Počela sniženja, redovi u dućanima - Monitor.hr
28.12.2016. (13:20)

Kao akcijski film

Počela sniženja, redovi u dućanima

S prvim danom nakon božićnih blagdana započela su sezonska sniženja. Da su ih mnogi jedva dočekali moglo se vidjeti po gužvama u trgovačkim centrima. Na blagajnama se čekalo u redovima i po sat vremena, a među natraženijim su artiklima kaputi, zimske jakne, čizme i sportska oprema. Procjenjuje se kako će ovogodišnja blagdanska potrošnja premašiti 12 milijardi kuna. N1


Slične vijesti

25.11.2023. (14:00)

Trlja ruke

Ravnatelj Porezne: Hrvati su na Crni petak potrošili više od 70 milijuna eura

Ravnatelj Porezne uprave Božidar Kutleša za RTL je rekao da se još ne zna je li u Hrvatskoj oboren rekord po potrošnji. Točne brojke trebale bi se znati danas, s obzirom na to da su trgovine u trenutku davanja izjave i dalje bile otvorene. Dosad smo imali finaliziranih 138 milijuna računa kao i prošle godine. Znači, broj je tu negdje, no iznos računa je veći za 14 posto i fiskalizirano je ukupno preko dvije milijarde 163 milijuna eura samo u studenom. Index

25.11.2023. (11:00)

Sve što je crno nije uvijek nužno loše

Black Friday i njegovo stvarno porijeklo – nekoliko je teorija

Najranije korištenje termina “Black Friday” povezano je s pojavom izostanka radnika koji su javljali da su bolesni nakon Dana zahvalnosti i to kako bi imali četiri slobodna dana. Bilo je to oko 1950-ih. Jedna od teorija je da je riječ o tržišnoj frazi. Postoji, naime, objašnjenje koje se veže uz prodavače. Taj petak navodno je bio dan kada bi prodavači napokon počeli prikazivati dobit što bi u knjigovodstvenom rječniku značilo da su “iz crvenog” prešli “u crno”. Još jedna teorija tvrdi kako se valja vratiti u rane 1960-te kada su policajci u Philadelphiji tako nazivali kaos koji je nastao dolaskom turista šopingholičara. Nacional Iako je i ove godine potencijal za trgovce velik, izgleda da kupci ovaj put nisu toliko raspoloženi za šoping kao prošlih godina. DW

03.08.2023. (00:00)

Kao da si u stvarnom dućanu

Virtualna stvarnost i shopping: eBay i testna 3D online kupnja

Svijet do danas možda nije dobio teleportere ili vremenske strojeve, ali jedan izum SF filmova bliže nam je nego svi ostali: riječ je o iskustvu virtualne stvarnosti. Iskustvo korištenja VR setova jednostavno je drugačije, a mogućnosti koje daje virtualna stvarnost ljudima koji rade u prodaji i marketingu, ali i socialu, otvaraju jedan sasvim novi svijet mogućnosti. Još je prije eBay Australia, u suradnji s jednim lokalnim partnerom, ponudio svojim korisnicima čak 20 tisuća besplatnih VR setova sličnih Google Cardboardu pomoću kojih se može obavljati online kupnja na toj stranici. Vjeruje se da je samo pitanje vremena kada ćemo baš sve na eBayju moći vidjeti i “osjetiti” u 3D-u. Media Marketing

24.11.2022. (17:00)

Šopingholičari svijeta, pripazite

Ususret ‘Crnom petku’ – na što valja pripaziti

Prije kupovine na nepoznatom web shopu korisnici bi trebali barem ‘proguglati’ ime firme koja je navedena u uvjetima kupovine. Ako se ime tvrtke ne spominje nigdje na internetu, nema neku oznaku povjerenja niti web shop posjeduje neki društveni dokaz, poput pratitelja na društvenim profilima ili pouzdanih recenzija, nemojte im ostavljati podatke o svojoj kartici. Ako već morate kupiti nešto na sumnjivom web shopu, pogledajte nude li barem jedan siguran način plaćanja. Kao i svake godine do sada, prema analizi, i ove će se godine za vrijeme Crnog petka potrošači odlučivati za kupnju tech proizvoda i velikih kućanskih aparata. Zanimljivosti donosi Tportal, dok Green upozorava na crnu stranu ovog potrošačkog praznika, budući da se za njega tvrtke posebno pripremaju pojačanom proizvodnjom.

