Moguće je obnoviti do 70% kinetičke energije koja se gubi prilikom kočenja
Što je regenerativno kočenje i kako funkcionira u modernim automobilima?
U vožnji, sam promet zahtijeva dosta često korištenje kočnice. U modelima s unutarnjim izgaranjem, energija oslobođena ovim smanjenjem brzine se gubi. To se, međutim,ne događa u vozilima s nekom vrstom elektrifikacije. Od 100% električnih do hibrida ili plug-in hibrida svi su usvojili sustav regenerativnog kočenja. Kada usporite ili pritisnete kočnicu, električni motor preuzima kinetičku energiju i “opirući” se kretanju vozila prema naprijed, vraća tu energiju u bateriju. Elektromotor u normalnoj vožnji pokreće kotače vozila prema naprijed, ali budući da može raditi u dva smjera, pri usporavanju i kočenju, mijenja smjer i postaje generator koji može puniti bateriju. Ovaj sustav inicijalno dolazi iz Formule 1. Takozvani KERS (Kinetic Energy Recovery System) nije ništa drugo od sustava za obnavljanje kinetičke energije. Ova obnova energije omogućuje povećanje električne autonomije i smanjenje potrošnje goriva. Autoklub.jutarnji