• Slične vijesti

    Prekjučer (17:30)

    Bilo jučer u Cannesu

    Tarantino u Cannesu prikazao svoj novi film – reakcije su od “skandalozno” do “bravura”

    “Tarantinov film ostavlja dojam hrpe šlaga ispod kojeg nigdje nema torte” – kaže Jurica Pavičić u Jutarnjem. Dragan Rubeša za Novi list piše da “ostaje etički dubiozna, pa čak i neukusna, Tarantinova odluka da dekonstruira masakr u Cielo Driveu i pošalje Mansonove sljedbenike na pogrešnu adresu, poštedjevši trudnu Tate i njenu škvadru. Ne samo zato što je Polanski živ”. Peter Bradshaw u Guardianu je dao filmu maksimalnu ocjenu, naglašava “ludu bravuru Tarantinovog filmaštva” i “užitak od trenutka do trenutka kojeg ovaj film pruža”. Na Rotten Tomatoes film zasad ima visokih 96%.

    Prekjučer (13:30)

    Još deblji hlad palmi

    Jurica Pavičić: Još nitko nije osvojio Zlatnu palmu triput – ove godine bi mogao

    U povijesti Cannesa nekoliko je režisera Zlatnu palmu osvajalo dvaput, još nitko triput. U ovogodišnjoj konkurenciji jedan je film koji bi svojim autorima mogao donijeti treću Zlatnu palmu – ‘Mladi Ahmed’ belgijske braće Jean-Pierrea (1951.) i Luca (1954) Dardennea, o momku iz liberalne arapske obitelji kojeg zaludi lokalni imam. Jurica Pavičić iz Jutarnjeg pogledao je film.

    Srijeda (11:30)

    Božja ruka redatelja

    Jurica Pavičić iz Cannesa: Dokumentarac ‘Diego Maradona’ – o probisvijetu i geniju

    Karizma heroja koji je ujedno i protuha tema je izvanrednog dokumentarca ‘Diego Maradona’ koji je u nedjelju prikazan na canneskom festivalu. Redatelj, Britanac Asif Kapadia napravio je dokumentarac sačinjen isključivo od arhivskih materijala, a koncentrirao se na samo sedam ključnih godina u Diegovu životu: između 1984. i 1991. kad Maradona igra u Italiji svoj najbolji nogomet u karijeri i kad je njegova karijera povezana uz Napulj, mafiju i droge – Jurica Pavičić, Jutarnji.

    Ponedjeljak (08:30)

    Jurica Pavičić iz Cannesa: Almodóvar je napravio svoj možda najbolji film u posljednjih deset godina

    Ovog petka na canneskom je festivalu prikazan njegov najnoviji film Dolor y gloria (Bol i slava), film koji je dosad možda i najbliži tom opisu. Riječ je o filmu kojeg dio kritike ne bez razloga naziva Almodóvarovim “Osam i po”. Kroz priču o krizi ocvalog umjetnika, naime, Almodóvar se vraća na epizode, slike i motive iz svojih formativnih godina, uključujući Madrid doba movide, odrastanje uz majku te buđenje homoseksualnosti.

    Nedjelja (15:30)

    Novčanica od milijun funti

    Jurica Pavičić: Ima jedan čarobni svijet

    “Biti viđeniji član HDZ-a uvodi vas u neki čarobni svijet usporedne hrvatske ekonomike u kojem je sve najednom ili besplatno ili neopisivo jeftino. Tvrdokorni trgovci, pregovaračke cicije i mrski gazde koji se s radnicima tuku za sto kuna povišice najednom se u prisutnosti tog čarobnog papirića pretvore u sebedajne, darežljive hadžije koji po svojim bližnjima prosipaju širokogrudne poklone. Tako vas darežljivi zastupnik tvornice autobusa najednom iz čista mira odluči počastiti Mercedesom, baš onakvim kakvog je vaš suprug oduvijek želio voziti”, piše Jurica Pavičić za Jutarnji.

