Odličan marketing: Švicarsko selo zabranilo fotografiranje - jer je prelijepo - Monitor.hr
03.06.2017. (12:59)

Lijepo - ne moš gledat!

Odličan marketing: Švicarsko selo zabranilo fotografiranje – jer je prelijepo

Švicarsko selo u Alpama Bergün zabranilo je prošli ponedjeljak fotografiranje sela, za što su bili uveli globu od 5 franaka za svakoga tko bi prekršio zabranu, a sve zbog brige za ljude na društvenim mrežama. “Znanstveno je dokazano da lijepe fotografije s odmora na socijalnim mrežama čine gledatelja nesretnim jer on ne može biti ondje. Bergün/Bravuogn je prelijep i ne želimo ljude činiti nesretnima fotografijama našeg pitoresknog sela” rekao je načelnik Peter Nicolay. Selo je skinulo fotografije s Facebooka, niz medija prenio je zanimljivu “vijest”, a već u četvrtak selo je povuklo odluku. Atlas Obscura


Slične vijesti

05.04. (12:00)

Osim na Crni petak

Popusti: Heroin današnjeg marketinga (i zašto ih ne biste trebali toliko koristiti)

Prema Nielsenovoj analizi, 84% cjenovnih promocija je neprofitabilno, čak i kratkoročno. Popusti privlače nove kupce i potiču postojeće da se vrate ili kupuju više. Također, povećavaju ukupnu prodaju i time i profit. Istraživanja pokazuju da čak 84% cjenovnih promocija zapravo gubi novac. U cjenovnim promocijama zapravo najviše sudjeluju postojeći kupci, odnosno oni koji bi i onako kupili proizvod u određenom trenutku i bez cjenovne promocije. A što je s budućim kupcima? Istraživanja su pokazala kako cjenovne promocije dosežu samo 5% potencijalnih kupaca te nikako ne doprinose privlačenju novih. Dugoročno rješenje za trgovce je plan oglašavanja i postepeno građenje svog brenda. Netokracija

24.01. (21:11)

Marketinška stručnjakinja: Ne trebaju svi poduzetnici imati sve društvene mreže

26.12.2023. (12:00)

Ukratko, radite sve što ste radili do sad, samo bolje

Privlačenje i zadržavanje pozornosti sve veći izazov digitalnoga doba

Poteškoće uočavaju pojedinci koji se ne mogu predugo koncentrirati na neke sadržaje bez dodatnih motivatora. Poteškoće uočavaju i tvrtke koje sve teže prenose svoj sadržaj na publiku ili klijente. Valja uzeti u obzir kako smo preopterećeni informacijama, raspon pažnje smanjio nam se tijekom vremena, bombardirani smo oglasima i marketinškim porukama, dok se tvrtke i pojedinci bore za pozornost iste publike. Izgradnja istinskih veza i odnosa s publikom može pomoći u održavanju njihove pozornosti tijekom vremena, a za to postoje nekoliko metoda: probajte razumjeti svoju publiku i prilagoditi način na koji joj se obraćate, stvarajte privlačan i originalan sadržaj, fokus na pripovijedanje, optimizirajte vaš digitalni sadržaj, budite aktivni na društvenim mrežama… Bug

10.12.2023. (12:00)

Sam svoj marketinški stručnjak

Društvene mreže, oglašavanje, web stranice – Kako stvoriti kvalitetan organski sadržaj

Organski ili plaćeni sadržaj – pravo je pitanje za svakoga tko vodi neki posao. O odabiru može odlučivati nekoliko faktora, kao, na primjer, iskustvo, znanje, budžet. Mnoge tvrtke koje tek kreću s radom reći će da nemaju dovoljno novca za oglašavanje. Najjednostavnije rečeno, organski sadržaj je onaj marketinški sadržaj koji je dostupan besplatno. Potencijalni korisnici ili oni koji ga već koriste do njega mogu doći “prirodnim putem”, a da oglašivači ne plate da bi bio viđen. Savjeti ukazuju na to što sve može vaš sadržaj učiniti kvalitetnijim:

  • Informativnost – uvijek aktualno i korisno
  • Pouzdanost – trebalo bi stajati iza točnosti informacija koje pružate
  • Zanimljivost – nešto drugačije, kreativno, primamljivo…
  • Orijentiranost na klijenta – nuditi ono što klijentima treba – odgovor na pitanje, rješenje problema…
11.11.2023. (15:00)

