• 14.03.2017. (14:57)

    Dela se sto na sat

    Sljemenska žičara imat će 84 kabine i stajati i kod Brestovca

    Nova sljemenska žičara imat će ukupno 84 kabine, a u svaku će stati deset putnika. Također će se moći prevoziti skije i bicikli. Početna stanica žičare bit će na lokaciji Dolje u Gračanima, na nadmorskoj visini od 877 metara smjestit će se međupostaja Brestovac, a gornja postaja žičare bit će na visini od 1030 metara, dakle 5 metara ispod vrha. Žičara će većim dijelom voziti po trasi stare, a veće promjene vidljive su tek u donjem dijelu. T-Portal



  • Slične vijesti

    17.04. (07:30)

    Zagreb nema novac za žičaru. Diže se kredit od 350 milijuna kuna

    Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić prije dva tjedna, 2. travnja, donio je zaključak o osnivanju i imenovanju Povjerenstva za nabavu novčanog kredita u iznosu od 350 milijuna kuna. Prema dokumentu, taj kredit trebao bi poslužiti za financiranje investicijskih projekata u gradu. HNS-ov gradski zastupnik, Tomislav Stojak, tad je na Twitteru sugerirao kako se, zapravo, radi o zaduženju za izgradnju žičare, za koju je u gradskom proračunu za 2019. izdvojeno tek 30 milijuna kuna… Telegram

    11.04. (10:30)

    Oni ako budu plaćali bit će - bežična žičara!

    Sljemensku žičaru trebao bi platiti ZET, najveći gradski gubitaš

    Objekti sljemenske žičare, nekretnina na kojima se ona gradi i oprema žičare bit će u vlasništvu Grada Zagreba, a ZET će preuzeti financiranje izgradnje i upravljanja njome na razdoblje od 15 godina, pokazuju novi gradski dokumenti. T-Portal se s pravom pita kako će najveći gradski gubitaš financirati gradnju. Inače, žičara će koštati 375 milijuna, što znači da bi ZET, da bi je platio, morao prodaji 37 milijuna dodatnih karata od po 10 kuna, a 2017. ih je prodao 1,37 milijuna komada.

    22.03. (14:30)

    Denis Kuljiš: Žičara i agramerski žicari

    Zagrebačka žičara bit će duga 5017 metara, sa 84 gondole u kojima ima po 10 mjesta. Putnici razdaljinu savladavaju za 16,5 minuta. Cijena gradnje bit će, objavljeno je na službenim stranicama Grada – 500 milijuna kuna. Dakle – sto milijuna kuna po kilometru. Lijepa svotica, što bi rekli likove iz grupe TNT u ”Alanu Fordu” gdje su se bavili sličnim poslovima kao i ovi zagrebački maheri. Čajetinska žičara košta pak – 13 milijuna eura. Duga je 9000 metara, pruža sa preko 36 stupova, savladava visinsku razliku od 531 metar, a prevozi 1200 putnika na sat brzinom od 6 metara u sekundi. Oprema, hardver, željeznarija – dolazi od istog proizvođača. Zašto onda srpska solucija košta samo oko 10 milijuna kuna po kilometru – točno deset puta manje od zagrebačke? – pita se Denis Kuljiš na blogu Žurnalist

    01.01. (16:30)

    Nisu skužili da je to moderna žičara - bežična!

    Zagreb: Uz šampanjac otvorena žičara – NE!

    Zagrebački gradski zastupnici Renato Petek i Matej Mišić jučer su svečano, sve lijepo uz kamere i šampanjac, otvorili žičaru do Sljemena, jer Milan Bandić je bio javno izjavio da će žičara prvi puta voziti na Silvestrovo 2018. Petek i Mišić objavili su da je vožnja prvi dan – besplatna :-). Jučer je bio 4225. dan da žičara ne vozi.