    18.05. (15:30)

    Same here

    Jurica Pavičić: Ne, nije točno da su svi oni isti

    I zato imam potrebu ovdje, dva tjedna prije vjerojatnog debakla demokracije, reći: ne, nisu svi oni isti. I ne – nije točno da hrvatski građani nemaju za koga glasovati. Tko to tvrdi, taj izgovara sranje. Jer, možda nikad u povijesti hrvatske demokracije na izbornim listićima raznih opcija nije bilo toliko pametnih, duhovitih, stručnih, čestitih i pozitivnih ljudi kao što je to slučaj ovog svibnja, na ovim izborima. Krenut ću od one liste koja mi je osobno najbliža, a to je lista Zelene ljevice… – kao i uvijek inteligentno i s osjećajem zbori Jurica Pavičić u članku koji ne bi trebali preskočiti.

    13.05. (22:30)

    Vau

    Pavičić: U Cannes dolaze novi filmovi Tarantina, Almodovara, braće Dardenne, Wernera Herzoga, Terrencea Malicka, Gaspara Noea…

    Neupitni prvak među svjetskim filmskim festivalima, Cannes je desetljećima čvrsto držao primat probirući baš svaki film koji poželi: među režiserima je čak važila uzrečica da je bilo koji canneski off-program bolji od bilo kojega drugog festivala na svijetu. Selekcija je opaka tako da od istočnih kinematografija u svim canneskim dugometražnim programima film imaju samo Rumunji (dva), Rusi (dva) i Litva. Velike kinematografije poput poljske, češke i mađarske festival je ove godine potpuno zaobišao. Hrvatske i regije također nema. Festival počinje sutra. Jurica Pavičić, Jutarnji

    09.05. (16:30)

    Gorko-ljuta juha

    Jurica Pavičić: Kineski gangsterski film ‘Pepeo ljubavi’ – jedan od vrhunaca Subversive festivala

    “Jiaovi filmovi uvijek su jednom nogom i dokumentarci u urbanom pejzažu i antropologiji nove Kine. Jiaa zanima gdje ljudi izlaze, kako žive, jedu, posluju, kako se mijenjaju fasade, muzika, ali i etos i mentaliteti. Sa znatiželjom fasciniranog promatrača, Jia guta i vari svaki detalj enormnog društva u enormnoj preobrazbi” – piše Pavičić o ‘Pepelu ljubavi, “izvanrednom filmu važnog filmaša” (večeras u 21, u Kinu Europa).

  • Slične vijesti

    Prekjučer (17:30)

    Bilo jučer u Cannesu

    Tarantino u Cannesu prikazao svoj novi film – reakcije su od “skandalozno” do “bravura”

    “Tarantinov film ostavlja dojam hrpe šlaga ispod kojeg nigdje nema torte” – kaže Jurica Pavičić u Jutarnjem. Dragan Rubeša za Novi list piše da “ostaje etički dubiozna, pa čak i neukusna, Tarantinova odluka da dekonstruira masakr u Cielo Driveu i pošalje Mansonove sljedbenike na pogrešnu adresu, poštedjevši trudnu Tate i njenu škvadru. Ne samo zato što je Polanski živ”. Peter Bradshaw u Guardianu je dao filmu maksimalnu ocjenu, naglašava “ludu bravuru Tarantinovog filmaštva” i “užitak od trenutka do trenutka kojeg ovaj film pruža”. Na Rotten Tomatoes film zasad ima visokih 96%.

    Prekjučer (13:30)

    Još deblji hlad palmi

    Jurica Pavičić: Još nitko nije osvojio Zlatnu palmu triput – ove godine bi mogao

    U povijesti Cannesa nekoliko je režisera Zlatnu palmu osvajalo dvaput, još nitko triput. U ovogodišnjoj konkurenciji jedan je film koji bi svojim autorima mogao donijeti treću Zlatnu palmu – ‘Mladi Ahmed’ belgijske braće Jean-Pierrea (1951.) i Luca (1954) Dardennea, o momku iz liberalne arapske obitelji kojeg zaludi lokalni imam. Jurica Pavičić iz Jutarnjeg pogledao je film.

