• 08.04.2016. (10:25)

    Sve normalno i vjerodostojno

    Sedlar o fotomontaži u filmu o Jasenovcu: Nabavio sam to od lopova

    Jakov Sedlar opovrgava da su novine koje je koristio u filmu o Jasenovcu falsifikat. U intervjuu za N1 čak je rekao da je novine dobio od lopova i da to smatra vjerodostojnim dokazom. Odbacuje i optužbe izraelske veleposlanice koja mu zamjera pokušaj revidiranja povijesti i vrijeđanja osjećaja obitelji žrtava. Spominje i Slavka Goldsteina kojeg naziva amaterom-povjesničarom te kaže da je “prespavao 6 godina nakon Drugog svjetskog rata”.



  • Slične vijesti

    24.11.2018. (10:08)

    More news from nowhere

    Sedlar kaže da ga nisu pustili u Australiju jer je promijenio putovnicu (i da s Bujancem nema veze)

    Jakovu Sedlaru australske vlasti nisu dopustile ulaz u zemlju jer je, kako je ispričao za Jutarnji, “već prije odobrenu vizu imao u staroj putovnici”. Sedlar je trebao ići na projekciju filma “Hrvati u Australiji”, na kojem je radio četiri godine i bilo je dogovoreno da će obići projekcije u osam gradova: “Sa slučajem Velimira Bujaneca, kada je riječ o australskoj vizi, ja nemam veze. Mene su organizatori pitali mogu li ga pozvati i odgovorio sam da pozovu koga žele”.

    03.06.2017. (19:23)

    "Zagrebačka inačica Eda Wooda"

    Pavičić: Pored onakvih stručnjaka Boras odabere – antitalenta Sedlara

    “Prošlog tjedna rektor Damir Boras je sveučilište poprskao blatom koje ni jedan produkt kemijsko-tehnološkog fakulteta neće prebrisati. On je – naime – za svog posebnog savjetnika za kulturu imenovao čovjeka koji se zove Jakov Sedlar. Dakle, sveučilište na kojem predaju neki ozbiljni slikari, kipari, animatori, teatrolozi, te na kojem postoji lijepih desetak ozbiljnih eksperata za teoriju i/ili sociologiju kulture, za savjetnika je rektora za kulturu odabralo – tvorca filma Fergismajniht. Ako mene pitate – ovo je točka na kojoj su i Boras i sveučilište koje ga je izabralo pali najniže dosad”, piše Jurica Pavičić. Jutarnji

    18.04.2017. (14:00)

    Jakove, izdrži

    Sedlar: Nikada nisam poticao na mržnju i branio fašizam

    Nakon što je javnost negativno reagirala na prijedlog Odbora za dodjelu priznanja da mu se ove godine uruči Nagrada Grada Zagreba, Jakov Sedlar se oglasio, odbacivši optužbe za revizionizam i poticanje mržnje. “Nikada, ni u jednom svom filmu ili javnom nastupu, nisam poticao na mržnju, nikada nisam pokušao zatajiti bilo koji i bilo čiji zločin, nikada niti u jednoj primisli nisam rekao bilo što pozitivno o fašizmu. Fašizam, kao i komunizam, zla su koja samo bolestan čovjek može podržavati i promovirati”, rekao je Sedlar. Index

    07.04.2017. (11:50)

    Lik i djelo

    Čime je Jakov Sedlar zaslužio 30 tisuća kuna i titulu najboljeg filmaša Zagreba?

    Odbor za javna priznanja u zagrebačkoj Gradskoj skupštini dodijelio je Jakovu Sedlaru Nagradu Grada Zagreba i 30 tisuća kuna, proglasivši ga najboljim filmašem. Spomenimo da su u konkurenciji sa njim bile višestruko nagrađivana redateljica Hana Jušić i glumica Ksenija Marinković. Sedlarovo stvaralaštvo je unazad godinu dana obilježio film Jasenovac – istina za koji je utvrđeno da je pun falsifikata i neistina, te za koji je redatelj kazneno prijavljen. T-Portal

    17.04.2016. (11:45)

    Nedjeljom u 13:45

    Cijeli Sedlarov film ‘Jasenovac – istina’ na YouTubeu

    Na YouTubeu je postavljen cijeli dokumentarni film ‘Jasenovac – istina’ Jakova Sedlara i Hrvoja Hitreca (svih sat vremena, skinutih s televizije Z1, ovdje). Riječ je o filmu za koji je publicist Slavko Goldstein rekao da je “pun poluistina, laži i falsifikata”, dok se redatelj Sedlar obrukao lažnom naslovnicom Vjesnika. Novosti nabrajaju još i lažne fotografije četnika i nogometne momčadi logoraša, informaciju da je dirigent Milan Sachs pušten iz logora i da je poduzetnik Lazar Bačić pobjegao u Srbiju.

