16.03.2017. (14:33)

Tamo gdje je sve pod mojom kontrolom...

Mladi muškarci koji bježe u svijet igrica – što društvo može učiniti

Video igrice sve su bolje, a ponude poslova sve slabije pa mladi muškarci sve češće napuštaju tržište rada kako bi provodili vrijeme u alternativnoj stvarnosti. Život proveden u video igricama, uzdržavajući se povremenim poslovima ili u ovisnosti o drugima, može izgledati isprazno i otužno, no izbore koje napravimo u životu oblikuju mogućnosti koje imamo. Društvo kojem se ne sviđa da mladići provode dane na igricama trebalo bi možda investirati u dinamičnije prilagodbe poteškoćama u stvarnom životu, piše u nešto dužem i vrlo zanimljivom članku Economistov list 1843 koji smatra da je ovo samo početak nečeg puno većeg.



Slične vijesti

15.05. (19:30)

Bar su igrali bolji život

Psihoanalitičar: Ljudi koji su igrali Simse zdraviji su i sretniji

Igrice koje simuliraju život mogu zamijeniti realnost koju poznajemo i živimo, a Simsi dozvoljavaju bijeg od društvenih pritisaka koji su stvarni tako što omogućuju igraču da stvori perfektnu stvarnost u kojoj ima potpunu kontrolu nad ishodom u situacijama, kaže psihoanalitičar Steve McKeown. Dodaje on da je uranjanje u maštu periodički vrlo pozitivan oblik eskapizma i smatra se važnim za funkcije mozga jer može proširiti našu kreativnost tako što omogućuje igraču da izrazi dio svoje osobnosti za koji možda nije niti znao da ga ima, dok nije počeo igrati igricu.

23.12.2018. (11:30)

Mali ekranomani

Neurofiziolog Rajović: Dok dijete igra video igrice, mozak mu reagira isto kao da se drogira

Odličan intervju novosadskog neurofiziologa Ranka Rajovića Novom listu jer u Rijeci otvaraju vrtići po njegovom programu.
“Vidimo da su nam djeca motorički sve slabija, koncentracija je slabija, pažnja jednako tako, kao i opće znanje te imaju siromašniji rječnik…
Prvi problem je da djeca danas imaju drugačiji kognitivni stil. Naša djeca nemaju duboku pažnju. To se zove hiperpažnja. Bukvalno se mijenja anatomska struktura mozga…
Puno kretanja aktivira velike regije mozga. Ako nema puno kretanja, nema ni aktivacije tih regija… Djetinjstvo služi da se spremimo za život i tako se mozak razvija”.

30.09.2018. (10:45)

Tko ima djecu čuo je ovih dana da je izašla šesta sezona igrice Fortnite, jedan od najpopularnijih ovih dana među djecom (iako je izašla tek prošle godine); CNet objašnjava što je sve novo – zemljovidi, ljubimci itd.

01.04.2017. (21:14)

Novo istraživanje sugerira da igranje igrica na mobitelu može imati psihoterapeutski učinak i suzbiti loša sjećanja

22.03.2017. (14:58)

The Vergeov izbor najboljih igrica ovog dijela 2017.: ‘The Legend of Zelda: Breath of the Wild’, ‘Typeshift’…

21.03.2017. (22:38)

Igram dakle postojim

Jedna drugačija igrica u kojoj je igrač – sve u igrici

Umjetnik David OReilly napravio je igricu Everything u kojoj igrač nije jedno nešto u igrici nego se izdiže iz jednog mjesta i postaje – sve, životinje, drveće, kontinenti, planeti, svemir, sve je to novo tijelo u koje igrač ulazi. Ova pomalo filozofska igra koristi sistem povećavanja i smanjivanja gdje igrač bira hoće li biti manja ili veća stvar, broj avatara koje igrač može preuzeti je neograničen, a glavni lik u igri je – osoba koja igra igricu i ideja tko je taj “ja”. Igrač skuplja svoje oblike dok igra i može se vratiti sebi životinji ili sebi biljci ili čemu već što je bio u igri. Igrač čak i ne mora aktivno igrati ovu igricu, nego može odložiti kontrolere, a ‘Everything’ će se nastaviti vrtjeti sam… Igrica je zasad dostupna za PS4, za mjesec dana bit će i za PC i MAC. The Verge

11.08.2016. (17:12)

Igranje igrica na internetu može poboljšati rezultate u školi

23.07.2016. (13:53)

Kako objasniti fenomen gledanja video-igrica (bez igranja)?

24.06.2016. (19:04)

Prst je nestrpljiv na touch-screenu

Igrica ‘Clash of Clans’ zaradila milijarde na – nestrpljivosti igrača

U mobilnoj igrici Clash of Clans igrači upravljaju seoskim klanovima koji se bore, a u toj borbi zarađuju zlato i eliksire. Kad nestane zlata igrači moraju čekati nekoliko sati prije nego se zlato samo obnovi, ili mogu platiti 4 dolara i 99 centa da bi kupili ovo fiktivno zlato i nastavili igrati. Ova prodaja virtualnog kapitala donijela je vlasniku igre Supercelleu 2,3 milijarde dolara prihoda 2015., da bi ovaj tjedan velika kineska internetska kompanija Tencent kupila Supercell za 8,6 milijardi dolara. Slično ‘Clash of Clans’, igrice Candy Crush Saga ili Kim Kardashian: Hollywood tkđ. na početku daju besplatno, no u jednom trenutku treba platiti da bi se nastavilo igrati. Puno je tu novca – mobilne igrice ove će godine zaraditi 37 milijardi dolara, piše New Yorker u podužem, ali informativnom članku.

17.12.2015. (13:21)

Spust po stazama Svjetskog kupa na besplatnoj aplikaciji

Eurosport je objavio novu igricu Eurosport Ski Challenge 16, namijenjenu ljubiteljima skijanja i igrica, a u kojoj se virtualno skija najuzbudljivijim svjetskim stazama. Igrica je besplatna, namijenjenaa mobilnim i tablet platformama, a dostupna je i u Hrvatskoj

Uz odličnu 3D grafiku, realistični sadržaj i međunarodni online sustav rangiranja koji potiče takmičarski duh, aplikacija je odmah postala popularna diljem Europe i zauzela je prvo mjesto u kategoriji sportskih aplikacija dostupnih putem iOS trgovina u Austriji, Norveškoj i Sloveniji, zemljama koje slove kao centri alpskog skijanja. Mobilna i tablet verzija također je dostupna u Njemačkoj, Italiji, Francuskoj, Rusiji, Švedskoj, Danskoj, Finskoj, Poljskoj, Hrvatskoj, Nizozemskoj, Belgiji, Španjolskoj i Velikoj Britaniji.

Eurosport Ski Challenge 16 omogućuje spust na sedam staza FIS Svjetskog kupa, Beaver Creeku, Grödenu, Bormiu (Santa Caterina), Wengenu, Kitzbühelu, Garmisch-Partenkirchenu te na novoj stazi u St. Moritzu, koji je domaćin finala FIS Svjetskog kupa za 2016.

Eurosport Ski Challenge 16 dostupan je za preuzimanje na engleskom, njemačkom, francuskom, talijanskom, španjolskom i ruskom jeziku.