• 03.09.2018. (01:00)

    Sponzorirana vijest

    Amantilla Relax – prirodno do mira i sna

    Stres je glavni uzročnik emocionalnih tegoba koje mogu narušiti i vaše fizičko zdravlje. Čak 77 posto osoba osjeća psihofizičke simptome koji su izravna posljedica stresa. Amantilla je prirodni, biljni tekući ekstrakt koji otopljen u čaši vode gotovo trenutno uklanja tjeskobu, donosi osjećaj smirenosti te potiče dubok i kvalitetan san. Velika prednost Amantille je što, za razliku od drugih suplemenata i tableta za smirenje, ne izaziva ovisnost. Amantilla relax je dostupna u svim boljim ljekarnama, a više možete saznati i na http://www.amantilla.hr



  • 14.08.2018. (01:00)

    Sponzorirana vijest

    Amantilla Relax – prirodno do mira i sna

    Stres je glavni uzročnik emocionalnih tegoba koje mogu narušiti i vaše fizičko zdravlje. Čak 77 posto osoba osjeća psihofizičke simptome koji su izravna posljedica stresa. Amantilla je prirodni, biljni tekući ekstrakt koji otopljen u čaši vode gotovo trenutno uklanja tjeskobu, donosi osjećaj smirenosti te potiče dubok i kvalitetan san. Velika prednost Amantille je što, za razliku od drugih suplemenata i tableta za smirenje, ne izaziva ovisnost. Amantilla relax je dostupna u svim boljim ljekarnama, a više možete saznati i na http://www.amantilla.hr



  • 07.08.2018. (01:00)

    Sponzorirana vijest

    Amantilla Relax – prirodno do mira i sna

    Stres je glavni uzročnik emocionalnih tegoba koje mogu narušiti i vaše fizičko zdravlje. Čak 77 posto osoba osjeća psihofizičke simptome koji su izravna posljedica stresa. Amantilla je prirodni, biljni tekući ekstrakt koji otopljen u čaši vode gotovo trenutno uklanja tjeskobu, donosi osjećaj smirenosti te potiče dubok i kvalitetan san. Velika prednost Amantille je što, za razliku od drugih suplemenata i tableta za smirenje, ne izaziva ovisnost. Amantilla relax je dostupna u svim boljim ljekarnama, a više možete saznati i na http://www.amantilla.hr



  • 30.07.2018. (01:00)

    Sponzorirana vijest

    Amantilla Relax – prirodno do mira i sna

    Stres je glavni uzročnik emocionalnih tegoba koje mogu narušiti i vaše fizičko zdravlje. Čak 77 posto osoba osjeća psihofizičke simptome koji su izravna posljedica stresa. Amantilla je prirodni, biljni tekući ekstrakt koji otopljen u čaši vode gotovo trenutno uklanja tjeskobu, donosi osjećaj smirenosti te potiče dubok i kvalitetan san. Velika prednost Amantille je što, za razliku od drugih suplemenata i tableta za smirenje, ne izaziva ovisnost. Amantilla relax je dostupna u svim boljim ljekarnama, a više možete saznati i na http://www.amantilla.hr



  • 23.07.2018. (01:00)

    Sponzorirana vijest

    Amantilla Relax – prirodno do mira i sna

    Stres je glavni uzročnik emocionalnih tegoba koje mogu narušiti i vaše fizičko zdravlje. Čak 77 posto osoba osjeća psihofizičke simptome koji su izravna posljedica stresa. Amantilla je prirodni, biljni tekući ekstrakt koji otopljen u čaši vode gotovo trenutno uklanja tjeskobu, donosi osjećaj smirenosti te potiče dubok i kvalitetan san. Velika prednost Amantille je što, za razliku od drugih suplemenata i tableta za smirenje, ne izaziva ovisnost. Amantilla relax je dostupna u svim boljim ljekarnama, a više možete saznati i na http://www.amantilla.hr



  • 29.03.2017. (04:00)

    Sponzorirana vijest

    Amantilla relax – prirodno do mira i sna

    Stres je glavni uzročnik emocionalnih tegoba koje mogu narušiti i vaše fizičko zdravlje. Čak 77 posto osoba osjeća psihofizičke simptome koji su izravna posljedica stresa. Amantilla je prirodni, biljni tekući ekstrakt koji otopljen u čaši vode gotovo trenutno uklanja tjeskobu, donosi osjećaj smirenosti te potiče dubok i kvalitetan san. Velika prednost Amantille je što, za razliku od drugih suplemenata i tableta za smirenje, ne izaziva ovisnost. Amantilla relax je dostupna u svim boljim ljekarnama, a više možete saznati i na amantilla.hr



  • Slične vijesti

    11.01. (20:30)

    Bezalkoholna rakija...

