Zašto je dobro organizirati uredske božićne zabave - Monitor.hr
13.12.2024. (18:00)

A i kolege upoznaš u neformalnom izdanju

Zašto je dobro organizirati uredske božićne zabave

Pripremanje i sudjelovanje na božićnoj uredskoj zabavi stvara osjećaj povezanosti i zajedništva na radnom mjestu. Iako će, naravno, većina ljudi blagdane provesti sa svojim najbližima, činjenica da će ih na neki način proslaviti i s kolegama potiče bliskost i bolje međuljudske odnose u uredu. Ako su u planiranje zabave uključeni zaposlenici, to će potaknuti suradnju, a potencijalno dovesti u doticaj i neke ljude koji do sada nisu imali prilike surađivati na istim projektima. Ljudi dobiju priliku za samoizražavanje, zabava smanjuje stres, a to je ujedno i prilika za nove interakcije. Savjeti


Slične vijesti

Srijeda (17:00)

Kad plaća iz inozemstva vrijedi više od suvenira s aerodroma

Austrija šampion u eurodomaćinstvu: Gdje radnici kući donose najviše novca?

Radnici koji iz inozemstva šalju novac svojim obiteljima najviše novca po glavi stanovnika šalju u Austriju – čak 1.198 eura godišnje. Slijede Luksemburg, Malta i Francuska. Najveći apsolutni primatelj doznaka unutar EU-a je Portugal. Hrvatska se s prosjekom od 482 eura nalazi iznad EU prosjeka (411 €). Najviše novca šalju radnici iz Švicarske, Njemačke i SAD-a. Podaci pokazuju da je Austrija ne samo izvoznik klasične čokolade, već i uvoznik slatkog novčanog toka iz dijaspore. N1

Utorak (14:00)

Današnji šefovi moraju biti pedagozi i life coachevi

Mladi traže svrhu, a ne samo plaću: zašto stare metode vođenja više ne pale

Unatoč primamljivim bonusima i jasnim ciljevima, motivacija zaposlenika opada jer klasično transakcijsko vodstvo ne odgovara njihovim dubljim potrebama. Današnji radnici, osobito mlađe generacije, traže svrhu, razvoj i odnose, a ne samo nagrade. Upravo zato nastaje jaz između onoga što menadžeri nude i što zaposlenici traže. Rješenje je u novim, autentičnijim stilovima vođenja koji počinju razvojem samog lidera, poput modela EMANA koji stavlja naglasak na unutarnju stabilnost, empatiju i svrhovito djelovanje. Lider

20.05. (12:00)

Neki već završe s poslom, a mi još nismo ni kavu popili

Koliko zapravo radimo? Hrvati među marljivijima u EU

Hrvatski radnici s prosjekom od 37,8 sati tjedno među najradnijima su u EU, usporedivi s Češkom i Slovačkom. Radni tjedan u zapadnoeuropskim zemljama, poput Nizozemske i Danske, često traje 30–34 sata, zahvaljujući fleksibilnom radu i visokoj produktivnosti. Ipak, Hrvati rade manje od radnika u Turskoj i Srbiji, gdje radni tjedni premašuju 40 sati. Poslovni

10.05. (01:00)

Se dela, se ne lenguzi

Nezaposlenost pala ispod 80 tisuća uz sve više stranih radnika

Broj nezaposlenih u Hrvatskoj pao je ispod 80.000, a zaposlenih je rekordnih 1,74 milijuna. Istovremeno, broj radnih dozvola za strance doseže nove vrhunce – samo u prva tri mjeseca 2025. izdano ih je 53.662, najviše Nepalcima. Glavni generatori zapošljavanja su građevinarstvo, turizam i zdravstvo. Unatoč manjem broju prijavljenih slobodnih radnih mjesta, zaposlenost raste, ali sve više zahvaljujući stranim radnicima. Do 2030., svaki četvrti zaposleni u Hrvatskoj mogao bi biti stranac. Lider

03.05. (19:00)

