Kako se “potpisati”
Komuniciranjem putem emaila je danas postalo uobičajena aktivnost u poslovanju, no još uvijek u nekim segmentima taj alat ne koristimo do maksimuma.
U prijašnjim lekcijama već sam spominjao uspješne tehnike kako i što staviti u naslov (subject) poruke, kako držati fokus na samo jednoj radnji te kako raditi oštre rezove ako ima više informacija, no što je s potpisom u emailu?
Dok bi se danas na papirnatom dopisu uredno potpisali i “opalili” pečat, te bi to izgledao vrlo profesionalno, u email potpis znamo “natovariti” hrpe informacija.
Tako nije rijetkost da email potpis ili famozni signature izgleda:
lp,
Ime Prezime
Tvrtka d.o.o.
Ulica i br.
Pošta, Mjesto
Država
Telefon: xxx xxxxxxx
Fax: xxx xxxxxxx
Web: www.xxxxxxxx
Email: xxxxx@xxxxxx.xxx
Ova poruka namijenjena je primatelju i ne garantiramo bla bla bla bla…
U praksi se mogu naći i “ekstremni primjeri” emailova u kojima se poruka sastoji od 10 riječi, a signature ima dobra dva pasusa teksta. Posebno su “zanimljivi” potpisi s ekološki nastrojenim tekstovima (nemojte printati ovaj email ako ne trebate) ili pravnički tekstovi kako je “ova poruka povjerljiva… obavijestite pošiljatelja ako nije za vas…” koji su pisani na dva jezika – za svaki slučaj.
A sve to može i drugačije – jednostavnije, decentnije te puno efikasnije.
U prvom redu prihvatite kako nema potrebe pisati i stavljati cijele litanije u “mjesto za potpis”. Ime i prezime, funkcija i naziv tvrtke su sasvim dovoljni.
Ime Prezime, funkcija
Tvrtka d.o.o.
U slučajevima kada s primateljem komunicirate već neko duže vrijeme (dugotrajni klijent) tada je OK maknuti naziv tvrtke i smanjiti signature do minimuma.
Naime, sadržaj poruke je važniji tj. trebao bi biti važniji.
No, postoji tehnika i prilika kada signature možete iznimno dobro iskoristiti kao poziv na akciju.
Praksa pokazuje kako “umetanjem” jedne rečenice s direktnim pozivom na aktivnost daje izvrsne rezultate i primatelji je ne smatraju nametljivom.
Evo nekoliko ideja:
- Kliknite i provjerite akcijske cijene šampona za kosu
- Prijavite se na naš tjedni newsletter i ostvarite dodatne pogodnosti
- Jeste li bili na našim novim web stranicama?
- Ispunite mini anketu zadovoljstva našim uslugama
- Na godišnjem smo od xx.xx.xxxx. – ako je hitno, zovite nas na xxx xxxxxxx
- Kompletan katalog sportske opreme nalazi se na xxxxx
Jedan ovakav poziv na akciju (CTA) može vam značajno pomoći u poslovanju, tim više ako ga povežete s ostalim poslovnim / prodajnim aktivnostima.
Sviđa vam se ovaj savjet/tehnika? Prijavite se na Business klinika mailing listu i direktno primajte tekstove o prodajnim vještinama i poslovnim tehnikama uz koje ćete unaprijediti poslovanje. Korisno, vrijedno i konkretno.
Ni mi ne volimo primati SPAM, stoga možete biti sigurni kako ga nećete dobiti od nas. Nakon prijave provjerite svoj email kako biste potvrdili svoju odluku (double opt-in).