Alo, zete, imam nešto za tebe
Zagrebu bespovratnih 44 milijuna kuna za kupovinu 29 autobusa
Ukupna vrijednost projekta je oko 55.836.000 kuna, a bespovratna sredstva Gradu Zagrebu daje Ministarstvo prometa.
Ukupna vrijednost projekta je oko 55.836.000 kuna, a bespovratna sredstva Gradu Zagrebu daje Ministarstvo prometa.
“Radi o jednoj bitnoj epizodi u crtici povijesti ZET-a jer prvi puta u povijesti ZET-a građani će moći kupiti tramvajsku kartu i autobusnog kartu putem svog mobilnog telefona i moći će zapravo imati kartu za javni prijevoz na mobilnom uređaju”, rekao je zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević koji je pokazao kako kupuje kartu, ali na testnoj verziji jer on koristi iPhone, a aplikacija za iPhone će proraditi tek sutra. ZET od karata godišnje uprihodi oko 277 milijuna kuna, dok 70-80 posto troškova pokriva kroz subvencije Grad Zagreb. Index
Šestica vozi do Žitnjaka, sedmica vozi drugom trasom: Autobusni kolodvor – Ulica grada Vukovara – Savski most, osmica ide do Heinzlove ulice, a 14-ica skraćeno vozi od Mihaljevca do Savskog mosta. Uvedena je izvanredna autobusna linija 607 koja vozi od Savskog mosta preko Avenije Dubrovnik, Držićeve do Ulice grada Vukovara. Na snazi je novi raspored vožnje za pojedine tramvajske i autobusne linije, donosi Index
U fotelju predsjednika Uprave ZET-a zasjesti će Marko Bogdanović i na toj poziciji zamijeniti Ljubu Romčević Žgelu, dugogodišnju direktoricu ZET-a i jednu od ključnih operativki Milana Bandića. Bogdanović je bio predsjednik Uprave u Đuri Đakoviću, radio za Deloitte, bio izvršni direktor prodaje u tvrtki OMV Indolli te bio član Uprave tvrtke ZM –Vikom iz Zagreb Montaža Grupe. T-portal…
30 vozača autobusa dubrovačkog javnog prijevoza iznenada je otišlo na bolovanje, pa je ZET u Dubrovnik na dva mjeseca poslao na ispomoć 12 svojih vozača. Zašto su se ovi tako masovno porazbolijevali? Zapravo su u “bijelom štrajku” jer su nezadovoljni zbog loših uvjeta rada, niskih plaća te neizdrživog ritma posla. Neki navodno i voze taksi. RTL…
Objekti sljemenske žičare, nekretnina na kojima se ona gradi i oprema žičare bit će u vlasništvu Grada Zagreba, a ZET će preuzeti financiranje izgradnje i upravljanja njome na razdoblje od 15 godina, pokazuju novi gradski dokumenti. T-Portal se s pravom pita kako će najveći gradski gubitaš financirati gradnju. Inače, žičara će koštati 375 milijuna, što znači da bi ZET, da bi je platio, morao prodaji 37 milijuna dodatnih karata od po 10 kuna, a 2017. ih je prodao 1,37 milijuna komada.