    Srijeda (11:30)

    Božja ruka redatelja

    Jurica Pavičić iz Cannesa: Dokumentarac ‘Diego Maradona’ – o probisvijetu i geniju

    Karizma heroja koji je ujedno i protuha tema je izvanrednog dokumentarca ‘Diego Maradona’ koji je u nedjelju prikazan na canneskom festivalu. Redatelj, Britanac Asif Kapadia napravio je dokumentarac sačinjen isključivo od arhivskih materijala, a koncentrirao se na samo sedam ključnih godina u Diegovu životu: između 1984. i 1991. kad Maradona igra u Italiji svoj najbolji nogomet u karijeri i kad je njegova karijera povezana uz Napulj, mafiju i droge – Jurica Pavičić, Jutarnji.

    Ponedjeljak (08:30)

    Jurica Pavičić iz Cannesa: Almodóvar je napravio svoj možda najbolji film u posljednjih deset godina

    Ovog petka na canneskom je festivalu prikazan njegov najnoviji film Dolor y gloria (Bol i slava), film koji je dosad možda i najbliži tom opisu. Riječ je o filmu kojeg dio kritike ne bez razloga naziva Almodóvarovim “Osam i po”. Kroz priču o krizi ocvalog umjetnika, naime, Almodóvar se vraća na epizode, slike i motive iz svojih formativnih godina, uključujući Madrid doba movide, odrastanje uz majku te buđenje homoseksualnosti.

    Ponedjeljak (08:00)

    Pet omiljenih knjiga Hrvoja Zovka, predsjednika HND-a: Majstor i Margarita, When They Were Boys, Huzur, Fantazija za dva pukovnika i jedan bazen, Nejednaki.

    Iscrpnije...
    Nedjelja (15:30)

    Novčanica od milijun funti

    Jurica Pavičić: Ima jedan čarobni svijet

    “Biti viđeniji član HDZ-a uvodi vas u neki čarobni svijet usporedne hrvatske ekonomike u kojem je sve najednom ili besplatno ili neopisivo jeftino. Tvrdokorni trgovci, pregovaračke cicije i mrski gazde koji se s radnicima tuku za sto kuna povišice najednom se u prisutnosti tog čarobnog papirića pretvore u sebedajne, darežljive hadžije koji po svojim bližnjima prosipaju širokogrudne poklone. Tako vas darežljivi zastupnik tvornice autobusa najednom iz čista mira odluči počastiti Mercedesom, baš onakvim kakvog je vaš suprug oduvijek želio voziti”, piše Jurica Pavičić za Jutarnji.

    18.05. (15:30)

    Same here

    Jurica Pavičić: Ne, nije točno da su svi oni isti

    I zato imam potrebu ovdje, dva tjedna prije vjerojatnog debakla demokracije, reći: ne, nisu svi oni isti. I ne – nije točno da hrvatski građani nemaju za koga glasovati. Tko to tvrdi, taj izgovara sranje. Jer, možda nikad u povijesti hrvatske demokracije na izbornim listićima raznih opcija nije bilo toliko pametnih, duhovitih, stručnih, čestitih i pozitivnih ljudi kao što je to slučaj ovog svibnja, na ovim izborima. Krenut ću od one liste koja mi je osobno najbliža, a to je lista Zelene ljevice… – kao i uvijek inteligentno i s osjećajem zbori Jurica Pavičić u članku koji ne bi trebali preskočiti.

    13.05. (22:30)

    Vau

    Pavičić: U Cannes dolaze novi filmovi Tarantina, Almodovara, braće Dardenne, Wernera Herzoga, Terrencea Malicka, Gaspara Noea…

    Neupitni prvak među svjetskim filmskim festivalima, Cannes je desetljećima čvrsto držao primat probirući baš svaki film koji poželi: među režiserima je čak važila uzrečica da je bilo koji canneski off-program bolji od bilo kojega drugog festivala na svijetu. Selekcija je opaka tako da od istočnih kinematografija u svim canneskim dugometražnim programima film imaju samo Rumunji (dva), Rusi (dva) i Litva. Velike kinematografije poput poljske, češke i mađarske festival je ove godine potpuno zaobišao. Hrvatske i regije također nema. Festival počinje sutra. Jurica Pavičić, Jutarnji