    09.04.2016. (21:46)

    Antitalentirani duhovi devedesetih

    Pavičić: Počinje novi medeni mjesec za diletante. Sedlar i Hitrec opet su netko

    “Tek će se bizarna zlopamtila danas sjetiti filmskih pokušaja Oje Kodar i Željka Senečića, scenarija Hrvoja Hitreca. Ta su se vremena vratila, baš kao zombiji u lošem hororu. U ovom se trenutku ozbiljna, savjesna i kriterijima zadojena kultura nalazi manje-više ista na jednoj strani. I to ne zato što se svjetonazorno slaže, jer se niti slaže, niti treba slagati. Ona se nalazi na istoj strani zato da spriječi kolaps kriterija. Zato da spriječi novu invaziju zombija. Zombija kao što je Jakov Sedlar. Toj novoj kulturnoj paradigmi najveći su neprijatelj profesionalna autonomija, struka, kriteriji, meritokracija”, piše Jurica Pavičić u povratku hrvatske kulture u devedesete. Jutarnji

    07.04.2016. (22:25)

    Malina za specijalne efekte

    Sedlarov udarni argument o plivanju leševa uzvodno je jeftina montaža

    U Sedlarovom filmu “Jasenovac – istina” se kao primjer poslijeratnog pretjerivanja u određivanju broja žrtava u logoru prikazuje naslovnica Vjesnika i naslov “Mnoge leševe iz Jasenovca Sava je donijela do Zagreba“ (na traileru, 1:20). Lovro Krnić iz Lupige je uočio da se radi o lošem falsifikatu (vidi se iz aviona, malo veća slika): “Baš na mjestu datuma i rednog broja lista nalijepljeni su efekti oštećenog papira, kako mu se ne bi moglo ući u trag.” Autor članka si je dao truda, otišao je u NSB i pronašao originalnu naslovnicu koja je poslužila za falsifikat. Lupiga

    06.04.2016. (09:49)

    Zlo + naopako

    Falsifikat u novom Sedlarovom filmu – partizani u Jasenovcu ubili više ljudi nego ustaše

    “Konstrukcije o Jasenovcu kao poslijeratnom partizansko-komunističkom logoru smrti samo su konstrukcija, bez ijednog pravog dokaza. Neosnovana izmišljotina”, kaže publistica Slavko Goldstein na tezu iz dokumentarca Jakova Sedlara Jasenovac – istina da je kasniji “partizanski logor Jasenovac” bio puno gori i krvaviji od ustaškog. Kaže Jutarnji da je ovaj film Sedlara i Hrvoja Hitreca “omalovažavanje, ideološko i nacionalno diskreditiranje te posvemašnja kriminalizacija hrvatskog partizanskog pokreta te relativiziranje, umivanje, umanjivanje i opravdavanje onoga što se opravdati ne može”. Inače, film je prije zagrebačke premijere imao turneju po hrvatskim katoličkim zajednicama u Njemačkoj.

  • Slične vijesti

    24.11.2018. (10:08)

    More news from nowhere

    Sedlar kaže da ga nisu pustili u Australiju jer je promijenio putovnicu (i da s Bujancem nema veze)

    Jakovu Sedlaru australske vlasti nisu dopustile ulaz u zemlju jer je, kako je ispričao za Jutarnji, “već prije odobrenu vizu imao u staroj putovnici”. Sedlar je trebao ići na projekciju filma “Hrvati u Australiji”, na kojem je radio četiri godine i bilo je dogovoreno da će obići projekcije u osam gradova: “Sa slučajem Velimira Bujaneca, kada je riječ o australskoj vizi, ja nemam veze. Mene su organizatori pitali mogu li ga pozvati i odgovorio sam da pozovu koga žele”.

