Britanska travel blogerica: Hrvatska je najprecijenjenija, Bosna najpodcijenjenija, Slovenija zemlja s najljepšim pejzažima - Monitor.hr
Prekjučer (13:00)

Sve je u omjeru cijene i kvalitete

Britanska travel blogerica: Hrvatska je najprecijenjenija, Bosna najpodcijenjenija, Slovenija zemlja s najljepšim pejzažima

Za razliku od Hrvatske, za koju joj nije jasno što se tu ljudima toliko sviđa, Bosna i Hercegovina joj se svidjela, a susjednoj zemlji dala je titulu “najpotcjenjenije” europske zemlje. “Tako podcijenjena zemlja, i mislim da neće još dugo ostati ‘izvan utabanih staza’. Prekrasni krajolici, povoljna za budžet i izvrsna hrana”, napisala je. Švicarska joj je na prvom mjestu, iako skupa, a najpozitivnije iznenađena je Lihtenštajnom. Za najbolju hranu izdvojila je Italiju, a najbolje plaže ima Mallorca. Index


Slične vijesti

24.07. (12:00)

Od selfija do self-made milijunaša

Top 10 najbogatijih influencera: od YouTubea do milijuna funti

  • MrBeast (James Donaldson)430 milijuna funti
    Počeo brojeći do 100.000, završio brojeći milijune. YouTube kralj izazova, čokolada, burgera i dobrotvornih akcija.
  • Logan Paul117 milijuna funti
    YouTuber, WWE hrvač i biznismen. Zajedno s KSI-jem stvorio brend energetskih pića Prime. Poznat po kontroverzama – i po tome što ih preživi.
  • xQc (Felix Lengyel)39 milijuna funti
    Kanađanin s brzim jezikom i još bržim ugovorima. Gaming zvijezda Twitcha i Kicka s ugovorom od 70 milijuna dolara.
  • Ryan Kaji38 milijuna funti
    Dječji unboxing car. Počeo s 3 godine, danas ima medijsko carstvo, crtiće i vlastiti film. Ima 12. I milione.
  • Charli D’Amelio35 milijuna funti
    TikTok plesačica koja je postala tinejdžerska superzvijezda. Ima svoj brend, reality show i glumila je na Broadwayu.
  • Dhar Mann35 milijuna funti
    YouTuber koji snima moralne mini-drame s porukom: Budi bolji čovjek, ali i bogat. Više od 11 milijardi pregleda.
  • Markiplier (Mark Fischbach)35 milijuna funti
    Gospodar horor igara koji se probio i u svijet filma, glume i podcastova. Trenutno snima film temeljen na horor igri Iron Lung.
  • Matt Rife31 milijun funti
    Komičar koji je TikTok pretvorio u svjetsku turneju. Poznat po improvizaciji s publikom i milijunima pregleda.
  • Jake Paul29 milijuna funti
    Influencer, boksač i brat od Logana. Od Vine videa do borbi s Mikeom Tysonom. Kontroverzan i profitabilan.
  • Emma Chamberlain23 milijuna funti
    Modna i lifestyle ikona generacije Z. Pokrenula vlastitu liniju kave i vodi popularan podcast Anything Goes.
03.07. (18:00)

Zagorje do New Yorka!

Američki influencer s hrvatskom adresom: kupio kuću u šumi za 5 tisuća eura

Životni put automehaničara iz SAD-a promijenio se nakon što je prije nekoliko godina kupio Yugo 45 i snimao videe o tome, nakon čega su mu se počeli javljati ljudi s naših prostora i pozvali ga da dođe. Odazvao se i ostao. Danas kaže da Balkan doživljava kao svoj dom. Najviše voli jednostavnost života, prirodu, ćevape i – ono najvažnije – ljude. Na nagovor prijatelja, za svega 5000 eura kupio je napuštenu kuću duboko u šumi negdje u Zagorju – bez struje, bez vode, pa čak i bez normalnog puta. Kako i on sam kaže, projekt je neočekivano postao ‘najveća stvar koju je ikada napravio’. Iako je u početku sve radio sam, s vremenom su mu u pomoć priskočili susjedi iz obližnjih sela. Iako ne želi otkriti točnu lokaciju kuće zato što mu je i prvotna želja bila imati privatnost daleko od ljudi, svaki se njegov korak oko uređenja kuće prati na TikTokuZagorje, tportal

10.06. (01:00)

Djeca skrolaju, roditelji šute, a influenceri odgajaju

Borzan traži strožu regulaciju interneta i ograničavanje utjecaja influencera na djecu

Europarlamentarka Biljana Borzan upozorila je na porast psihičkih i motoričkih poremećaja kod djece zbog prekomjerne upotrebe interneta i društvenih mreža. Anketa među 229 hrvatskih roditelja pokazala je golemu zabrinutost: 96,5 % ih smatra da su djeca previše na mobitelima, a tri četvrtine vidi konkretne posljedice. Borzan zagovara jaču regulaciju, uključujući zabranu algoritama koji potiču ovisnost te ograničavanje oglašavanja influencerima. EU je već pokrenuo postupke protiv velikih platformi, no promjene idu sporo. Ključnu ulogu imaju roditelji i škole, koje moraju prestati koristiti internet kao digitalnu dadilju. Telegram

04.04. (23:00)

Seniori koji 'slejaju' društvene mreže

Granfluenceri: Jedini utjecajnici koji su uistinu autentični

Granfluenceri, utjecajni seniori poput Grandma Droniak i Baddie Winkle, sve su traženiji na društvenim mrežama. Njihova autentičnost, mudrost i britki humor osvajaju milijune pratitelja svih generacija. Osim što ruše stereotipe o starenju, uspješno zarađuju od svojih objava i suradnji s brendovima. Pokazuju da godine nisu prepreka za stvaranje viralnog sadržaja, već prednost. Ovi digitalni veterani postali su simboli duha, optimizma i – izvrsnog marketinga. Lider

