiju”, kaže Ljubo Jurčić. Novi list