    Najbolje s CES-a: Bezmesni burger, električni Harley Davidson…

    Digital Trends je sastavio listu najboljih proizvoda predstavljenih na najvećem tehnološkom sajmu na svijetu, CES 2019 i broj jedan im je – Impossible Burger, bezmesni burger, koji ih podsjeća na govedinu i hranjiviji je od prve svoje verzije, čak je i krvav. Harley Davidson je predstavio LiveWire, svoj prvi model s električnom baterijom. Asus je pokazao ZenBook 13, laptop čiji je glavni adut ekran – dijagonale 13 inča, ali je vrlo tanak – samo 2,5 milimetra. North Face je predstavio novi materijal FutureLight, bolji od današnjeg GoreTexa, lakši, tanji, koji bolje diše i, naravno, vodonepropusan je. Touchpoints je narukvica koja smanjuje stres – usporava otkucaje srca i ublažava bolove u trbuhu, glavni mu je alat što smanjuje razine kortizola. Google je uveo Google Assistant u Google Maps što dramatično poboljšava način na koji vozač koristi smartphone dok vozi.

    08.10.2018. (15:31)

    Od nesanice pati čak 26 posto Hrvata

    Nesanica može ozbiljno poremetiti čovjekovo zdravlje. Od nesanice pati čak 26 posto Hrvata, od kojih 11 posto pati od njene teške varijante. Nesanicu prvenstveno potiče dugotrajna emocionalna tenzija koja može biti psihološke naravi. Svaki oblik zabrinutosti, straha, opterećenja, strepnje… Na spavanje i budnost utječe biološki sat koji u pravilu funkcionira vrlo precizno. Čovjek nije u svakom trenutku budnosti jednako budan. Najbolja budnost je ujutro, nedugo nakon buđenja… opširni članak o spavanju donosi Tportal.

    20.09.2018. (22:30)

    Dr. No Stress

    Savjeti za nošenje sa stresom: Rutina, san, organiziranost, pomoć, stav

    Nekoliko savjeta za bolje nošenje sa stresom:
    Uspostaviti određenu kontrolu nad situacijom. Stvoriti rutinu je dobro za razvoj i zdravlje. Predvidivost suzbija stres
    Dobar san – stres može izazvati probleme u spavanju, a posljedični manjak sna može pogoršati stres. Pomažu zdrave navike spavanja – odlazak na spavanje i buđenje u isto vrijeme
    Organizirati se – pomoću raznih strategija upravljati poslovnim obavezama što smanjuje stres, npr. svaki dan može se napraviti popis zadataka koje treba napraviti, što smanjuje osjećaj “bombardiranja” mozga
    Potražiti pomoć ako je potrebna – stručnjak može pomoći u stvaranju otpornosti i jačanju sposobnosti upravljanja stresom, što rezultira čuvanjem zdravlja mozga
    Promjena stava – život bez stresa je ne samo nemoguć nego bi bio i vrlo nezanimljiv. Zapravo, određena razina stresa pomaže kod osobnog rasta pa treba težiti ne izostanku stresa nego zdravijim odgovorima na stres

    11.05.2018. (10:30)

    Go away

    Sedam načina kako se nositi sa stresom i sačuvati zdravlje

    Stresni događaji su dio života i ne možemo ih izbjeći, ali možemo naučiti kako se nositi sa stresom i sačuvati svoje zdravlje. Joga, tehnike disanja, masaže i meditacije pomoći će vam opustiti se, što je vrlo važno iako to često podcjenjujemo. Bitno je zdravo se hraniti i vježbati, imati prijatelje i hobije. RTL

    05.05.2018. (16:30)

    Idemo u planine

    Kako nas radno mjesto ubija

    Mnoga istraživanja pokazala su kako je radno mjesto najveći izvor stresa, a time i odgovoran za razvoj nezdravih navika koje su izazvane stresom poput pušenja, alkohola, droge ili prejedanja. Bolesti koje se onda javljaju kao posljedica koštaju države, primjerice američka ekonomija izgubi 300 milijardi dolara zbog stresa radnika na poslu. BBC

