Saša Cvetojević: Kritičar rastrošne države koji živi - od države - Monitor.hr
15.12.2016. (11:10)

Saša Cvetojević: Kritičar rastrošne države koji živi – od države

Insako Saše Cvetojevića je u samo je posljednje dvije godine ministarstvima i državnim tijelima prodao robe u vrijednosti od 8,2 milijuna kuna, a posebno je plodna bila ova godina na izmaku u kojoj je Insako samo iz državnog proračuna do sada uprihodio 5,4 milijuna kuna i to od 29 državnih institucija. Ne bi to i bila neka vijest da isti taj Cvetojević već dulje vrijeme, u ogromnoj i oštroj konkurenciji, ne slovi kao jedan od udarnih barjaktara slobodnotržišne dogme, lovaca na uhljebe i velikih kritičara rastrošne države, piše Forum.


Slične vijesti

26.07.2021. (14:00)

Čovjek je najslabija karika

Saša Cvetojević: Da je taj autobus imao bar osnovni sustav za pomoć u vožnji svi bi bili živi i zdravi

Da je ovaj autobus imao bar osnovni sustav za pomoc u voznji, cak nesto primitivno poput Tesla autopilota (u uporabi jos od 2014, a davno prije razvijen u izraelskom Mobileye) svi bi bili živi i zdravi. Obzirom na moje veliko osobno iskustvo sa sustavima samovoznje, apsolutno sam siguran u to. Autobus ne bi sletio s ceste ni kad bi vozač zaspao, ili bi ga probudio kad osjeti da nije prisutan, ili bi upalio sva 4 žmigavca, polako krenuo usporavati i stao u zaustavnu traku. Preko 90% autoputa moj auto odavno vozi sam, a ta tehnologija je vec prosla toliko kilometara i provjerena je, danasnji sustavi su jos superiorniji. Autocesta je najlakse i najsigurnije mjesto za samovoznju, trake su uvijek odlicno markirane, nema krizanja ni vozila iz suprotnog smjera, nema pjesaka ni divljači – iako se sve to takodjer moze proci u modernim samovozecim sustavima, autocestu savladavaju i daleko primitivniji – piše Saša Cvetojević, koji vozi Teslu, na Facebooku.

20.06.2021. (15:30)

Jednorozi s realnim naočalama

Cvetojević: Hrvatski IT sektor je uspješan jer ga država nije stigla ni znala regulirati

O hiperregulaciji poduzetništva kolumnist piše: Možda su i stoga naše novije IT tvrtke toliko brže napredovale od mnogih “klasičnih” i imaju toliko posla da ga ne stižu odraditi? Naravno, jer su energiju i kreativnost, umjesto u rješavanje svih navedenih komplikacija, uložili u razvoj proizvoda, podizanje kvalitetnih timova, stjecanje novih znanja i slično. Time nikako ne podcjenjujem kvalitetu ljudi koji ih vode ni onih koji u njima rade, dapače, niti sam smetnuo s uma kako je riječ o sektoru koji je svuda u svijetu propulzivan. Naime, ima i drugih propulzivnih sektora, ali mi u njima nemamo nikakve šanse, ponajviše ako zahtijevaju velika kapitalna ulaganja u fizičku infrastrukturu. I to u Hrvatskoj neće biti ni moguće ni realno dok god imamo ovakve regulative. Piše Saša Cvetojević za Index

29.07.2020. (14:30)

Privatna imovina, javan problem

Zašto većina stanova i kuća u Hrvatskoj nije osigurana?

Index u zanimljivom članku postavlja pitanje trebaju li trošak štete od potresa snositi vlasnici stanova ili država. Saša Cvetojević na Facebooku je komentirao slučaj ovako: Da, ja sam kreten koji plaća osiguranje. I koji je za štetu od potresa već dobio lovu. Ne čekam izbore, stranke i političare da mi donesu zakon i da mi riješe problem. Ovako, kad to riješi država, svi vi koji ste platili osiguranje platit ćete štetu onima koji to nisu učinili. Ovako ćete i vi, sirotinja iz Like i Slavonije, biti solidarni s onima koji imaju stanove u centru Zagreba, vrjednije nekoliko puta od vaših kuća. U čemu je problem imati osiguranje od potresa ako si vlasnik nekretnine?

Gledam sad policu osiguranja moje kuće. Podsljemenska zona. Ogromna kuca, vrijednost neprilicna za iskazati u…

Gepostet von Saša Cvetojević am Freitag, 24. Juli 2020

 

17.09.2018. (18:30)

Anketa: Može li ekonomski liberalizam pomoći hrvatskim građanima da bolje žive?