Kad radni vijek pređe rok trajanja, ali radnik ne

Kako zaposliti umirovljenika, a da mu ne uzmete mirovinu

Sve više umirovljenika u Hrvatskoj ponovno se zapošljava, a broj zaposlenih narastao je više od tri puta u sedam godina. Zapošljavanje je moguće uz ugovor o radu, a umirovljenik može raditi do polovice punog radnog vremena bez gubitka mirovine – pod određenim uvjetima. Poslodavci moraju osigurati ista prava kao i ostalim radnicima. Posebni uvjeti vrijede za branitelje i korisnike invalidskih mirovina. Prije zaposlenja preporučuje se savjetovanje s Poreznom upravom zbog raspodjele osobnog odbitka i eventualne prilagodbe porezne kartice. Savjeti

02.05. (14:00)

Generacija Z: Od 'radi što voliš' do 'voli što više zarađuje'

Kad život poskupi, generacija Z mijenja firmu umjesto lampice

Unatoč gospodarskoj nesigurnosti, polovica pripadnika generacije Z spremna je promijeniti posao, a desetina već ima konkretne planove. Mladi više ne traže samo ravnotežu između posla i života, već – prvenstveno – bolju plaću. Financijske krize, pandemija i inflacija izgurale su idealizam iz fokusa. Iako se na tržištu rada i dalje lako pronalazi posao, inflacija izjeda početne plaće pa Z-generacija postaje pokretljivija i pragmatičnija. Sigurnost i novac zamijenili su fleksibilnost i ispunjenje. Poslodavci bez jasne vizije budućnosti više nisu opcija. DW

29.04. (00:00)

Tko traži – kuha, toči i skladišti

Najtraženija zanimanja početkom 2025.: trgovci, konobari, skladištari i kuhari

Početak 2025. godine obilježila je velika potražnja za radnicima u uslužnim djelatnostima. Prema podacima portala MojPosao, poslodavci su najviše tražili prodavače, konobare, skladištare i kuhare. Značajan porast oglasa zabilježen je i u području obrazovanja, zdravstva te sigurnosti, posebice za zaštitare. Najviše natječaja objavljeno je za radna mjesta u Zagrebu, a zapošljavanje na neodređeno i dalje dominira tržištem rada. Usprkos općoj aktivnosti, neke su struke poput dizajnera, umjetnika i medijskih djelatnika bilježile pad potražnje. Radna mjesta u turizmu također su u blagom padu, iako sezona tek predstoji. Nacional

05.04. (01:00)

Robot radi, a ti se moli da ne budeš sljedeći

AI revolucija: 40 % poslova pod prijetnjom, koristi rezervirane za elitu

Umjetna inteligencija mogla bi utjecati na 40 % radnih mjesta globalno, upozorava UNCTAD, produbljujući ekonomske nejednakosti. Iako AI povećava produktivnost, koristi se gomilaju među tehnološkim divovima i razvijenim državama, dok zemlje u razvoju zaostaju. Rješenje vide u većim ulaganjima u obrazovanje, digitalnu pismenost i otvoreni kod. Ključno je osigurati inkluzivno upravljanje kako bi AI bio prilika za sve, a ne privilegija nekolicine. tportal

03.04. (10:00)

Zašto bi radili 12 sati dnevno za drugoga kad mogu isto toliko za sebe – i još uživati u tome?

Mladi mijenjaju igru: biznis umjesto karijere

Mlađe generacije, posebice generacija Z, sve više odbacuju tradicionalnu karijeru u korist poduzetništva. Motivirani iskustvima svojih roditelja, koji su često radili prekovremeno za stabilnost, mladi radije biraju nesigurnost i kreativnost vlastitog biznisa. Prema istraživanjima, čak 78 % pripadnika generacije Z vjeruje da je pokretanje vlastitog posla najbolji izbor. Stručnjaci navode da su globalne krize, digitalizacija i promjene u vrijednostima oblikovale njihov odnos prema radu, prioritetima i novcu, zbog čega sve češće biraju fleksibilnost umjesto korporativne hijerarhije. Lider

30.03. (00:36)

Radnici u Sloveniji i dalje zarađuju 64 posto više nego u Hrvatskoj