    25.04.2018. (08:46)

    Dobar, loš, tumor

    Profesor Lauc: Većina ljudi nakon 40. godine ima neki tumor

    Većina ljudi nakon 40. godine ima neku vrstu tumora, bilo benignog ili malignog, a drugo je pitanje hoće li čovjeka taj tumor ubiti ili će ga imunosni sustav moći kontrolirati, rekao je prof. dr. Gordan Lauc, jedan od vodećih svjetskih znanstvenika u istraživanju glikana, sinoć u U svom filmu. On uzrok vidi u stresu – ljudi koji su pod stresom i osjećaju se ugroženi iscrpljuju svu svoju energiju imunosnog, probavnog i reproduktivnog sustava i zbog toga obolijevaju. HRT

    29.01.2018. (22:30)

    Lijepo sročeno

    Hamvas: Spavati znači pretvoriti se u tamu

    “San nije odmor, nego kozmička metamorfoza; pretvaranje u tamnu noć. To je tajna sna: spavati znači pretvoriti se u tamu. Živo biće zgasne, kao svjetlost, u svom kultu imitira sunce: skrije se, pokrije, zađe. Tko sanja, on se vraća, ima nedovršenih poslova. Nesanica nije znak starosti, već nemogućnosti za promjene”, prenosi Kultiviši se misli mađarskog pisca i filozofa Bele Hamvasa.

    17.01.2018. (20:30)

    Zdrav duh u zdravom tijelu

    Savjet liječnika: Ne izbjegavajte stres, radije naučite kako se nositi s njim

    Stres sam po sebi nije u direktnoj vezi s razvojem onkoloških bolesti, već je u vezi sve ono što prati stanje stresa. To su načini suočavanja i nošenja sa stresnim situacijama te osobine ličnosti koje određuju kako će se tko ponašati u nekoj stresnoj situaciji. Neučinkoviti načini nošenja sa stresom narušavaju unutarnju homeostazu organizma, narušava se psihoneuroimunološka veza, dolazi do pretjeranog lučenja hormona koji utječu na narušavanje normalnog funkcioniranja organizma i kao posljedica javlja se bolest, kaže psihologinja Lovorka Brajković. Večernji

    27.11.2017. (16:47)

    Vrijeme za crne misli

    Kako biti bolji u brizi?

    Ljudi koji stalno brinu osjećaju veliki stres i nikada ne mogu naći mir, no to stanje anksioznosti osim negativnih, ima i svoje pozitivne strane ako se drži pod kontrolom. Primjerice, ako stalno očekuju negativni ishod, onda su spremni kada se nešto loše doista dogodi, a isto tako su sretniji ako se dogodi nešto dobro, piše The Cut.

    02.11.2017. (08:44)

    OpazZzZno

    Manjak sna šteti mentalnom zdravlju

    Prema istraživanju znanstvenika sa Sveučilišta Oxford, manjak sna uzrokuje povećanje rizika od anksioznosti, depresije i stresa. Stručnjaci su pratili četiri ispitanika koji su prve tri noći spavali osam sati, a sljedeće tri samo četiri sata. Nakon tri noći prekratkog sna, primijećeno je osjetno povećanje razine anksioznosti, depresije, stresa, paranoje i osjećaja nepovjerenja prema drugim ljudima. Pliva zdravlje

  • Slične vijesti

    22.01. (12:06)

    Izloženost stresu povećava rizik za demenciju – svaki simptom stresa za 2%, a jedna osoba može ih imati više, jasno

    Iscrpnije...
    11.01. (20:30)

    Bezalkoholna rakija...

    Najbolje s CES-a: Bezmesni burger, električni Harley Davidson…

    Digital Trends je sastavio listu najboljih proizvoda predstavljenih na najvećem tehnološkom sajmu na svijetu, CES 2019 i broj jedan im je – Impossible Burger, bezmesni burger, koji ih podsjeća na govedinu i hranjiviji je od prve svoje verzije, čak je i krvav. Harley Davidson je predstavio LiveWire, svoj prvi model s električnom baterijom. Asus je pokazao ZenBook 13, laptop čiji je glavni adut ekran – dijagonale 13 inča, ali je vrlo tanak – samo 2,5 milimetra. North Face je predstavio novi materijal FutureLight, bolji od današnjeg GoreTexa, lakši, tanji, koji bolje diše i, naravno, vodonepropusan je. Touchpoints je narukvica koja smanjuje stres – usporava otkucaje srca i ublažava bolove u trbuhu, glavni mu je alat što smanjuje razine kortizola. Google je uveo Google Assistant u Google Maps što dramatično poboljšava način na koji vozač koristi smartphone dok vozi.