Net.hr je postavio dva pitanja viđenijim ekonomistima i poduzetnicima koji su zagovornici liberalne ideje u ekonomiji, oni su – Velimir Šonje, Nenad Bakić, Vedrana Pribičević, Davor Huić, Saša Cvetojević, Filip Galić i Milan Račić, a pitanja na koja odgovaraju su: 1. Vjerujete li da bi ekonomski liberalizam pomogao većini hrvatskih građana da bolje žive? i 2. Zbog čega nema velike političke stranke koja bi zagovarala tako nešto? Jeste li vi razmišljali o političkom angažmanu koji bi promovirao ideje ekonomskog liberalizma? Zanimljivo, potrebno. Net.hr

30.01.2018. (16:04)

Pijesak u kosi

Hrvatski tim u Tesli prešao Afriku i došao do cilja

Hrvatski tim Tesla došao je eletričnim automobilom do cilja relija Budimpešta-Bamako u Gambiji i time postao prvi tim koji je na ovom ili bilo kojem drugom afričkom reliju sudjelovao vozeći potpuno električni automobil, Tesla Model X. U sklopu relija obavljen je i prvi prelazak Sahare električnim autom. Team Tesla, u kojem su poduzetnik Saša Cvetojević i autor Oleg Maštruko, dobio je nagradu Media Whore of the Year za najsnažniju medijsku i mrežnu nazočnost. Monitor.hr

25.01.2018. (16:04)

Pješčana struja

Hrvatski tim u Tesli prešao Saharu, žele ući u Guinnessa

Hrvatski Team Tesla koji sudjeluje na ovogodišnjem reliju Budapest – Bamako uspješno je prešao Saharu i ušao u Senegal. Saša Cvetojević i Oleg Maštruko nadaju se da će u nedjelju (28.1.) stići do cilja, gambijskog grada Banjula, čime bi ušli u Guinnessovu knjigu rekorda kao prvi vozači koji su električnim autom prešli Saharu. Ovdje fotografije njih i Tesle u Sahari. Monitor.hr

24.01.2018. (14:32)

Oleg upao u pesek

Maštruko s relija preko Sahare: Zaglavili u pijesku, izbačeni iz kampa, idu dalje…

Naivni pokušaj posjete nedalekoj plaži završio je zaglavljivanjem u pijesku. Naporno izvlačenje rezultiralo je uništenom gumom, a tada otkrivamo da rezervni kotač nije pogodnih dimenzija za naše servisno vozilo – piše Oleg Maštruko koji je dio hrvatskog tima koji Teslom želi prijeći Saharu na međunarodnom reliju Budimpešta – Bamako. Piše da su u al Ayounu u Zapadnoj Sahari našli neuredan i daleko preskup hotel sa 4 zvjezdice i pogrešnim trofaznim priključkom, u Dakhli su palili generator više nego je potrebno, stražarili uz njega cijelu noć i dopunjavali bengom, a u pustinji u Mauritaniji su ih neki Mađari tjerali iz kampa jer im je smetala buka generatora. Ima i vjetra – “nosi sve što nije čvrsto vezano ili masivno, i zavlači pijesak u sve pore i otvore”.

12.01.2018. (23:20)

Obrijat će Nikoli brk

Maštruko i Cvetojević Teslom kroz Afriku obaraju Guinnessov rekord

Poduzetnik Saša Cvetojević i putopisac Oleg Maštruko sudjelovat će u međunarodnom reliju Budimpešta – Bamako, a cilj im je ući u Guinnessovu knjigu rekorda i postati prva ekipa u povijesti koja će proći pustinju u električnom automobilu, Tesli X. Prvi problem im je struja jer u Africi na putu imaju – jednu punionicu, u Maroku, a za ostatak puta će nositi generator. Drugi i veći problem je što nemaju gdje popraviti auto, a treći – otmice, malarija, pobunjeničke ratne skupine. Reli traje od danas do 28. siječnja kad se dolazi u Gambiju. Jutarnji

07.09.2016. (15:33)

A naići u Smiljan?!?

Saša Cvetojević putuje Teslom od Istanbula do sjevera Norveške

Hrvatski poduzetnik Saša Cvetojević u petak ide na putovanje električnim autom Tesla od Istanbula do Nordkappa na sjeveru Norveške i nazad do Zagreba, a cilj je pokazati da se Teslom može putovati i zemljama koje nemaju posebnu infrastrukturu, npr. neke države istočne Europe. Vraća se 22. rujna, dokad će prijeći 10.000 kilometara. Objašnjava Cvetojević da je Teslu moguće napuniti i na kućnoj utičnici, što traje cijelu noć, dok “super-punjaču” treba 15 minuta. Ovdje sajt putovanja. N1

21.02.2015. (10:01)

Saša Cvetojević savjetovao mlade poduzetnike: Nemojte odustajati, bit će uspona i padova