Reality Showovi: Tvornice influencera i zlatni rudnik za modne brendove - Monitor.hr
20.09. (11:00)

Ono kad ti luksuzne vile i drama postanu ultimativni bijeg od stvarnosti

Reality Showovi: Tvornice influencera i zlatni rudnik za modne brendove

Netflixov hit Selling Sunset nudi sve osim prodaje nekretnina: tračeve, svađe, dramu i botoks. Gledatelji uživaju u voajerističkom pogledu na luksuzne vile i život bogataša, dok ih visoki ulozi i sapuničarski zapleti drže prikovane za ekrane. Platforma je prepoznala zlatnu formulu i sad izbacuje spin-offove diljem svijeta, nudeći isti sadržaj u različitim gradskim kulisama. Ova vrsta sadržaja nudi bijeg od stvarnosti i aspiraciju za životom kakav rijetki mogu dosegnuti, uz podršku društvenih mreža koje dodatno pojačavaju iluziju glamura i bogatstva. Lider


Slične vijesti

02.07. (20:09)

Novi modni trend – hodanje po gradu bez hlača, u donjem rublju

26.04. (13:00)

Singerica je ponovno kapital u kući imati

Bespoke moda: Potrošači se vraćaju krojenju i šivaćim strojevima, zahvaljujući TikToku

Krojačice ili krojači stoljećima su bili poznata figura u kućanstvima diljem svijeta, osobe koje su odijevale najprije pripadnike visoke klase, a onda i ostali puk. Odjeću su izrađivali prema mjerama svojih kupaca, ali i nudili preinake i popravke. Naravno, nešto starije generacije često su sjedile za šivaćim strojem i krojile odjeću, ali prodorom brendova brze mode ta je vještina zamrla. Pod hashtagom koji danas ima čak 7,4 milijarde pregleda krojači i dizajneri na društvenim su mrežama prikupili milijune sljedbenika s kojima dijele proces izrade svojih kreacija, daju savjete i upute kako sašiti vlastiti jedinstveni komad odjeće. Na sličan način na koji je brza moda definirala prvo desetljeće 21. stoljeća, spora neće promijeniti samo ponudu modnih igrača već i odnos potrošača prema modi. Kako pišu, industrija je godinama gurala masovnu proizvodnji i potrošnju, a sad je taj fast-fashion u nemilosti, a to otvara prostor odmjerenijem dvojniku. Lider

12.03. (08:00)

Moda u šestoj brzini

Svijet mode u neprestanom kretanju: Nova era trendova

Modni svijet doživljava eksploziju raznolikih stilova i trendova, gotovo kao gljiva poslije kiše. Svaki tjedan izranja novi trend, od Clean girl do mob wife. Stručnjaci ističu da se moda danas prati unutar sezona, dok je utjecaj medija, posebno društvenih mreža, ključan. Uz naglasak na održivost, modni zaljubljenici kombiniraju fast fashion s vintage komadima kako bi pronašli svoj stil, a balansiranje između trendova i osobnog stila postaje imperativ. (N1)

21.11.2023. (08:00)

Ni hipsteri više nisu chic

Modni trendovi više ne postoje

Prije dvadesetak godina, trendove su diktirali televizija, časopisi i slavni koji su se pojavljivali u ta dva medija. Naravno, postojale su i različite subkulture, ali i one su pratile ono što je aktualno iz nekoliko omiljenih (i jedinih) izvora. Internet je učinio svaki modni komad dostupnim za nekoliko sekundi. Ipak, pravi krvnik modnih, ali i ostalih trendova su društvene mreže – konstantnim protokom informacija svaki jasan pravac jednostavno se rasprsnuo i izgubio u moru svega. Tu su i influenceri, koji su najzaslužniji za uspostavljanje trendova. Bez obzira na to imaju li milijun pratitelja ili tisuću, ali jako zagriženih, ljudi slijede stilske smjernice s društvenih mreža, a s obzirom na broj influencera na svijetu, nije nimalo čudno da su se ukusi fragmentirali. Index

22.10.2023. (16:52)

Kako vezati kravatu i koju boju odabrati ovisno o prigodi

29.09.2023. (15:00)

'Savršeno lijep svijet beskrajno je dosadan'

Kult ružnoće: Ružno može biti sinonim za drukčije, zanimljivo, hrabro, autentično…

Estetika ružnoga najprije se ugnijezdila u modnoj industriji, a zatim se polako počela prelijevati i u svijet ljepote, umjetnički, pa čak i u svijet hrane. Dok je čovjeka bit će i opsesije ljepotom, ali dobra je stvar što poklonici te estetike dokazuju publici da je i ružnoća u oku promatrača. Industrija ljepote i mode očito su gladne nečega novoga pa estetikom ružnoće – groteskom i deformacijama – izazivaju šok i tako privlače pozornost publike. Ružnoća je i rezultat toga što su nas tradicionalne vrijednosti iznevjerile, globalna se klima (klimatske promjene, pandemija, rast konzervativizma) promijenila nagore, zbog čega društvo traga za novim, drukčijim perspektivama. Otvaranje drukčijoj estetici otvara put i novim vrijednostima, daje neku kvalitetu onomu što je oku neprivlačno. Lider, Highsnobiety

22.09.2023. (09:30)

Mlada hrvatska dizajnerica uvrštena na Vogueovu listu 100 najvažnijih inovatora u modi

20.07.2023. (00:00)

Ryan Gosling je doslovno ja

Kencore – novi modni trend za muškarce

Ideja novog trenda prigodno nazvanog nije da se muškarci odijevaju poput lutaka već modi pristupe kao Ken (odnosno ekipa kreatora iz Mattela), osvježe ormar odjećom živih boja, odvažnih uzoraka, ali, obavezno, muževnih silueta. Kencore elegantno odijevanje podiže na novu razinu, eksperimentira s bojama i teksturama te ohrabruje muškarce da svoju osobnost izraze kroz modu. Luksuzni brendovi poput Tom Forda i Guccija poznati su upravo po takvom, odvažnom i vibrantnom dizajnu, a pristupačni brendovi poput Zara i H&M-a nude komade uz pomoć kojih se Kencore može brzo i lako uklopiti u svakodnevne kombinacije. Lider

07.07.2023. (00:00)

Trogir drugi Milano

Modefest International značajna je manifestacija u povijesti hrvatske mode, pravi fenomen

Prvi Modefest Internacional otvren je 16. kolovoza 1973. godine, izvedenica već postojećeg jugoslavenskog festivala Modefest koji ovaj put nije okupljao samo dizajnere iz bivše države već i niz imena iz čitavog svijeta. Osnivač originalnog festivala Josip Čurik došao je na ideju o putujućoj ljetnoj modnoj manifestaciji na kojoj bi izlagale inozemne modne kuće i nazvao Tončija Vladislavića, tada mladog zubara s milanskom adresom, da mu svojim kontaktima iz Italije pomogne s organizacijom. Telegram