Ukrajinac o MIG-ovima: Živčani su jer im nismo dali maznuti 5 milijuna eura - Monitor.hr
23.03.2016. (20:50)

IzMIGoljili se

Ukrajinac o MIG-ovima: Živčani su jer im nismo dali maznuti 5 milijuna eura

“Možete li zamisliti koliko je dobro prošla hrvatska država? 12 aviona za 14 milijuna. Ugovor je za RH bio jeftiniji za 5 milijuna eura od druge opcije. Oni su živčani jer im nismo dali maznuti tih 5 milijuna eura od Hrvatske. Ako netko utvrdi da treba, popravit ćemo ih, to za sada nitko nije utvrdio”, izjavio je za N1 ukrajinski veleposlanih u Hrvatskoj Oleksandr Levchenko, o aferi s MiG-ovima.


Slične vijesti

13.12.2022. (16:00)

“To što su hrvatski MIG-ovi u padu ne znači da ih ima manje”

Boris Dežulović: Tko leti vrijedi

Gotovo osamnaest godina kasnije kraj Voćina se za rutinskog trenažnog leta srušio MIG 21 Hrvatskog ratnog zrakoplovstva. Nije to samo po sebi čudo neviđeno, ruski MIG-ovi u ovo doba godine po Hrvatskoj padaju redovito poput jesenskih kiša – odavno već poljoprivrednici u selima oko Zagreba ne prate prognoze Državnog hidrometeorološkog zavoda, već raspored obuke pilota Hrvatskoga ratnog zrakoplovstva – ali čak i više od činjenice da su u hangarima HRZ-a ostala ukupno samo dva leteća MIG-a Hrvate je razveselio povratak dobrog, starog Grunfa. Teško objašnjivu činjenicu da je ovo već četvrti MIG koji je u desetak godina pao na hrvatske njive predsjednik saborskog Odbora za obranu Franko Vidović iste je večeri objasnio riječima, citiram: “Događa se. Zrakoplovi zbog sile teže tendiraju tome da padnu.” Boris Dežulović

KOLUMNA: Živimo li s pojedinim političarima roman dostojan Alana Forda!? – Centralna.ba

 

16.09.2020. (01:30)

Čudovišta iz mraka

Pilot Ivan Selak demantirao MORH: MIG-ovi itekako mogu letjeti noću

MORH nas je, čini se, htio zaplašiti noćnim mrakom, kako bismo lakše pristali na trošenje milijardi za borbene avione, poručivši da borbeni avioni MIG-21 nisu opremljeni za provedbu zadaća noću. Javio se međutim iskusni pilot, umirovljeni brigadir Ivan Selak, koji je poručio da MIG može noću, a i da je on sam pilotirao noću. Inteligentan čovjek, ironično je poručio MORH-u: “Dakle da odgovorim, ne ministru jer on to ne treba ni znati, nije njegovo da zna kalibar tenkovske granate, brzinu ispaljenog zrna iz jurišne puške ili može li ili ne može MiG šibnuti raketu… i to još noću. Ali oni koji u javnost istupaju u ime MORH-a to moraju znati – ako ne znate, onda pitajte”.

Dakle da odgovorim, ne ministru jer on to ne treba niti znati, nije njegovo da zna kalibar tenkovske granate, brzinu…

Gepostet von Ivan Selak am Dienstag, 15. September 2020

02.03.2017. (00:39)

Potvrđena optužnica bivšem vojnom načelniku Josipu Joviću zbog traženja mita za remont MIG-ova, iznuđivao 50.000 eura od Ivice Josipovića, predstavnika ukrajinske tvrtke koja je napravila remont

23.10.2016. (19:45)

Oko 16,15 sati na širem području Velike Gorice, Zagreba, Vrbovca pa sve do Siska odjeknula je jaka detonacija. Riječ je o probijanju zvučnog zida nakon preleta MiG-a 21, doznaje se od Državne uprave za zaštitu i spašavanje

02.06.2016. (07:30)

Afera remont

U MIG-ovima kupljenim u Ukrajini ugrađeni motori nepoznatog porijekla

Serijski brojevi na motorima nedavno remontiranih zrakoplova ne odgovaraju onima koji su navedeni u dokumentaciji koju je ukrajinski zavod predao MORH-u, otkrila je istraga Uskoka o nabavi i remontu MiG-ova 21. Motori su nepoznatog porijekla, a sumnja se da je riječ o bugarskim dijelovima koji su trebali biti uništeni. Jutarnji

27.03.2016. (08:53)

Ne okreći se, sine!

"Prisiljavali nas da gledamo u stranu za vrijeme kvaziremonta MiG-ova"

Jutarnji list posjeduje pismo tehničara i časnika Ratnog zrakoplovstva koji su boravili u Zavodu u Odesi, a zadatak im je bio nadzirati remont MiG-ova. Pismo je upućeno tadašnjem zapovjedniku Ratnog zrakoplovstva generalu Draženu Šćuriju te u Kabinet ministra obrane. U kabinet ministra Kotromanovića upućeno je 29. siječnja 2014. godine i ondje su naveli da ih se “prisiljava da gledamo na drugu stranu kad ukrajinski zavod krši sigurnosne protokole kvaziremonta, tj. uopće ne vrši remont i produženje životnog vijeka nego nešto između I. i II. stupnja održavanja zrakoplova”.

22.03.2016. (15:58)

Tabak: Za MiG-ove odgovorni i ministarstvo i obavještajne službe

28.06.2015. (20:51)

Nebo pod nadzorom

Gdje će Hrvatska nabaviti nove borbene zrakoplove?

MORH je krenuo u skupljanje informacija o potencijalnim rješenjima za budućnost hrvatskog zrakoplovstva. 2024. godine, naime, istječu resursi MIG-a 21 remontiranog u Ukrajini. Jedna od opcija je kupovina novih aviona od Južne Koreje, što ne zvuči neobično s obzirom na sve jaču ekonomsku suradnju Hrvatske i ove zemlje s istoka. Druga je opcija nabava aviona od Izraela, koji je navodno najavio slanje službene ponude. Izrael se rješava svojih borbenih aviona zbog nabavke novih, još ubojitijih modela. Treća mogućnost je kupovina polovnih zrakoplova od Švedske ili SAD-a. Novi list