Ni hrvatski piloti ne idu na psiho-testove - Monitor.hr
01.04.2015. (09:31)

Luda vožnja

Ni hrvatski piloti ne idu na psiho-testove

Piloti komercijalnih aviona u Hrvatskoj već četiri godine u sklopu redovitih godišnjih zdravstvenih pregleda ne obavljaju psihološka testiranja. To se odnosi na sve pilote i kopilote Croatia Airlinesa i ostalih komercijalnih aviokompanija u Hrvatskoj. Kako kažu u Hrvatskoj agenciji za civilno zrakoplovstvo, psihološka testiranja zrakoplovnog osoblja u cijeloj Europskoj uniji ukinuta su 2011. godine. Osim toga, kandidati koji podnose zahtjev za licencu za komercijalnog pilota na zdravstvenim pregledima više ne idu na psihološka testiranja. Jutarnji


Slične vijesti

26.05.2021. (09:30)

Posao je posao

Europski piloti odlaze raditi kao strojovođe i tramvajci

O već pomalo očajnoj situaciji na tržištu avioprijevoza govori podatak da je 82 posto pilota spremno pristati na nižu plaću kako bi dobili novi posao. A to otvara priliku kompanijama iz drugih prijevozničkih sektora da dođu do kvalitetnog kadra i tako malo ublaže višegodišnju nestašicu radnika. Primjerice, željezničkim kompanijama iz Njemačke, Švicarske i Austrije kronično nedostaje strojovođa. Na drugom kraju svijeta, Hong Kongu i Australiji, piloti vrlo lako mogu dobiti posao u javnom prijevozu ili kao vozači turističkih autobusa. Poslovni

25.12.2016. (20:47)

Pa sad ti leti

Tisuće pilota pate od depresije

Nakon što je prošle godine u ožujku kopilot Germanwingsa počinio samoubojstvo na letu 9525, srušio Airbus A320-211 i sa sobom u smrt odveo 144 putnika i petero članova posade, provedeno je istraživanje o psihičkom zdravlju pilota. Pokazalo se da 12,6% od ukupno 140.000 pilota koji upravljaju avionima diljem svijeta pati od depresije. Express

31.03.2015. (20:20)

Tko je pilot u avionu?

Pilot prije dva mjeseca predvidio scenarij zaključane pilotske kabine

Nizozemski pilot je tjednima prije nesreće zrakoplova Germanwingsa predvidio da bi se nešto takvo moglo dogoditi. “Nadam se da se neću naći u situaciji da odem na zahod i na povratku naletim na vrata pilotske kabine koja se ne mogu otvoriti”, napisao je prije manje od dva mjeseca Jan Cocheret, pilot u zračnoj kompaniji Emirates, za časopis specijaliziran za letenje, piše Telegraph. U kolumni u časopisu Piloot en Vliegtuig (Pilot i avion) upozorio je da bi se sigurnosne mjere osmišljenje kako bi se spriječilo otmičare da preuzmu kontrolu nad zrakoplovom, mogle iskoristiti protiv kapetana. Dnevnik.hr

27.03.2015. (22:26)

Kako piloti prolaze psihološke provjere?

23.03.2015. (15:24)

Gdje gori?

Nakon Krila Oluje Hrvatsku napuštaju i piloti kanadera

Izgleda da je odlazak pilota akrobatske grupe HRZ-a Krila Oluje proizveo i novi val odlazaka. Navodno su odlazak zatražila i trojica kapetana kanadera koji su nezadovoljni zaradom. Zbog toga je osnovana radna skupina koju čine predstavnici MORH-a i Oružanih snaga RH, koja će analizirati stanje u Hrvatskom ratnom zrakoplovstvu. Novi list

08.03.2015. (16:16)

Krilima za kruhom

Država čija obrana i sigurnost ovise o 6 akrobatskih pilota

Promatrajući javnu raspravu i medijske napise o odlasku šest pripadnika akro grupe ‘Krila Oluje’ u inozemstvo jer su dobili dobru financijsku ponudu, čini se da je nastupio smak svijeta. Preko noći su postali heroji o kojima ovisi nacionalna sigurnost. Proteklih godina iz vojnog sustava u civilno zrakoplovstvo otišlo je oko 50 pilota, uglavnom borbenih aviona. I nitko nije pričao o ugrožavanju nacionalne sigurnosti ili sramoti za vojsku. Sada je odlazak šestorice akrobatskih pilota najteži udarac za vojno zrakoplovstvo u posljednjih 20 godina. Čak i teži od trošenja 160 milijuna kuna za osposobljavanje aviona starih 40 godina, piše Jutarnji list.

05.03.2015. (14:15)

Izgubili ih

Odletjela Krila Oluje – vojni piloti napuštaju Hrvatsku

Piloti instruktori na avionima PC-9 iz sastava HRZ i PZO, istovremeno i članovi akro grupe Krila Oluje odlučili su napustiti OSRH i otići u inozemstvo zbog vrlo povoljne ponude koju su dobili od jedne civilne kompanije. Neulaganja u ljude i njihov status došla su na naplatu u najgorem mogućem trenutku, iz OSRH je već otišla cijela prva generacija pilota Migova, pa je krajnje vrijeme za uzbunu, piše Defender.