Nema dokaza da će se električni automobili češće zapaliti od benzinaca i dizelaša. No požari se gase drugačijom taktikom i tehnologijom. Zapaljeni Jaguar I-Pace izvučen je iz garaže na kolni prilaz uz pomoć Forda F-150 i pokriven posebnom dekom nakon što su vatrogasci primijetili da litij-ionska baterija još uvijek gori i predstavlja veliku opasnost. Osim požara, cilj je bio zaustaviti i otrovne plinove iz baterije. Protupožarna deka koju su vatrogasci koristili u Centennialu inovativna je metoda za gašenje požara električnih vozila. Tijekom požara koriste se velike količnine vode, a postoji i opasnost od onečišćenja okoliša zbog kemije iz baterije. Ponekad se zapaljeno električno vozilo potopi u vodu kako bi se osiguralo da se goruća baterija zapaljenog automobila ohladi.
Revolucionarna deka teška je 28 kilograma, a potrebno su četiri osobe da je stave na vozilo. Gasi vatru prekidanjem dovoda kisika iz baterija i raspršivanjem topline. Takve deke, koje se koriste kao sredstvo za suzbijanje i ublažavanje požara, mogu koštati između 3000 i 5000 dolara, ovisno o njihovoj veličini. Revija HAK