Ulazna vrata – kanali
Velika većina poduzetnika u komunikaciji s potencijalnim i postojećim klijentima komunicira kroz maksimalno tri (3) kanala, što u današnje vrijeme baš i nije dovoljno.
Naime, premaleni broj kanala već sam po sebi znači ograničenje i dugoročno smanjuje rast biznisa. Osim toga, neki od kanala se s vremena na vrijeme “potroše” ili postanu “zakrčeni” što dodatno utječe na redoviti priljev novih (potencijalnih) klijenata.
85% HR poduzetnika danas najčešće koristi ove kanale:
- web stranica
- natpis tvrtke na vratima ureda / ploča
Dodatnih 10% još uz sve to su aktivirali:
- Facebook stranicu
- LinkedIn profil
- newsletter
- Adwords
Na prvi pogled može se činiti da je to dovoljno, a tu je i situacija kada vođenje komunikacije kroz dodatne kanale iscrpljuje resurse. Naravno, jer kada je strategija loše postavljena onda jest iscrpljujuća s vrlo upitnim rezultatima.
Ispravan put je u aktiviranju što više kanala, RIGOROZNOJ kontroli rezultata i automatizaciji prodajnih procesa.
Ako se pitate koji još kanali postoje, evo nekoliko ideja:
- letak
- plakat / billboard
- TV / regionalna TV
- radio
- Facebook oglašavanje / Facebook retargeting
- Adwords / Adwords retargeting
- zastave
- pisma / 3D pisma
- sajmovi
- sponzorstva / humanitarni rad
Komunikacijskih kanala ima iznimno puno, te bi ih u poslovanju trebalo imati minimalno 8 aktivnih, dok je naša preporuka da ih tijekom godine bude barem 15.
Za svaki od tih kanala treba postaviti metriku (ulog / očekivani rezultat), prikladnu poruku koja se kroz njega odašilje i jasnu distinkcija TKO SU ONI koje obuhvaćamo kroz taj komunikacijski kanal.
Za kraj, nemojte misliti da s većim brojem kanala proporcionalno rastu i troškovi. Pametno i strateško postavljeno komuniciranje efikasno upravlja troškovima, a prihodi koje ti kanali ostvaruju višestruko isplaćuju investiciju.
Provjerite i izbrojite svoje komunikacijske kanale te ih svakako povećajte u što kraćem vremenu.
Sviđa vam se ovaj savjet/tehnika? Prijavite se na Business klinika mailing listu i direktno primajte tekstove o prodajnim vještinama i poslovnim tehnikama uz koje ćete unaprijediti poslovanje. Korisno, vrijedno i konkretno.
Ni mi ne volimo primati SPAM, stoga možete biti sigurni kako ga nećete dobiti od nas. Nakon prijave provjerite svoj email kako biste potvrdili svoju odluku (double opt-in).