Ono kad vas oglas “prati”
Vjerojatno ste primijetili kako vas nakon posjete neke web stranice na drugim web stranicama prate oglasi te iste stranice.
Npr. posjetite stranicu web trgovine koja prodaje alate za bicikle, a nakon toga odete pročitati što ima novog u svijetu na drugoj web stranici i BAM – oglas “akcija alata za servis bicikla”.
To “što nas oglasi prate” zove se retargeting i zasnovan je na psihološkoj postavci da je potencijalni klijent pokazao interes (posjetio web stranicu) za uslugom / proizvodom što je odličan okidač (prilika) za ostvarenje poslovnog odnosa.
Vjerojatno će velika većina nas odmahnuti glavom uz komentar “pa samo sam išao vidjeti što ima kod njih, bez želje za kupnjom”, no praksa pokazuje kako ovaj vid oglašavanja daje jako dobre rezultate.
Naime, pozadina retargetinga je u eliminiranju nesigurnosti potencijalnih kupaca – “bio si kod nas i nisi ostvario kupnju” pa te “zovemo” da vidiš što još imamo, koje još informacije pružamo, koje prilike propuštaš….
Na ovaj način vlasnik web stranice je češće ispred očiju potencijalnog kupca, što u kombinaciji sa “znamo se od prije” daje dobre poslovne rezultate.
Štoviše, samo mala naznaka da posjetitelja interesira neki proizvod dovoljan je znak vlasnicima biznisa da bi mogli pružiti nešto više informacija tom istom posjetitelju te dobri poduzetnici ne puštaju takve prilike olako.
Da stvar bude još bolja, retargeting na internetu se može JAKO DOBRO kontrolirati i financijski odlično opravdati što ga čini moćnim oružjem današnjih poduzetnika.
Ako i dalje niste sigurni kako iskoristiti retargeting evo strategije koja će vam dati materijal za razmišljanje:
- tvrtka se bavi servisom raznih marki automobila
- web stranica je strukturirana tako da za svaku marku daje opis poslova koje rade, probleme koje uspješno rješavaju i ostale informacije (stranica je SEO optimizirana)
- na stranicu vozila marke X postavljen je retargeting kód koji se “instalira” kod posjetitelja
Nakon što posjetitelj napusti web stranicu, retargeting sustavi omogućuju nam da tom istom posjetitelju kroz različite portale “serviramo” oglase kako radimo servis marke X, kako imamo akciju dijelova za marku X i sve ostale stvari vezano SAMO uz marku automobila X.
S obzirom na to da je oglas “ciljan” na osobu koju je interesirala marka X, veća je vjerojatnost da marketing-budžet koristimo prikladno i veća vjerojatnost je da će nam se vratiti i postati klijent – jer je već bio “kod nas”.
Ne može biti jednostavnije od ovog. Možda će nekog “oglasi koje prate” iritirati ali brojke i statistike pokazuje kako je retargeting odlična investicija i treba biti sastavni dio prodajne koreografije.
Sviđa vam se ovaj savjet/tehnika? Prijavite se na Business klinika mailing listu i direktno primajte tekstove o prodajnim vještinama i poslovnim tehnikama uz koje ćete unaprijediti poslovanje. Korisno, vrijedno i konkretno.
Ni mi ne volimo primati SPAM, stoga možete biti sigurni kako ga nećete dobiti od nas. Nakon prijave provjerite svoj email kako biste potvrdili svoju odluku (double opt-in).