S njima kao da nestaje i duša svakog grada
Prodaja poljoprivrednih proizvoda na tržnicama opada, osim u doba tik pred blagdane
Već i prije ulaska u Europsku Uniju, na hrvatsko tržište nagrnuli su veliki inozemni trgovački lanci i Hrvati su prihvatili zapadni trend nabavke špeceraja jednom tjedno, najčešće vikendom. Ova pojava uzrokovala je val zatvaranja malih kvartovskih trgovina u kojima se gradsko stanovništvo do tada opskrbljivalo osnovnim potrepštinama. S izgradnjom trgovačkih centara promijenile su se navike. U novom dobu obitelji voće, povrće i mliječne proizvode kupuju u velikim trgovačkim centrima. A znamo, oni se većim dijelom opskrbljuju uvoznim voćem i povrćem. Jutarnji je prošle godine pisao kako Dolac već godinama umire jer niti ima dovoljno parkinga, niti se ljudi više hrane kao prije. Nekima su i cijene previsoke. No, najveći problem ističe se u promjeni prehrane današnjih obitelji jer se jede na brzinu, nema se vremena kuhati, ne gledaju se tradicija i običaji. Agroklub se opširnije bavi ovom tematikom, a predlaže i rješenje.