Coca-cola poučak

Restrukturiranje industrije: Trenutak je za veliko resetiranje PR-a

Nova vremena sa sobom uvijek nose i nove izazove, pa ne čudi što je čak dvije trećine seniorki u istraživanju organizacije Women in PR priznalo da je razmišljalo o davanju otkaza zbog burnouta, a čak ih 83 posto odnose s javnošću smatra izazovnijom od drugih industrija. PR se kontinuirano spominje među top 20, pa i top 10 najstresnijih zanimanja na svijetu, ali ta istraživanja treba uzeti s dozom rezerve. Činjenica je da industrija mora u kratko vrijeme progutati ogromnu količinu promjena, njima se prilagoditi kako bi klijentima bilai u stanju pomoći da to i sami učine. Više nije dovoljno samo istaknuti važnost nekog problema, već i aktivno sudjelovati u njegovom rješenju, a tu je i zloglasna umjetna inteligencija, koja je postala jedna od gorućih tema i zbog koje će brojne industrije morati restrukturirati barem dio poslovanja. Lider

18.08.2023. (10:00)

Ljudi reklame

Malo drukčiji influenceri: Utječemo jače i jeftinije

Dok se kloniraju pjevači, poziraju virtualne asistentice, poruke šalju kultne povijesne osobe, jasno je da generativna umjetna inteligencija stvara konkurenciju influencerima. No, moglo bi ispasti da je influencerski marketing jedno od onih područja na kojima će AI doživjeti fijasko. Nema do brendovskih ambasadora od krvi i mesa. Industrija sazrijeva, kvaliteta se diže, s time i potražnja za uslugama influencera, a onda i cijene. S druge strane, neki influenceri postali su media powerhouse i daju brendovima doseg koji je teško postići drugim kanalima. S jedne strane, za brend je ‘seksi‘ da se na njegovom eventu pojavi neka poznatija osoba ili da ta osoba priča lijepo o proizvodu na svojim društvenim mrežama, a s druge strane influenceri su postali cjenovno dostupniji, pogotovo kada se usporede s drugim oblicima oglašavanja. Lider

20.05.2023. (01:00)

Ipak čitaju plakate

Rat na plakatima: Seksizam i/ili loše ciljan marketing

Westgate je podijelio dio svoga tržišta za spornu kampanju u nekoliko segmenata: vlasnike/ce apartmana, žene koje učestalo naručuju robu, osobe koje traže odjeću za razne prigode, kao i one koji često kupuju online. Međutim, s obzirom na to da se radi o jumbo plakatima, mora se uzeti u obzir kako će kampanja obuhvatiti i ostale ljude. Ovdje govorimo o dijelu takozvanog sofisticiranog masivnog marketinga. Radi se o tzv. “sljepilu targetiranja”. Do njega dolazi prilikom kreiranja kampanje gdje smo potpuno fokusirani na targetirani segment tako da u potpunosti ignoriramo ostale segmente. U slučaju Westgatea, svojim porukama uvrijedimo ljude koji se možda nužno ne nalaze u targetiranom segmentu, ali se zato sigurno nalaze u našim ostalim segmentima. Netokracija

02.03.2023. (17:00)

Alkohol, zajedničko im je alkohol

Što zajedničko imaju cajke, McDonald’s i Jack Daniels? Izvrsno targetiranje potreba

Baš kao i fenomen oko porasta popularnosti Leta 3 i njihovog “ŠČ!” uspjeha, tako i popularnost turbo-folk doskočica, osim kroz društvenu prizmu možemo promatrati i kroz onu marketinšku. Očito je da su kroz godine “cajke” postale brend, odnosno proizvod koji se nudi na popularnom javnom tržištu pa samim time imaju i odlike koje nalazimo unutar marketinškog svijeta. Jack Daniels je godinama bio brend koji je imao status, a i sam se pozicionirao kao dio hillbilly kulture, autentičnosti i craft načina proizvodnje. Cilj im je bio – postati društveni status, što su i postigli. McDonalds je povećao promet u noćnim satima kada ljudi dolaze jesti pripiti, prilagodivši reklamnu priču njima. Slično je i kod cajki, čiji su konzumenti uglavnom bili radnička klasa ili priprosti ljudi. No, klimava glazbena kvaliteta sa srednjoškolskim načinom pisanja nudili su zabavu i odmor za mozak. Netokracija

18.02.2023. (00:00)

Krokodilski psihopat!

Kako je Let 3 od benda postao brend

Postoji nekoliko aktivnosti koje su Letovci poduzeli kako bi odnijeli pobjedu, a koje neodoljivo podsjećaju na određene marketinške aktivnosti uspješnih brendova. Ako pogledamo listu ovogodišnjih izvođača, prosječni gledatelj od svih 18 imena može eventualno izdvojiti tek tri ili četiri, dok su Letovci svakako najprisutniji na sceni i to više od 30 godina, što im daje lakši put ulaska u širi medijski prostor. Također, oni su jedini imali hrabri nastup kojim se nisu željeli svidjeti svima. Tu ima i naznaka dugoročnih aktivnosti. Mrle uzvikuje ŠČ! već dvije godine, a počeli su prodavati čarape i pivo s istim nazivom puno prije ovogodišnje Dore. Pred samu Doru objavljivali su i videe kako uvježbavaju koreografiju. U prilog im ide i najavljena moguća cenzura nastupa. Netokracija