    16.12.2018. (13:45)

    Stresni događaji u večernjim satima lošiji po zdravlje

    Iscrpnije...
    08.10.2018. (15:31)

    Od nesanice pati čak 26 posto Hrvata

    Nesanica može ozbiljno poremetiti čovjekovo zdravlje. Od nesanice pati čak 26 posto Hrvata, od kojih 11 posto pati od njene teške varijante. Nesanicu prvenstveno potiče dugotrajna emocionalna tenzija koja može biti psihološke naravi. Svaki oblik zabrinutosti, straha, opterećenja, strepnje… Na spavanje i budnost utječe biološki sat koji u pravilu funkcionira vrlo precizno. Čovjek nije u svakom trenutku budnosti jednako budan. Najbolja budnost je ujutro, nedugo nakon buđenja… opširni članak o spavanju donosi Tportal.

    26.09.2018. (09:45)

    Kada ljudi izgube 75 posto ili više svojeg imetka, imaju 50 posto veće izglede da će prerano umrijeti nego oni kojima se to nije dogodilo, a nije rijetkost – događa se milijunima

    Iscrpnije...
    20.09.2018. (22:30)

    Dr. No Stress

    Savjeti za nošenje sa stresom: Rutina, san, organiziranost, pomoć, stav

    Nekoliko savjeta za bolje nošenje sa stresom:
    Uspostaviti određenu kontrolu nad situacijom. Stvoriti rutinu je dobro za razvoj i zdravlje. Predvidivost suzbija stres
    Dobar san – stres može izazvati probleme u spavanju, a posljedični manjak sna može pogoršati stres. Pomažu zdrave navike spavanja – odlazak na spavanje i buđenje u isto vrijeme
    Organizirati se – pomoću raznih strategija upravljati poslovnim obavezama što smanjuje stres, npr. svaki dan može se napraviti popis zadataka koje treba napraviti, što smanjuje osjećaj “bombardiranja” mozga
    Potražiti pomoć ako je potrebna – stručnjak može pomoći u stvaranju otpornosti i jačanju sposobnosti upravljanja stresom, što rezultira čuvanjem zdravlja mozga
    Promjena stava – život bez stresa je ne samo nemoguć nego bi bio i vrlo nezanimljiv. Zapravo, određena razina stresa pomaže kod osobnog rasta pa treba težiti ne izostanku stresa nego zdravijim odgovorima na stres

    11.05.2018. (10:30)

    Go away

    Sedam načina kako se nositi sa stresom i sačuvati zdravlje

    Stresni događaji su dio života i ne možemo ih izbjeći, ali možemo naučiti kako se nositi sa stresom i sačuvati svoje zdravlje. Joga, tehnike disanja, masaže i meditacije pomoći će vam opustiti se, što je vrlo važno iako to često podcjenjujemo. Bitno je zdravo se hraniti i vježbati, imati prijatelje i hobije. RTL

    05.05.2018. (16:30)

    Idemo u planine

    Kako nas radno mjesto ubija

    Mnoga istraživanja pokazala su kako je radno mjesto najveći izvor stresa, a time i odgovoran za razvoj nezdravih navika koje su izazvane stresom poput pušenja, alkohola, droge ili prejedanja. Bolesti koje se onda javljaju kao posljedica koštaju države, primjerice američka ekonomija izgubi 300 milijardi dolara zbog stresa radnika na poslu. BBC

    25.04.2018. (08:46)

    Dobar, loš, tumor

    Profesor Lauc: Većina ljudi nakon 40. godine ima neki tumor

    Većina ljudi nakon 40. godine ima neku vrstu tumora, bilo benignog ili malignog, a drugo je pitanje hoće li čovjeka taj tumor ubiti ili će ga imunosni sustav moći kontrolirati, rekao je prof. dr. Gordan Lauc, jedan od vodećih svjetskih znanstvenika u istraživanju glikana, sinoć u U svom filmu. On uzrok vidi u stresu – ljudi koji su pod stresom i osjećaju se ugroženi iscrpljuju svu svoju energiju imunosnog, probavnog i reproduktivnog sustava i zbog toga obolijevaju. HRT