    03.06.2017. (19:23)

    "Zagrebačka inačica Eda Wooda"

    Pavičić: Pored onakvih stručnjaka Boras odabere – antitalenta Sedlara

    “Prošlog tjedna rektor Damir Boras je sveučilište poprskao blatom koje ni jedan produkt kemijsko-tehnološkog fakulteta neće prebrisati. On je – naime – za svog posebnog savjetnika za kulturu imenovao čovjeka koji se zove Jakov Sedlar. Dakle, sveučilište na kojem predaju neki ozbiljni slikari, kipari, animatori, teatrolozi, te na kojem postoji lijepih desetak ozbiljnih eksperata za teoriju i/ili sociologiju kulture, za savjetnika je rektora za kulturu odabralo – tvorca filma Fergismajniht. Ako mene pitate – ovo je točka na kojoj su i Boras i sveučilište koje ga je izabralo pali najniže dosad”, piše Jurica Pavičić. Jutarnji

    18.04.2017. (14:00)

    Jakove, izdrži

    Sedlar: Nikada nisam poticao na mržnju i branio fašizam

    Nakon što je javnost negativno reagirala na prijedlog Odbora za dodjelu priznanja da mu se ove godine uruči Nagrada Grada Zagreba, Jakov Sedlar se oglasio, odbacivši optužbe za revizionizam i poticanje mržnje. “Nikada, ni u jednom svom filmu ili javnom nastupu, nisam poticao na mržnju, nikada nisam pokušao zatajiti bilo koji i bilo čiji zločin, nikada niti u jednoj primisli nisam rekao bilo što pozitivno o fašizmu. Fašizam, kao i komunizam, zla su koja samo bolestan čovjek može podržavati i promovirati”, rekao je Sedlar. Index

    07.04.2017. (11:50)

    Lik i djelo

    Čime je Jakov Sedlar zaslužio 30 tisuća kuna i titulu najboljeg filmaša Zagreba?

    Odbor za javna priznanja u zagrebačkoj Gradskoj skupštini dodijelio je Jakovu Sedlaru Nagradu Grada Zagreba i 30 tisuća kuna, proglasivši ga najboljim filmašem. Spomenimo da su u konkurenciji sa njim bile višestruko nagrađivana redateljica Hana Jušić i glumica Ksenija Marinković. Sedlarovo stvaralaštvo je unazad godinu dana obilježio film Jasenovac – istina za koji je utvrđeno da je pun falsifikata i neistina, te za koji je redatelj kazneno prijavljen. T-Portal

    17.04.2016. (11:45)

    Nedjeljom u 13:45

    Cijeli Sedlarov film ‘Jasenovac – istina’ na YouTubeu

    Na YouTubeu je postavljen cijeli dokumentarni film ‘Jasenovac – istina’ Jakova Sedlara i Hrvoja Hitreca (svih sat vremena, skinutih s televizije Z1, ovdje). Riječ je o filmu za koji je publicist Slavko Goldstein rekao da je “pun poluistina, laži i falsifikata”, dok se redatelj Sedlar obrukao lažnom naslovnicom Vjesnika. Novosti nabrajaju još i lažne fotografije četnika i nogometne momčadi logoraša, informaciju da je dirigent Milan Sachs pušten iz logora i da je poduzetnik Lazar Bačić pobjegao u Srbiju.

    09.04.2016. (21:46)

    Antitalentirani duhovi devedesetih

    Pavičić: Počinje novi medeni mjesec za diletante. Sedlar i Hitrec opet su netko

    “Tek će se bizarna zlopamtila danas sjetiti filmskih pokušaja Oje Kodar i Željka Senečića, scenarija Hrvoja Hitreca. Ta su se vremena vratila, baš kao zombiji u lošem hororu. U ovom se trenutku ozbiljna, savjesna i kriterijima zadojena kultura nalazi manje-više ista na jednoj strani. I to ne zato što se svjetonazorno slaže, jer se niti slaže, niti treba slagati. Ona se nalazi na istoj strani zato da spriječi kolaps kriterija. Zato da spriječi novu invaziju zombija. Zombija kao što je Jakov Sedlar. Toj novoj kulturnoj paradigmi najveći su neprijatelj profesionalna autonomija, struka, kriteriji, meritokracija”, piše Jurica Pavičić u povratku hrvatske kulture u devedesete. Jutarnji