Neki novi klinci
Poduzetnici generacije Z: Zanima ih dobrobit zaposlenika i brinu se za ravnotežu posla i privatnog života
Osim što su ulaskom na tržište rada pripadnici generacije Z, rođeni od sredine 90-ih do 2010-ih godina, jasno postavili svoja pravila – važan im je odnos posla i privatnog života, traže mentorstvo, žele raditi smislen posao i razvijati se – neki od njih već su pokrenuli i vlastite biznise zasnovane baš na tim vrijednostima. Oni, dakle, sada kao poslodavci, mogu sami postavljati uvjete pod kojima će njihova tvrtka poslovati, a oni se najčešće tiču otvorene i direktne komunikacije, izražene brige za zdravlje i dobrobit zaposlenika te grešaka od kojih se ne bježi, već se na njima uči. “Nije dobro kada stvoriš korporativnu kulturu u kojoj ljudi za napredovanje moraju poginuti i nemaju svoj život. Mislim da je radno mjesto mjesto gdje se okuplja grupa profesionalaca koja zajedno radi na ostvarenju nekog cilja.” kaže među ostalim Albert Gajšak (23), osnivač i izvršni direktor tvrtke Circuit Mess. Lider