28.03. (13:00)

Vijesti iz zahoda? Dobrodošli u novu eru novinarstva

News influenceri: Kako su digitalni kreatori preuzeli informativnu scenu

News influenceri postaju sve moćniji oblikovatelji javnog mnijenja, često nadmašujući tradicionalne medije. Koristeći društvene mreže, oni pružaju vijesti u pristupačnom i osobnom formatu, bilo iz studija, trgovine ili čak aviona. Dok ih neki optužuju za širenje teorija zavjere, mlađa publika im vjeruje više nego mainstream medijima. Njihova neovisnost i prilagodljivost mogli bi biti ključ za budućnost informiranja, pa čak i spas za tradicionalne novinske kuće – ako nađu način da surađuju. News influenceri su tu, rastu i ne planiraju stati. Lider

03.03. (22:00)

Tko kaže da se od glupiranja ne može zaraditi

Influencerstvo: Vrti se ozbiljna lova, pogotovo na TikToku

Mnogi su prepoznali važnost TikToka i tiktokera u promidžbi nekih događaja, proizvoda i usluga, zato ne začuđuje što je tiktokanje iliti kreiranje sadržaja na TikToku unosan biznis koji se, ako imate karizmu, itekako isplati. Barem kad govorimo o američkim tiktokerima, jer oni prihode mogu ostvariti izravno od te društvene mreže. Cijena sponzoriranih objava u Hrvatskoj varira ovisno o broju pratitelja i angažmanu, pa tako mikroinfluenceri, koji imaju do sto tisuća pratitelja, mogu zaraditi od pedeset do petsto eura po angažmanu, odnosno objavi. Oni veliki, makroinfluenceri, koji imaju iznad sto tisuća pratitelja, po objavi mogu zaraditi od petsto do više od tisuću eura. Lider

23.01. (19:00)

Možda nemaju TikTok kompleks, ali evo novac i tri minute slave

Meta ima novu strategiju za privlačenje TikTokera: nude izdašne financijske poticaje

Meta je pokrenula dva različita programa kako bi privukla kreatore sadržaja na američko tržište, posebno su im značajni oni koji su već aktivni na TikToku, prvenstveno influencere koji imaju milijune pratitelja. Uz financijske poticaje nudi i bolju podršku kreatorima pri razvoju sadržaja i izgradnji zajednica na svojim platformama. Uvedena su poboljšanja poput produljenja trajanja Reels sadržaja na tri minute za korisnike iz SAD-a. Bug

16.01. (10:00)

Ajde, napokon nešto dobro od tih influencera

Nakon blogera nove vrste influencera: ”booktokeri” i ”bookstagrameri”

Na društvenim mrežama knjiga postaje sve traženiji pojam. Svi su složni: ”knjiški influenceri” potiču promjenu porazne statistike čitalačkih navika u nas. A koliko su na mlađe naraštaje društvene mreže utjecajne, svjedoče izdavači: Mladi jako vole “vrištati” kada vide da je neka knjiga prevedena na hrvatski, iako je činjenica da jako puno čitaju na engleskom. HRT je razgovarao s izdavačima, ali i samim influencerima koji svoju publiku educiraju o knjigama.

20.11.2024. (14:00)

Kad su ti društvene mreže život

Influenceri koji su uspjeli na LinkedINu: To nije mjesto samo za samohvalu i šuplju inspiraciju

Postoje LinkedIN influenceri koji su na poslovnoj društvenom platformi skupili i više od 200 tisuća pratitelja. LinkedIn je postao društvena mreža koju mrziš ili voliš, Netokracija je još prije pisala kako je ona postala odlagalište objava za samohvalu i šuplje inspiracije. No, za one koji nisu uspjeli na konferenciji AllWeb u Tirani dvoje influencera je pričalo o tome kako većina koja tako misli (a pritom je željela uspjeti) si je sama kriva za to. Ako želiš nešto prodati, ne smiješ biti direktan i pričati o svojim uspjesima i rezultatima. LinkedIN je prilika da se svatko predstavi svojim potencijalnim klijentima ili poslodavcima. Fokus mora biti više na sadržaj nego na ciljeve, koji će doći sami od sebe (ako je taj cilj npr. novac, plaćanje računa i slično). Netokracija, a tu je i link na konferenciju u kojoj možete čuti i lijep engleski naglasak hrvatskog voditelja i influencera iz Sarajeva.

28.09.2024. (20:00)

Dodatna zarada ipak nije samo tako

Netokracija: U svijetu influencera djeluje Divlji zapad, kazna infleuncerici zbog reklamiranja e-cigareta je dobra vijest

Sitna je to pobjeda za dio javnosti – od običnih građana ili neformalnih inicijativa do nekih udruga, pa i dijela redakcije Netokracije – koji već godinama upozorava na divlji Zapad koji vlada na području oglašavanja putem influencera. Bez obzira na to što neki imaju stotine tisuća pratitelja, redovito objavljuju sponzorirani sadržaj, pa i imaju zaposlenike, influencere se još ne smatra medijima. Štoviše, neki od njih ističu da su to samo privatni profili na kojima oni, eto, dijele svoj svakodnevni život. Konkretnijih inicijativa da se u Hrvatskoj zakonski regulira influencer marketing – kao što je već reguliran u SAD i nekim europskim zemljama – dosad nije bilo. Jedinu odgovornost influenceri imaju prema pravilima platformi na kojima objavljuju, od kojih, primjerice YouTube ili Instagram, propisuju da objave za koje su plaćeni moraju vidljivo biti označene kao oglasi.