Nenametljiva tehnika zaključivanja prodaje
Prodaja je proces od seta koraka i svaki je bitan, no zanimljivo je kako često “posustanemo” na onom zadnjem ili ga obavimo ofrlje.
Nije rijetkost u praksi da plešemo zamamni ples oko klijenta, prikazujemo se u najboljem svijetlu, ističemo svoje prednosti i vrijednosti, umanjujemo vrijednosti konkurencije, demonstriramo kako smo uvijek dostupni… sve u nadi kako će on (potencijalni klijent) prepoznati da smo mu mi u datom trenutku najpoželjniji partner.
U stanju smo napraviti svašta kako bismo naveli potencijalnog klijenta da sam zaključi kako treba kupiti/naručiti uslugu ali “ne daj Bože da ga direktno pitamo ili kažemo da to napravi”.
Jer, ako ga pitamo onda će misliti da smo nametljivi, da smo agresivni, da smo nesigurni, da samo želimo njegov novac… i vrlo često zbog toga ne zaključimo posao ili se proces toliko otegne (i postane skup) da postane upitna profitabilnost cijelog projekta.
Ako se prepoznajete u ovom scenariju, pokušajte sljedeću tehniku poziva na akciju koja u praksi pokazuje odlične rezultate, a sastoji se od nekoliko riječi i započinje ovako:
“Ako Vam …”
Evo nekoliko primjera:
- “Ako Vam je ova ponuda prihvatljiva, potvrdite mi to porukom…”
- “Ako Vam je bitno da riješite X, nazovite me da krenemo…”
- “Ako Vam se žuri, nazovite me…”
Nimalo nametljivo te zgodno ukombiniranim vrijednostima u toj rečenici druga strana neće doživjeti da radite pritisak ali će jako dobro shvatiti da je sada trenutak da odluči ići ili ne ići u biznis s vama.
Sviđa vam se ovaj savjet/tehnika? Prijavite se na Business klinika mailing listu i direktno primajte tekstove o prodajnim vještinama i poslovnim tehnikama uz koje ćete unaprijediti poslovanje. Korisno, vrijedno i konkretno.
I mi ne volimo primati SPAM, stoga možete biti sigurni kako ga nećete dobiti od nas. Nakon prijave provjerite svoj email kako biste potvrdili svoju odluku (double opt-in).