Treskom po Zagrebu: Vozači ZET-a snimaju situacije s kojima se susreću - Monitor.hr
01.04. (08:00)

Zagrebačkim ulicama cesta mog života teče...

Treskom po Zagrebu: Vozači ZET-a snimaju situacije s kojima se susreću


Treskom po Zagrebu“, naziv je Facebook stranice na kojoj ZET-ovi vozači objavljuju snimke iz kabine vozila. Tako su objavili kompilaciju ludih prizora, nesavjesnih vozača sa zagrebačkih ulica. Samo pukom srećom sve nije završilo prometnom nesrećom i katastrofom. Na snimkama koje objavljuju nađe se zbilja svega, od komičnih do umalo tragičnih situacija. Dnevnik


Slične vijesti

13.10. (18:00)

Zabavna strana ZET-a

Party tramvaj: žurke u ZET-ovom javnom prijevozu

Prošlo je 6 mjeseci otkad se Zagrebom provozio prvi party tramvaj u organizaciji Josipa Mioča koji stoji iza umjetničkog pseudonima Butterfly Jam. Ovaj mjesec, preciznije 18. listopada, Zagrebom će ponovno voziti tramvaj i to četvrti po redu. Ovaj koncept itekako popularan u popularnim gradovima, super je zaživio u Zagrebu, a publike je svakim izdanjem sve više. Osim ovog, do kraja godine očekuju nas još najmanje dva ovakva partyja (u studenom i prosincu). Vidio sam neke video klipove iz Berlina, njihovog U-Bahna, a kako kod nas nije nitko napravio house party u vožnji, odlučio sam ispitati mogućnosti same izvedbe. Javio sam se ekipi za foto i video materijale, njima se ideja svidjela pa sam se zatim javio ZET-u. Journal

05.12.2023. (18:00)

Cestovna zmijica

Uskoro testiranje prvih tramvaja bez tračnica, navodit će ga posebne trake na cestama

Tramvaj bez tračnica trebao bi učiniti javni prijevoz u Perthu (Australija) prihvatljivjim. Budući da prijevozno sredstvo iz Kine ne zahtijeva nikakve tračnice, konverzije na cestovnoj infrastrukturi su minimalne. Tramvaj je dugačak 30 metara. Izmjene na cestovnoj infrastrukturi su minimalne. Inovativni tramvaj bez tračnica koristi posebno označene trake na cestama na kojima je moguća brzina do 70 km/h. Navođenje u prometnu traku osigurava se upotrebom senzora koji su integrirani u cestu. Na kotačima su, očekivano, gume. Ima mjesta za do 150 putnika pa je znatno veći od autobusa. Revija HAK

06.09.2023. (11:01)

Zagrebački tramvaj u prvoj godini, 1891. kad je uveden, prevezao je više od milijun putnika

20.01.2023. (11:45)

ZET-ovka Iva, vozačica tramvaja o kojoj bruji cijeli grad: Obožavam svoj posao

26.07.2017. (15:46)

Končaru 13 milijuna kuna za sigurniji tramvaj

19.04.2017. (15:01)

Zagreb: Poljski kamion oštetio vodove u Savskoj, zastoj u tramvajskom prometu

24.03.2017. (12:30)

Vozači na izmaku snaga

ZET od karata po četiri kune zaradio 14,8 milijuna kuna samo u veljači

ZET je u veljači u prodaju pustio četiri milijuna karata od četiri kune, a do kraja mjeseca prodano ih je čak 3,7 milijuna, što je ZET-u donijelo prihod od 14,8 milijuna kuna. Za usporedbu, u veljači prošle godine prodano je 900 tisuća karata po deset kuna (9 milijuna kuna prihoda). Vozači ZET-a manje su oduševljeni od uprave. „Svaki dan mi dolaze putnici i kupuju karte. Prije ih je bilo nekoliko, ali ih se sada ne mogu riješiti. Pa što sam ja, konduketer ili vozač?“ pita se jedan od nezadovoljnika. Jutarnji

10.02.2017. (23:59)

Reportaža iz zagrebačkog tramvaja: Svi su ludi za kartama od 4 kune, švercera manje za trećinu, u ZET-u zadovoljno trljaju ruke, a kontrolori imaju sve manje posla

01.02.2017. (22:01)

Ali...

Zagrepčani navalili na ZET-ove karte po 4 kune

“Apsolutno bi bilo bolje da se uvede karta po broju stanica. Koliko se voziš, da toliko i platiš. Jer sve ovisi o rutama kojima se putuje. Negdje se 8 stanica prođe za 15 minuta, dok vam drugdje za 5 stanica treba i više od pola sata. Pogotovo ako naletite na neki prometni čep”, jedina je zamjerka koju Zagrepčani imaju na novi sustav naplate vožnje gradskim prijevozom, iako su vrlo zadovoljni cijenom od 4 kune za pola sata vožnje, pa neki čak možda i odustanu od švercanja. Index