26.10.2017. (13:58)

Can't buy me love

Kako izbjeći kupovinu iz lošeg raspoloženja

Istraživanja pokazuju da je kupovina kao način oslobađanja od stresa češća nego što mislimo – u jednoj studiji čak je 62% ispitanika priznalo kako su u posljednjih tjedan dana kupili nešto kako bi si popravili raspoloženje. No kad takav način “uveseljavanja” postane kompulzivan, može dovesti do financijskih poteškoća i svađa s bližnjima. Zato umjesto da po sreću krenete u dućan, pokušajte na primjer umjesto toga presložiti ormare, savjetuje između ostalog Telegram.

30.12.2016. (22:17)

Kupovanje je kao droga

Zašto se u šopingu osjećamo kao da smo na drogama

Kupovina kod većeg dijela ljudi izaziva osjećaj želje za posjedovanjem neke stvari, naglu navalu adrenalina kojoj je teško odoljeti. No kad se osjećaj ugode povuče, poput narkomana se počinjemo osjećati krivim. Riječ je o emocionalnom ili kompulzivnom odnosu prema samom procesu, koji se može pretvoriti u ovisnost koju je teško prekinuti kao i cigarete, drogu, alkohol, ovisnost o jelu. Express

23.01.2016. (08:15)

Sponzorirana vijest

Shopping u Italiji – cjelodnevni izlet s prijevozom

Svatko, a pogotovo žene, barem jednom mjesečno treba otići u terapijski shopping. Ponuda u organizaciji putničke agencije Molnar travel uključuje shopping u Italiji – cjelodnevni izlet s prijevozom u poznate outlete, Noventa di Piave Designer Outlet i Palmanova Village Outlet. Cijena izleta je samo 189 kn, a polazak je predviđen za 13. veljače iz Zagreba, Karlovca i Rijeke. Riješite se stresa šetajući po outletima i usput osvježite svoj ormar. Ponuda dana…

14.01.2016. (14:40)

Veliko preuzimanje

Kineski shopping po Europi

Kineske su investicije u Europi u 2014. iznosile oko 18 milijardi eura, a između 2000. i 2014. godine utemeljeno je ili zabilježeno više od 1.000 novih poduzeća, fuzija i preuzimanja u ukupnoj vrijednosti od 46 milijardi eura. Načelo kod preuzimanja je uvijek gotovo isto: kineska poduzeća dobivaju pristup njemačkoj vrhunskoj tehnologiji, a Nijemcima se olakšava pristup kineskom tržištu. Također, Peking želi smanjiti ovisnost o američkim državnim obveznicama koje čine najveći dio rezervi, oko 3,7 bilijuna dolara. Kineze bi na shopping po Europi mogao dodatno motivirati i trenutno slabi tečaj eura. Deutsche Welle

26.10.2015. (20:57)

Foto: Napušteni shopping centri

28.04.2015. (11:07)

Kao da pada s neba

5 stvari na koje uludo trošimo novac

U Hrvatskoj je česta praksa da si ljudi kupuju stvari koje si zapravo ne mogu priuštiti zbog “statusa” u društvu. Tako je i s novim automobilima, zbog kojih će mnogi ući u nepotrebne kredite, umjesto da za trostruko manju cijenu izaberu polovni. Jednako tako će kupiti nove cipele, otići u najskuplji restoran ili počastiti cijelu ekipu u lokalnom kafiću iako znaju da nemaju novca. Poslovni