StyleLikeU - divan projekt koji slavi različitost - Monitor.hr
19.04.2016. (15:30)

Iz YouTube košarice

StyleLikeU – divan projekt koji slavi različitost

“Ne postoji formula za to kako biti dobra osoba, kako voljeti, kako živjeti”, kaže performerica Stav B, posljednja koja se ogolila (doslovno) pred kamerama projekta StyleLikeU. Vode ga majka i kći koje žele kroz predstavljanje različitih profila ljudi pokazati da ljepota postoji u svim oblicima, bojama, dobima i veličinama. Monitor


Slične vijesti

Srijeda (16:00)

Poliester i preispitivanje identiteta

Autofikcijska ispovijed o modi, egu i sintetičnim iluzijama

Tekst Marije Skočibušić za Kulturpunkt duhovito i brutalno iskreno spaja autofikciju, modnu samokritiku i teoriju odijevanja kroz iskustvo sudjelovanja na radionici Joanne Walsh. Od banalnog zadatka opisivanja autfita nastaje introspektivna drama o nesigurnosti, konzumerizmu i želji za autentičnošću. Autorica razotkriva emocionalne i društvene slojeve mode – od majčinskih komentara i algoritamskog srama do pomirenja s „mekanim i sjajnim lažima poliestera“. Preporučuje se svima koji vole tekstove što spajaju humor, ironiju i dubinsku analizu svakodnevice.

18.10. (14:00)

Kada se stara i nova generacija udruže na pisti, krila lete brže nego nostalgija

Victoria’s Secret u velikom stilu – kad stari glamur susreće novu generaciju

Victoria’s Secret Fashion Show vratio se nakon turbulentnih godina, spajajući legendarne anđelice poput Gigi Hadid, Adriane Lime i Candice Swanepoel s novom generacijom modela i sportašica poput Angel Reese i Suni Lee. Revija je slavila raznolikost, snagu i osobnost, manje seksualizirano, a više glamurozno. Posebno upečatljiv trenutak bio je izlazak Jasmine Tookes u 9. mjesecu trudnoće, simbolizirajući novo poglavlje koje slavi različite oblike ženstvenosti i moćan, oslobađajući pristup modnoj reviji. Journal

04.09. (20:00)

Ikona talijanske mode

U 91. godini umro Giorgio Armani, poznati talijanski modni dizajner

Rođen 1934. u Piacenzi, napustio je studij medicine kako bi se posvetio modi. Godine 1975. osnovao je brend Armani, poznat po elegantnim krojevima i luksuznim tkaninama. Redefinirao je mušku modu 80-ih, odijevao holivudske zvijezde i stvorio globalno modno carstvo. Do kraja života ostao je na čelu svoje kompanije, zadržavši neovisnost i vjeran talijanskoj eleganciji. Njegova ostavština živi kroz brend koji nosi njegovo ime. Index

19.07. (17:26)

Poznate žene u modu vratile satove: Novi simbol ženske moći

01.06. (20:00)

Bakin ormar, pojačan s Wi-Fi-jem

Vintage manija: Gen Z pronalazi stil, identitet i savjest u starim krpama

Generacija Z sve više odabire vintage odjeću, ne zbog nostalgije, nego iz želje za originalnošću, kvalitetom i održivošću. Rabljeni komadi na internetu postali su modni lov na blago, a “preloved” je novi luksuz. Ipak, stručnjaci upozoravaju: i vintage podliježe trendovima i konzumerizmu. Iako se promovira kao alternativa brzoj modi, često služi istim navikama — samo pod drugim imenom i s više šljokica. DW

20.09.2024. (13:00)

Ono kad ti luksuzne vile i drama postanu ultimativni bijeg od stvarnosti

Reality Showovi: Tvornice influencera i zlatni rudnik za modne brendove

Netflixov hit Selling Sunset nudi sve osim prodaje nekretnina: tračeve, svađe, dramu i botoks. Gledatelji uživaju u voajerističkom pogledu na luksuzne vile i život bogataša, dok ih visoki ulozi i sapuničarski zapleti drže prikovane za ekrane. Platforma je prepoznala zlatnu formulu i sad izbacuje spin-offove diljem svijeta, nudeći isti sadržaj u različitim gradskim kulisama. Ova vrsta sadržaja nudi bijeg od stvarnosti i aspiraciju za životom kakav rijetki mogu dosegnuti, uz podršku društvenih mreža koje dodatno pojačavaju iluziju glamura i bogatstva. Lider

02.07.2024. (22:09)

Novi modni trend – hodanje po gradu bez hlača, u donjem rublju

26.04.2024. (13:00)

Singerica je ponovno kapital u kući imati

Bespoke moda: Potrošači se vraćaju krojenju i šivaćim strojevima, zahvaljujući TikToku

Krojačice ili krojači stoljećima su bili poznata figura u kućanstvima diljem svijeta, osobe koje su odijevale najprije pripadnike visoke klase, a onda i ostali puk. Odjeću su izrađivali prema mjerama svojih kupaca, ali i nudili preinake i popravke. Naravno, nešto starije generacije često su sjedile za šivaćim strojem i krojile odjeću, ali prodorom brendova brze mode ta je vještina zamrla. Pod hashtagom koji danas ima čak 7,4 milijarde pregleda krojači i dizajneri na društvenim su mrežama prikupili milijune sljedbenika s kojima dijele proces izrade svojih kreacija, daju savjete i upute kako sašiti vlastiti jedinstveni komad odjeće. Na sličan način na koji je brza moda definirala prvo desetljeće 21. stoljeća, spora neće promijeniti samo ponudu modnih igrača već i odnos potrošača prema modi. Kako pišu, industrija je godinama gurala masovnu proizvodnji i potrošnju, a sad je taj fast-fashion u nemilosti, a to otvara prostor odmjerenijem dvojniku. Lider

12.03.2024. (08:00)

Moda u šestoj brzini

Svijet mode u neprestanom kretanju: Nova era trendova

Modni svijet doživljava eksploziju raznolikih stilova i trendova, gotovo kao gljiva poslije kiše. Svaki tjedan izranja novi trend, od Clean girl do mob wife. Stručnjaci ističu da se moda danas prati unutar sezona, dok je utjecaj medija, posebno društvenih mreža, ključan. Uz naglasak na održivost, modni zaljubljenici kombiniraju fast fashion s vintage komadima kako bi pronašli svoj stil, a balansiranje između trendova i osobnog stila postaje imperativ. (N1)

21.11.2023. (08:00)

Ni hipsteri više nisu chic

Modni trendovi više ne postoje

Prije dvadesetak godina, trendove su diktirali televizija, časopisi i slavni koji su se pojavljivali u ta dva medija. Naravno, postojale su i različite subkulture, ali i one su pratile ono što je aktualno iz nekoliko omiljenih (i jedinih) izvora. Internet je učinio svaki modni komad dostupnim za nekoliko sekundi. Ipak, pravi krvnik modnih, ali i ostalih trendova su društvene mreže – konstantnim protokom informacija svaki jasan pravac jednostavno se rasprsnuo i izgubio u moru svega. Tu su i influenceri, koji su najzaslužniji za uspostavljanje trendova. Bez obzira na to imaju li milijun pratitelja ili tisuću, ali jako zagriženih, ljudi slijede stilske smjernice s društvenih mreža, a s obzirom na broj influencera na svijetu, nije nimalo čudno da su se ukusi fragmentirali. Index