Zoran Vitas: Prikaz emocija koje proživljava dvoje ljudi čiji se odnos raspada - Monitor.hr
10.09. (19:00)

Ispod HBO-ova čekića

Zoran Vitas: Prikaz emocija koje proživljava dvoje ljudi čiji se odnos raspada

O remakeu Bergmanovih “Prizora iz bračnog života” kolumnist piše: Serija je i dokaz koliko nedostaje ovako dubokih karakternih drama o odnosima, posebice na televiziji te kako se kvalitetnom glumačkom izvedbom može potisnuti činjenica da je riječ o remakeu i temi koje su se različiti umjetnici ne jednom doticali. Unatoč dojmu da je ipak riječ o klišeiziranoj temi o braku, modernizirani “Prizori iz bračnog života” i zahvaljujući tome donose nepredvidljivost i iznenađenje. Kada je točno kraj, je li doista kraj, je li on definitivan, može li ga uopće biti ako je odnos dovoljno dubok da prekid mora ostaviti trajne tragove? Na sva ta pitanja ova serija doista daje odgovore, često i na vrlo intrigantan način, što je smješta među najbolje ovogodišnje serije. Piše Zoran Vitas za Večernji list

24.09. (20:30)

Novo vrijeme, novi parovi

Izraelski redatelj Hagai Levi: Kako sam se usudio preraditi velikog Ingmara Bergmana

Dvije žene s kojima sam bio oženjen, ali i žene u mojem životu općenito, nikad nisu bile poput Marianne u originalnoj seriji. Bile su vrlo snažne, nezavisne, čvrste. Nikad nisam bio alfa-mužjak. I na toj je razini priča postala puno bliža mojem životu od originalne drame. A otišao sam i korak dalje: učinio sam Jonathana ortodoksnim Židovom, što je crtica iz moje biografije – priča Levi, redatelj nove hvaljene HBO-ove serije. Da napravi remake serije slavnog švedskog redatelja Prizori iz bračnog života pozvao ga je Bergmanov sin Daniel. Jutarnji

20.01. (22:30)

Slava i njena cijena

Tiger – sve što Amerika voli

Woods je tema novog dvodijelnog HBO-ovog filma koji prati njegov nevjerojatan uspon i neizbježan pad u očima javnosti. Kako primjećuju neki sugovornici u filmu, Amerika osim što voli pobjednike katkad jedva dočeka i da vidi kako njezini junaci padaju. Ravnododna

08.06.2019. (13:00)

Rusi bijesni zbog HBO-ove serije ‘Černobil’, rade vlastitu seriju u kojoj su krivci – Amerikanci

17.11.2018. (22:30)

Majke i kćeri

U nedjelju na HBO-u kreće ekranizacija trilogije Elene Ferrante – najiščekivanija serija godine

Prve dvije epizode serije My Beautiful Friend pretpremijerno su prikazane na filmskom festivalu u Veneciji, jedna nedavno i u zagrebačkom kinu Europa, a reakcije su mahom pozitivne. Autorica Elena Ferrante prvo je bila šokirana, da bi na kraju rekla da je “napokon sve u redu – priča i dijalozi teku, izbrusili smo ih i uklonili viškove”. Novosti

07.03.2018. (23:15)

Priča o Uspjehu

Zagreb: Snima se prva HBO-ova serija u regiji, režira – Danis Tanović

U Zagrebu je počelo snimanje ‘Uspjeha’, prve serije iz originalne HBO produkcije u regiji, a koju režira oskarovac Danis Tanović. Scenarij šestodjelne serije napisao je Marjan Alčevski, a glume Marija Škaričić, Uliks Fehmiu, Iva Mihalić, Toni Gojanović i Tara Thaller. Radnja: troje potpunih neznanaca povezat će nesretan slijed događaja kad pokušaju pomoći žrtvi nasilja… Večernji

22.09.2017. (18:19)

Ako će biti u rangu filma - odlično

HBO najavio snimanje serije Watchmen prema kultnom stripu Alana Moorea

HBO je naručio pilot epizodu serije Watchmen bazirane na kultnom stripu Alana Moorea i Davea Gibbonsa. Prema istom je stripu redatelj Zack Snyder 2009. snimio svoje Čuvare. Glavni producent i scenarist nove serije bit će Damon Lindelof (Izgubljeni, Preostali), a HBO je službeno potvrdio rad na seriji nakon što je baš Lindelof na Instagramu najavio da se kreće s realizacijom projekta. Telegram

21.08.2017. (14:59)

Seks i cyber-nasilje

Hakeri prijete objavom posljednje epizode ‘Game of Thrones’

Hakeri koji su već bili upali u HBO-ovu mrežu zaprijetili su da će pustiti na net posljednje dvije epizode ‘Game of Thrones’, ako im ne plate. Hakerska skupina “Mr Smith group” poručila je Mashableu da imaju pristup “mnogim HBO-ovim platformama” te da se ova TV-kuća treba spremiti za objavu posljednje, sedme epizode ove sezone ‘Game of Thrones’. Poslali su Mashableu popis korisničkih imena i lozinka za niz HBO-ovih računa na društvenim mrežama, uključujući glavni HBO-ov račun na Twitteru. U srpnju je HBO odbio isplatiti multimilijunsku cifru za koju su je ucijenili hakeri, a koji su u međuvremenu objavili niz neugodnih dokumenata, e-mejlova i neprikazanih emisija poput ‘Game of Thrones’ i ‘Curb Your Enthusiasm’. Navodno traže 6,5 milijuna dolara otkupnine. TechWorm