    18.02.2017. (07:34)

    Bežično Sljeme

    Zagreb: Počelo rušenje žičare za 5 milijuna kuna, nova košta 35 milijuna eura

    Jučer ujutro počelo je uklanjanje stare žičare na Medvednici, što će koštati 5,6 milijuna kuna. To je prva od četiriju etapa izgradnje nove žičare. Sljedeća faza je raspisivanje natječaja za opremu, za dva tjedna, što će koštati od 15 do 17 milijuna eura. U sklopu ovog projekta rekonstruira se tramvajska linija broj 15 na relaciji Mihaljevac-Dolje, zbog čega tom trasom do kraja lipnja neće voziti tramvaj nego bus. Ukupna vrijednost projekta je oko 35 milijuna eura, a treba ga dovršiti do kraja 2018. Gradonačelnik je u sličnom predizbornom tonu najavio širenje projekta sufinanciranja obnove fasada, i to njih dvije tisuće za 500 milijuna kuna za četiri godine. N1

  • Slične vijesti

    17.04. (07:30)

    Zagreb nema novac za žičaru. Diže se kredit od 350 milijuna kuna

    Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić prije dva tjedna, 2. travnja, donio je zaključak o osnivanju i imenovanju Povjerenstva za nabavu novčanog kredita u iznosu od 350 milijuna kuna. Prema dokumentu, taj kredit trebao bi poslužiti za financiranje investicijskih projekata u gradu. HNS-ov gradski zastupnik, Tomislav Stojak, tad je na Twitteru sugerirao kako se, zapravo, radi o zaduženju za izgradnju žičare, za koju je u gradskom proračunu za 2019. izdvojeno tek 30 milijuna kuna… Telegram

    11.04. (10:30)

    Oni ako budu plaćali bit će - bežična žičara!

    Sljemensku žičaru trebao bi platiti ZET, najveći gradski gubitaš

    Objekti sljemenske žičare, nekretnina na kojima se ona gradi i oprema žičare bit će u vlasništvu Grada Zagreba, a ZET će preuzeti financiranje izgradnje i upravljanja njome na razdoblje od 15 godina, pokazuju novi gradski dokumenti. T-Portal se s pravom pita kako će najveći gradski gubitaš financirati gradnju. Inače, žičara će koštati 375 milijuna, što znači da bi ZET, da bi je platio, morao prodaji 37 milijuna dodatnih karata od po 10 kuna, a 2017. ih je prodao 1,37 milijuna komada.

    22.03. (14:30)

    Denis Kuljiš: Žičara i agramerski žicari

    Zagrebačka žičara bit će duga 5017 metara, sa 84 gondole u kojima ima po 10 mjesta. Putnici razdaljinu savladavaju za 16,5 minuta. Cijena gradnje bit će, objavljeno je na službenim stranicama Grada – 500 milijuna kuna. Dakle – sto milijuna kuna po kilometru. Lijepa svotica, što bi rekli likove iz grupe TNT u ”Alanu Fordu” gdje su se bavili sličnim poslovima kao i ovi zagrebački maheri. Čajetinska žičara košta pak – 13 milijuna eura. Duga je 9000 metara, pruža sa preko 36 stupova, savladava visinsku razliku od 531 metar, a prevozi 1200 putnika na sat brzinom od 6 metara u sekundi. Oprema, hardver, željeznarija – dolazi od istog proizvođača. Zašto onda srpska solucija košta samo oko 10 milijuna kuna po kilometru – točno deset puta manje od zagrebačke? – pita se Denis Kuljiš na blogu Žurnalist

    01.01. (16:30)

    Nisu skužili da je to moderna žičara - bežična!

    Zagreb: Uz šampanjac otvorena žičara – NE!

    Zagrebački gradski zastupnici Renato Petek i Matej Mišić jučer su svečano, sve lijepo uz kamere i šampanjac, otvorili žičaru do Sljemena, jer Milan Bandić je bio javno izjavio da će žičara prvi puta voziti na Silvestrovo 2018. Petek i Mišić objavili su da je vožnja prvi dan – besplatna :-). Jučer je bio 4225. dan da žičara ne vozi.

    31.12.2018. (21:30)

    Na Staru godinu Bandić potpisao Odluku o odabiru izvođača za izgradnju sljemenske žičare, posao od 300 milijuna kuna je dobila je tvrtka GIP PIONIR koja je gradila i Bandićev neboder i još neke stvari koje je on amenovao…

    Iscrpnije...